• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 16:17:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Polls > Van beste naar slechte cd...enkel de studio albums (nu 'zij aan zij' uit is :))
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Poll
Vraag: welke plaat is de beste...de 2de beste, 3...en laatst...geef ook alle albums in je volgorde van 1 naar laatst
Hoezo? - 9 (12.2%)
Ofzo? - 2 (2.7%)
Close encounters - 1 (1.4%)
Doorgaan - 5 (6.8%)
In every small town - 7 (9.5%)
Oker - 4 (5.4%)
Adrenaline - 3 (4.1%)
In stereo - 1 (1.4%)
En Dans - 11 (14.9%)
Vanbinnen - 6 (8.1%)
Vonken en vuur - 12 (16.2%)
Zij aan zij - 13 (17.6%)
Totaal aantal stemmen: 19

Pagina's: [1] 2 Omlaag Print
Auteur Topic: Van beste naar slechte cd...enkel de studio albums (nu 'zij aan zij' uit is :))  (gelezen 1801 keer)
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
Van beste naar slechte cd...enkel de studio albums (nu 'zij aan zij' uit is :))
« Gepost op: 19 Oktober 2009, 23:46:16 »

mijn 'top 12' na ze nog eens allemaal geluisterd te hebben Smiley

1 Hoezo?                      1 Wil niet dat je weggaat            2 Kamerplant                     3 Brandweer
2 Ofzo?                        1 Te laat                                   2 Zo zonder jou                  3 Langzaam mijn hoofd
3 In every small town     1 Piece of Candy                       2 Every single time             3 Take me down
4 Zij aan zij                   1 Als er ooit iets fout zou gaan   2 Zij aan zij                        3 Zolang ze van me houdt
5 Doorgaan                   1 Jij staat alleen                        2 Een huis vol liefde           3 Regenlied
6 Vonken en vuur          1 Voltooid verleden tijd               2 Vaarwel                          3 Oogcontact
7 En dans                    1 Bergen en ravijnen                   2 Toen tussen jou en mij    3 Ik geef me over
8 Vanbinnen                 1 Doolhof                                  2 Sterven op de planken     3 De perfectie
9 Close encounters       1 Nathalie                                 2 Heaven                           3 Close encounters
10Adrenaline                1 Je bent niets                           2 Adrenaline                     3 Nobelprijs
11Oker                        1 Hoog in de heldere lucht          2 Oker                              3 Waterdrager
12In stereo                   1 Voltooid verleden                    2 Niets meer                      3 Hoe lang nog?

Beetje uitleg : Hoezo? en Ofzo gaan ze nooit kunnen evenaren en dat is ook niet erg, staan beiden vol goede songs, neem daar dan nog het sentiment bij en 't is, voor mij toch, logisch dat die 1 en 2 staan. In every small town is ook gewoon super dus hoort gewoon op 3, en dan wil dat zeggen dat Zij aan zij het beste Clouseau album sinds 1993 is.

Ik heb bij elke cd ook m'n top 3 van de liedjes op er bijgezet Smiley
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
Re: Van beste naar slechte cd...enkel de studio albums (nu 'zij aan zij' uit is :))
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Oktober 2009, 07:14:55 »

Sorry maar dit vind ik echt te veel werk.... en een onmogelijke klus ook eigenlijk! Beste album Zij aan Zij, slechtste album In stereo.

Zij aan zij is in veel opzichten veel beter dan hoezo en ofzo.... Alleen hoezo en ofzo hebben een heel hoog sentiment gehalte en zijn daardoor gewoon wel favorietjes bij mij....

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
Re: Van beste naar slechte cd...enkel de studio albums (nu 'zij aan zij' uit is :))
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Oktober 2009, 08:37:12 »

Ik vind het vrij moeilijk om te vergelijken. Natuurlijk zijn de laatste beter, maar je moet misschien ook even kijken naar wanneer die andere cd's gemaakt zijn alvorens het op een 'beter' of 'slechter' te gooien. Elke cd heeft wel iets leuks & heeft ook z'n mindere nummers. Maar het is niet enkel de cd die het speciaal maakt. Het is ook de periode & alles er omheen dat een cd me meer bekoort dan een andere.
De 5 cd's die ik er heb uitgepikt: In every small town, Zij aan zij, Van binnen, En dans & Hoezo?

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Oktober 2009, 09:30:05 »

Ik heb de 'oudere' nummers niet echt meegemaakt ... Dus voor mij zijn de 4 recente albums toch wel goed!  Thumbs_up Brede lach
Maar àls ik dan een ouder album moet kiezen, staat 'Doorgaan' met véél voorsprong op één!!!!!! Brede lach

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
koffiedwerg
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Oktober 2009, 12:46:46 »

Hmm lastig

Ik vind Zij aan zij wel een heel goede cd...
maar k heb hem nog te weinig geluisterd eigenlijk om te zeggen hij gaat naar plaats 1 :O

1. In every small town
2. En Dans
3. Doorgaan
4. Zij aan zij
5. In stereo

:x

femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Oktober 2009, 12:47:56 »

Citaat van: Sonja op 20 Oktober 2009, 07:14:55
Sorry maar dit vind ik echt te veel werk....

Ik wou net zeggen, Kriske verveel jij je ofzo?! Ik vind het al teveel werk om dit te lezen, laat staan om zelf uit te gaan zoeken;)
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Oktober 2009, 13:07:50 »

Citaat van: koffiedwerg op 20 Oktober 2009, 12:46:46
Hmm lastig

Ik vind Zij aan zij wel een heel goede cd...
maar k heb hem nog te weinig geluisterd eigenlijk om te zeggen hij gaat naar plaats 1 :O

1. In every small town
2. En Dans
3. Doorgaan
4. Zij aan zij
5. In stereo

:x

In Stereo? Er zijn toch nog mensen die het wel een goed album vinden Brede lach Knipoog

koffiedwerg
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Oktober 2009, 13:15:39 »

jep jep Tong
Ik vind t een geweldig album .
Geen idee waarom eigenlijk.
Want er zijn ook wat nummers die ik standaard skip op die cd :p
En tòch haalt ie mn top 5 :x

't ligt aan de niet-standaard-skip nummers van die cd :$

kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Oktober 2009, 13:23:18 »

Citaat van: koffiedwerg op 20 Oktober 2009, 13:15:39
jep jep Tong
Ik vind t een geweldig album .
Geen idee waarom eigenlijk.
Want er zijn ook wat nummers die ik standaard skip op die cd :p
En tòch haalt ie mn top 5 :x

't ligt aan de niet-standaard-skip nummers van die cd :$
jama, er staan op in stereo zeker 4-5 goede nummers, maar de rest is euhm tja, slecht, vreselijk, 't is het geheel van een album Smiley en dan staat die toch wel àllerlaatste bij mij Smiley
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 20 Oktober 2009, 14:48:15 »

In Stereo is een draak ondanks Niets Meer.... En Voltooid Verleden.... Denk dat er 5 nummers zijn die ik leuk vind al de rest vind ik zo vreselijk brrrrr!

kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Oktober 2009, 16:57:51 »

Citaat van: Andy op 20 Oktober 2009, 14:51:32
Hoe Lang Nog... blijft toch zo'n mooi nummer... voor de rest deel ik de mening van zovelen, wat een draak van een album...
Jij vindt ofzo ook een draak van een album! dat snap ik écht niet, die is zooooo goed! Smiley
v 054116
Vonken & Vuur

hou van het leven hou van clouseau

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 21 Oktober 2009, 10:13:55 »

Ik vind van verschillende albums wel toffe nummers,te veel om op te nemen

Wendy
Svenneke
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Oktober 2009, 15:15:49 »

Ik heb weer iet in gang gestoken ...
Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 21 Oktober 2009, 17:38:41 »

Citaat van: Svenneke op 21 Oktober 2009, 15:15:49
Ik heb weer iet in gang gestoken ...

Hoe dan? Smiley

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
Svenneke
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Oktober 2009, 12:20:45 »

Met mijn top vijf en top drietjes hee,maandag wordt de cd verkozen dus stemmen kan nog enkele dagen Smiley
Pagina's: [1] 2 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: