Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Gepost op: 11 April 2007, 21:34:04 » |
|
Beste lieve aanwezige forummers...
Ik dacht heel even om dit allemaal naast me heen te leggen, maar het is me iets te veel aan t worden en dus moet t eraf...
Ik was zo blij dat toen het officiele forum niet meer bleek te bestaan of geïnstalleerd te worden, er een aardig en heel gezellig alternatief was...
Aardig en gezellig, want er werd niet voortdurend gezaagd en geklaagd hier, er werd over vanalles gesproken met of zonder Clouseau als onderwerp... We zijn nu een paar weken verder en nu zie ik hier in elk topic niks anders dan gejammer, geklaag, geproest, enz... Dit was een plaats waar ik weer de rust voelde gewoon over Clouseau te kunnen babbelen zonder meer... Dit positieve gevoel is bij mij -en ik durf gerust zeggen: ook bij vele andere- aan t keren in een negatief gevoel...
Het zou zo fijn zijn om hier niet altijd te moeten lezen hoe slecht Clouseau met zijn fans omgaat, hoe slecht de site is, enz... Dat alles IS nu eenmaal een FEIT en ja ik weet het, en ik vind het zelf ook jammer dat het zo moet zijn, maar heeft er nu al eens iemand beseft dat er met zagen en klagen hier niks veranderd? Dat Koen en Kris hier NIET komen lezen en we dus alleen hier een negativistisch iets krijgen waar niemand maar dan ook niemand wat aan heeft?
Ik hoop gewoon dat iedereen met mijn post eventjes gaat nadenken en bereid is om er -net zoals ik- terug een gezellige boel van te maken. Het is al 20 jaar een oud zeer dat fans niet verwend worden en jammer maar helaas verandert dat niet meer en moeten we ons daarbij neerleggen! Het zou trouwens veel effectiever zijn om als jullie Koen en Kris zelf eens zien, hen over deze dingen rechtstreeks aan te spreken als het jullie zo diep zit, bereik je volgens mij veel meer mee...
Voila dat was het...
Keep up the positive way! Thanks!
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
Fien
Adrenaline
Blijf altijd jezelf!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 11 April 2007, 22:12:34 » |
|
Beste lieve aanwezige forummers...
Ik dacht heel even om dit allemaal naast me heen te leggen, maar het is me iets te veel aan t worden en dus moet t eraf...
Ik was zo blij dat toen het officiele forum niet meer bleek te bestaan of geïnstalleerd te worden, er een aardig en heel gezellig alternatief was...
Aardig en gezellig, want er werd niet voortdurend gezaagd en geklaagd hier, er werd over vanalles gesproken met of zonder Clouseau als onderwerp... We zijn nu een paar weken verder en nu zie ik hier in elk topic niks anders dan gejammer, geklaag, geproest, enz... Dit was een plaats waar ik weer de rust voelde gewoon over Clouseau te kunnen babbelen zonder meer... Dit positieve gevoel is bij mij -en ik durf gerust zeggen: ook bij vele andere- aan t keren in een negatief gevoel...
Het zou zo fijn zijn om hier niet altijd te moeten lezen hoe slecht Clouseau met zijn fans omgaat, hoe slecht de site is, enz... Dat alles IS nu eenmaal een FEIT en ja ik weet het, en ik vind het zelf ook jammer dat het zo moet zijn, maar heeft er nu al eens iemand beseft dat er met zagen en klagen hier niks veranderd? Dat Koen en Kris hier NIET komen lezen en we dus alleen hier een negativistisch iets krijgen waar niemand maar dan ook niemand wat aan heeft?
Ik hoop gewoon dat iedereen met mijn post eventjes gaat nadenken en bereid is om er -net zoals ik- terug een gezellige boel van te maken. Het is al 20 jaar een oud zeer dat fans niet verwend worden en jammer maar helaas verandert dat niet meer en moeten we ons daarbij neerleggen! Het zou trouwens veel effectiever zijn om als jullie Koen en Kris zelf eens zien, hen over deze dingen rechtstreeks aan te spreken als het jullie zo diep zit, bereik je volgens mij veel meer mee...
Voila dat was het...
Keep up the positive way! Thanks!
Helemaal mee eens  ! Ik zing: Don't worry, be happy !! (ook al kan ik niet zingen  )
|
|
|
|
|
|
Na 22 jaren in het leven, maak ik het testament op van mijn jeugd- BdG
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 11 April 2007, 22:28:39 » |
|
Goh ik vind eigenlijk dat het hier nogal meevalt hoor. Maar misschien ben ik als forum beheerder bevooroordeelt  Er mag wat mij betreft hier zeker wel iets negatiefs gezegd worden over clouseau, maar idd er gaat niets veranderen aan het feit dat er geen promotie gebeurd in Nederland en dat er geen deftige site is. Of we er nu over klagen of niet ! Het zij zo, maar met een nieuwe cd, veel optredens in het vooruitzicht en veel Koen & Kris op tv, mogen we eigenlijk niet klagen hé  Dus keeeeeep on smiling 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
IbexGirl
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 12 April 2007, 06:48:00 » |
|
Ik weet wat je bedoelt hoor Lieken, maar soms is het wel eens fijn om je gedacht te kunnen zeggen vind ik (zeker voor diegenen die nog niet zo lang fan zijn en dat waarvoor dat allemaal nieuw is dat er niet zo goed met de fans wordt omgegaan). Maargoed het moet niet gaan overheersen natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 12 April 2007, 06:58:35 » |
|
Ik ben het helemaal met Lieken eens. Ook daarom kwam ik niet zo vaak op het off. forum. Daar kon soms zo'n negatieve sfeer hangen. Keep up the good spirit !! Let's have fun !
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 12 April 2007, 07:03:44 » |
|
Je hebt helemaal gelijk! Het leven is te kort om te zagen en is altijd en al fun 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 12 April 2007, 07:23:35 » |
|
Negatieve sfeer hier? Ik vind dat hier echt wel meevallen. Er zijn misschien 2 of 3 topics waarin de NL-fans (waaronder ik dus) aangeven niet blij te zijn met de dingen zoals die nu gaan en waarin we ons negatief uitlaten. Als je dat niet leuk vind om te lezen dan lees je dat toch gewoon niet? Of moeten we hier net zoals in het gastenboek alleen nog maar de hielen van Koen en Kris likken? We mogen toch best onze meningen delen als die ook eens niet zo positief zijn? Ik weet ook wel dat het niets oplost, maar dan mogen we dat toch nog wel aangeven? Dat er nu in elk topic geklaagd, gezeurd en gejammerd wordt vind ik een wat overdreven opmerking sorry hey!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 12 April 2007, 08:34:21 » |
|
Misschien moeten we idd een klaagtopic maken ofzo. Daarin kunnen diegene die willen zich volledig laten gaan. Maar het dan echt wel bij 1 topic houden hé. Als er dan andere topics opgestart worden, kan ik ze sluiten en ernaar verwijzen ! De rest leest het gewoon niet ? Wat denken jullie?
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
Laetzke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 12 April 2007, 08:39:05 » |
|
Misschien moeten we idd een klaagtopic maken ofzo. Daarin kunnen diegene die willen zich volledig laten gaan. Maar het dan echt wel bij 1 topic houden hé. Als er dan andere topics opgestart worden, kan ik ze sluiten en ernaar verwijzen ! De rest leest het gewoon niet ? Wat denken jullie?
Misschien is dat wel een goed idee. Ik denk dat iedereen weleens behoefte heeft om te klagen/zagen. Niet alleen over Clouseau, maar ook over andere dingen. En niemand wordt dan verplicht om het te lezen. Ik vind het een goed idee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 12 April 2007, 08:45:35 » |
|
Lijkt me een goed idee  Maar om direct dan het andere topic af te sluiten hoeft van mij niet. Als je ziet dat het uit de hand loopt kan je nog ingrijpen & indien nodig het topic sluiten, of de 'betreffende poster' erop wijzen dat hij/zij verkeerd bezig is. Al vind ik het persoonlijk ook wel mee vallen. Wat voor sommige hun mening geven is over een gebeurtenis of situatie, kan voor een ander overkomen als klagen en/of zagen. Iedereen moet op zich zijn gedacht kunnen zeggen over iets. Alleen om er dan over blijven door te drammen dat hoeft van mij niet. Gebeurt is gebeurt & terugdraaien kan je het toch niet meer.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
IbexGirl
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 April 2007, 08:54:05 » |
|
Maak dan in Babbelhoekje ofzo een subforum aan voor klachten ofzo  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 12 April 2007, 08:55:04 » |
|
Hey dat is een goed idee! De mensen die het geklaag en gezaag dan niet fijn vinden om te lezen hoeven het topic / subforum dan ook niet te openen. Dat kan dan trouwens gelijk doorgaan als algemeen klaagtopic hey! Ook als we balen van het kutweer ofzo
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 12 April 2007, 09:46:29 » |
|
ik was net hetzelfde aan het denken  doen zou ik zeggen  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 14 April 2007, 07:38:56 » |
|
intussen is er de klaagmuur,leuke naam voor een klaagtopic 
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 14 April 2007, 09:17:28 » |
|
ik had ook liever het officiele forum waarom? ik weet het niet omdat ik het daar gewoon ben zeker? ik doe het nu gewoon hier maar heb ook al eens laten uiten dat ik het off forum wel mis...is niks mis mee toch? Ja en je gedacht zeggen moet kunnen vind ik..anders gaan we alles opproppen en als we dan allemaal ontploffen....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|