|
Sam
|
 |
« Gepost op: 11 Oktober 2009, 11:03:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Oktober 2009, 12:31:01 » |
|
Thank you!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Oktober 2009, 12:59:04 » |
|
dankjewel Sam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Oktober 2009, 14:02:08 » |
|
Ik betwijfel of dit live is... is dit live volgens jullie?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 11 Oktober 2009, 14:03:19 » |
|
Ik betwijfel of dit live is... is dit live volgens jullie??  Kheb er ook heel hard aan getwijfeld gisteren. Van Vonken en Vuur ben ik vrij zeker van wel, bij Leve België denk ik van niet...
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 11 Oktober 2009, 14:05:38 » |
|
Ik betwijfel of dit live is... is dit live volgens jullie??  heb enkel nog maar het stukje van leve belgie gezien en ik twijfelde er ook aan... het leek me te gemaakt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nighthawk
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 11 Oktober 2009, 14:06:21 » |
|
Was volgens mij beide playback jammer genoeg,anders zou hij bij de onderbreking van Vonken en vuur wel ff iets gedaan hebben met het publiek,maar hij ging direct verder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 11 Oktober 2009, 14:14:21 » |
|
Was volgens mij beide playback jammer genoeg,anders zou hij bij de onderbreking van Vonken en vuur wel ff iets gedaan hebben met het publiek,maar hij ging direct verder  Het duurt volgens mij NET dat beetje langer dan op de albumversie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 11 Oktober 2009, 14:39:33 » |
|
Bijna iedereen heeft daar geplaybackt. Kwas er aanwezig en was wel duidelijk bij vele mensen 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 Oktober 2009, 14:44:22 » |
|
dat was de eerste reactie van mijn ventje ook " da s zeker niet live " en zei " we zullen het zien aan vonken en vuur, bij die stilte doet koen altijd iets met het publiek " en idd, hij deed helemaal niets vond ook dat hij precies zo fel overdreef met z'n mond 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 11 Oktober 2009, 15:06:34 » |
|
ik vond het ook jammer dat het niet live was... al kreeg ik wel enorm veel zin in 4 december 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 Oktober 2009, 15:32:15 » |
|
Was volgens mij 2 keer playblack, merkte ook idd aan het stilte moment in vonken & vuur. En Koen doet ook altijd veel meer overdreven als hij playbackt.
Lijkt me een raar als je er bij bent en ze playbacken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 11 Oktober 2009, 16:46:16 » |
|
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 11 Oktober 2009, 17:03:34 » |
|
Mooie foto's! Dank je wel!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 Oktober 2009, 19:29:44 » |
|
Schoon fotos Kim  de mijne zijn heel wat minder  ja het was playback....
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|