|
Kristien
|
 |
« Gepost op: 25 December 2006, 23:06:31 » |
|
Hey mensen ! Ik zou zo'n live cd van clouseau in 't dubbel willen nabestellen. Ik heb al heel veel nummers live (en ik ben er zot van  ) Vooral van bootlegs van de vorige sportpaleizen. En ik vind het wat zonde om al die nummer 2, 3 keer te hebben want uiteindelijk klinken ze toch vaak hetzelfde h
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
nathalie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 December 2006, 11:47:22 » |
|
Ik heb zelf geen flauw idee welke nummers op alle CD's staan, er is toch die Wordpress weblog waar dat opstaat dacht ik? (ken de juiste URL niet)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 December 2006, 12:14:35 » |
|
http://clouseaublog.wordpress.com/Maar volgens mij zit er in de setlist van oa 17-12 een foutje. Swentibold schijnt daar niet op te staan. Maar volgens mij staat dat wel aangevuld in de comments.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 28 December 2006, 20:03:19 » |
|
Ik heb de cd van 17/12 en man, die is geweldig! krijg er maar niet genoeg van  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nathalie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 28 December 2006, 22:54:28 » |
|
Ik ga die van morgen bestellen via het internet. Ik vrees ervoor als wij genoeg tijd nog gaan hebben als het gedaan is om te gaan wachten in The Club.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 December 2006, 23:08:21 » |
|
Ik heb de cd van 17/12 en man, die is geweldig! krijg er maar niet genoeg van  xxxx Ik heb die nu ook en vind hem inderdaad wel erg leuk! Vooral dat stukje tegen Zita tijdens Louise! Jammer dat WNDJWG er niet op staat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stefanie_x
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 29 December 2006, 23:09:58 » |
|
Welk stukje ?  kwaar er ni bij en heb ni de cd dus weetk ni veel
|
|
|
|
|
|
~
|
|
|
nathalie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 December 2006, 12:57:13 » |
|
"Tegen Zita tijdens Louise" ?
Da was toch bij "Jij bent wat ik wil" ? (is dat de juiste titel?) 'k Heb daar een stukje van gefilmd gehad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 December 2006, 13:08:14 » |
|
Tijdens Louise zegt hij: en ook een speciale welkom aan mijn eigen kleinste fan die vandaag voor de eerste keer in de zaal zit. dag zita prita, dag m'n kleine meisje! en nog wel wat. Tijdens altijd meer en meer nam Koen Zita op z'n arm en zong verder en heeft dan ook dingen tegen haar gezegd, maar die hebben wij spijtig genoeg niet kunnen horen  xxxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 December 2006, 13:24:06 » |
|
Het zal mailen worden want ik weet niet hoe ik een attachement moet toevoegen  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nathalie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 December 2006, 13:25:51 » |
|
Tijdens Louise zegt hij: en ook een speciale welkom aan mijn eigen kleinste fan die vandaag voor de eerste keer in de zaal zit. dag zita prita, dag m'n kleine meisje! en nog wel wat. Tijdens altijd meer en meer nam Koen Zita op z'n arm en zong verder en heeft dan ook dingen tegen haar gezegd, maar die hebben wij spijtig genoeg niet kunnen horen  xxxxx Ajaaa, da was ik al vergeten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 December 2006, 17:39:32 » |
|
Hierbij Louise
[verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 30 December 2006, 17:43:22 » |
|
En hier dan altijd meer en meer.
xxxx
[verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 December 2006, 22:05:21 » |
|
Maar volgens mij merk je tijdens altijd meer en meer, behalve wat gejuich van het publiek, niet dat Koen zita heeft opgepakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|