Naast Clouseau (een hobby die tegenwoordig steeds minder tijd begint in te nemen, nu het officiële forum gesloten is), heb ik uiteraard nog een heleboel andere hobby's zoals salsa dansen. Vroeger gingen mijn (ondertussen) man en ik meerdere keren per week les volgen maar door tijdsgebrek staan die activiteiten tegenwoordig jammer genoeg op een laag pitje.
Verder lees ik ook enorm graag; vooral dan thrillers. Aspe, Deflo, Deaver,... ik heb ze hier allemaal al een paar keer gelezen.
Wat sport betreft kan ik kort zijn,... ik kijk er liever naar dan dat ik het zelf doe.

Vooral dan tennis uiteraard. Maar ik geef toe dat ik de laatste dagen, met het supergoeie weer, mijn fiets nog eens vanonder het stof heb gehaald en ik moet zeggen, tegen alle verwachtingen in, heb ik genoten van zo'n lange fietstocht. wie weet komt dat 'sporten' dan toch nog goed!

Verder vind ik het ook supertof om met vrienden op cafe, bij een frisse pint, grootse plannen te zitten smeden of gewoon gezellig spelletjes te zitten spelen zoals kolonisten van Catan en Machiavelli.
En wanneer ik niks van bovenstaande dingen aan het doen ben in mijn vrije tijd, dan wil dat zeggen dat ik languit voor TV aan 't genieten ben van één van de superseries van tegenwoordig. Alias, prison break, 24,... Stuk voor stuk ben ik er verslaafd aan.