• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 15:14:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Babbelhoekje > Hobby's en ontspanning?
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Hobby's en ontspanning?  (gelezen 1367 keer)
debijtje
VanBinnen

Bekijk profiel
Re: Hobby's en ontspanning?
« Antwoord #15 Gepost op: 15 April 2007, 21:57:15 »

Citaat
Ik heb een leuke leestip voor je: Marley & ik
Je zal er met je golden retriever veel in herkennen! Grijns

Dat is echt een goede leestip hoor. Ik ben vandaag in dat boek begonnen en ben nu al bij hfdst 7. Echt heel mooi. En vooral voor een hondenbezitter.

Gr Debby

*Ik zou liever bij je zijn*
debijtje
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 15 April 2007, 22:04:21 »

Om lekker weer tot rust te komen naar een drukke dag werken. Kan ik me lekker weg laten zakken op de bank bij mijn favoriete soap. Naar een muziekje luisteren of naar mijn kat kijken/ spelen die ongelooflijk veel ontspanning in me los kan maken.

hotelletjes boeken/ vakantievieren Brede lach en winkelen is ook een leuke bezigheid.

Gr Debby

*Ik zou liever bij je zijn*
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 17 April 2007, 09:32:18 »

Breng graag mijn tijd door aan mijn computer. Sites bezoeken (oa deze  Grijns), ook spelletjes spelen op Zylom.
Tv kijken is ook een favoriete bezigheid (Te nemen & te laten, Thuis, Familie, Kinderen vandewindt, 0032, Spoed, etc)
Daarnaast ga ik graag weg met een vriedin of als hij thuis is met m'n ventje. Met de wagen ergens naar toe gaan (soms in België, maar ook dikwijls zuid Nl, of het noorden van Frankrijk)

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
TakeMeDown92
In Stereo
**

<3

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 18 April 2007, 14:53:58 »

Ik zit graag achter de pc vooral int weekend zit ik er veel achter, op maandag dinsdag en vrijdag middag doe ik 2 uur fitnes en op donderdag heb ik judo vrijdag avond scouting en zaterdag nacht kan je me vinden in de kroeg verder doe ik graag leuke dingen met mijn vrienden, pretparken bezoeken, weekendjes op de camping staan maar vooral horror en johnny depp weekendjes de hele nacht door films kijken:) etc. heb ik niet speciale hobbys verzamel dingen van clouseau en johnny depp.

-» **Straight out of nowhere x.
Swenti
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 18 April 2007, 18:26:18 »

Naast Clouseau (een hobby die tegenwoordig steeds minder tijd begint in te nemen, nu het officiële forum gesloten is), heb ik uiteraard nog een heleboel andere hobby's zoals salsa dansen. Vroeger gingen mijn (ondertussen) man en ik meerdere keren per week les volgen maar door tijdsgebrek staan die activiteiten tegenwoordig jammer genoeg op een laag pitje.
Verder lees ik ook enorm graag; vooral dan thrillers. Aspe, Deflo, Deaver,... ik heb ze hier allemaal al een paar keer gelezen.

Wat sport betreft kan ik kort zijn,... ik kijk er liever naar dan dat ik het zelf doe. Brede lach Knipoog Vooral dan tennis uiteraard. Maar ik geef toe dat ik de laatste dagen, met het supergoeie weer, mijn fiets nog eens vanonder het stof heb gehaald en ik moet zeggen, tegen alle verwachtingen in, heb ik genoten van zo'n lange fietstocht. wie weet komt dat 'sporten' dan toch nog goed! Knipoog

Verder vind ik het ook supertof om met vrienden op cafe, bij een frisse pint, grootse plannen te zitten smeden of gewoon gezellig spelletjes te zitten spelen zoals kolonisten van Catan en Machiavelli.

En wanneer ik niks van bovenstaande dingen aan het doen ben in mijn vrije tijd, dan wil dat zeggen dat ik languit voor TV aan 't genieten ben van één van de superseries van tegenwoordig. Alias, prison break, 24,... Stuk voor stuk ben ik er verslaafd aan.

heidigeirs
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 19 April 2007, 14:32:39 »

ik heb eigenlijk geen tijd voor een hobby en als ik dan eens een gaatje zie wil ik gewoon eens effe niksen ZALIG!!!!!!
Dennis
Adrenaline
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 23 April 2007, 20:59:03 »

Wat op de computer zitten, een strip lezen, een film kijken,...

We moeten geloven in een betere tijd
Open je ogen, zet je woede opzij
Het kan ook anders, we keren het tij
Kom we omarmen, de tegenpartij
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: