• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 15:09:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Bandleden > Tom Vanstiphout > Tom al papa?
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] Omlaag Print
Auteur Topic: Tom al papa?  (gelezen 9213 keer)
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
Re: Tom al papa?
« Antwoord #75 Gepost op: 27 Februari 2009, 13:47:16 »

Ik ben op zich allang blij dat ik niet vernoemd ben naar één van m'n grootouders Rollende ogen. Iets wat de gewoonte was & is bij ons in de familie. Anders had het een afgeleide geworden van: Hendrika, Johannes, Petrus (wat nog gaat) Of Dora.
Nou doe me dan toch maar gewoon de naam die ik nu heb. Ik heb al genoeg neven & nichten die wel volgens deze trend een naam hebben ontvangen. Voor de oudste is het ook het lang een traditie geweest van om & om met namen te werken. Kleinkinderen na de opa/oma vernoemen. Gelukkig hebben m'n ouders dit bij ons alle 3 niet gedaan. Tot groot afkeur door de familie & kennissen toendertijd. Onze doopnamen zijn wel naar de nodige familieleden vernoemd Grijns

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Klasina 
VanBinnen

Getting angry doesn't solve ANYTHING!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #76 Gepost op: 27 Februari 2009, 13:58:34 »

Ik ben naar mijn vader vernoemd, hij heet Klaas. Verder heb ik heeeeeel veel Froukjes in de familie. Mijn overgrootmoeder, grootmoeder, moeder, zus, mijn (andere) zus haar dochter. En alle zussen van mijn moeder hebben ook allemaal weer een dochter die Froukje heet  Brede lach Mijn (overleden) moeder vernoemen was dan ook geen optie voor mij, ik vond het wel genoeg zo  Knipoog  Mijn ene zus heeft trouwens alle vier haar kinderen naar de vier grootouders vernoemd. Mijn andere zus en ik hebben gewoon namen gekozen die we mooi vonden, lijkt me sowieso de beste strategie. Als dat toevallig samen komt, leuk, maar ik kies echt geen minder leuke naam om die reden. Ja als extra namen dan maar dat vind mijn Geliefde zinloos (die heeft naar goed katholiek gebruik zelf 3 en moppert altijd bij het invullen van formulieren lol)

Mama van dochters Nova (3) en Lou (0)
www.habbich.nl
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #77 Gepost op: 27 Februari 2009, 14:02:14 »

Citaat van: Klasina  op 27 Februari 2009, 13:58:34
Ja als extra namen dan maar dat vind mijn Geliefde zinloos (die heeft naar goed katholiek gebruik zelf 3 en moppert altijd bij het invullen van formulieren lol)
Dat komt me hééél bekend voor Brede lach Knipoog Ik heb na Marti, nog 3 doopnamen. Ik vul echter wel enkel m'n eerste naam in tegenwoordig, want ik heb daar ook al stoten mee meegemaakt. Dat ineens eens van je roepnaam veranderd wordt door een of andere instantie zonder enige aanleiding. Wat dan weer de nodige rompslomp meebrengt om het in orde te krijgen

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Klasina 
VanBinnen

Getting angry doesn't solve ANYTHING!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #78 Gepost op: 27 Februari 2009, 14:04:46 »

lol Ik vind het wel prima, mijn ene naam. Ik had alleen liever een andere gehad, om die reden zou een extra naam wel handig geweest zijn. Maar voor hetzelfde was dat ook een naam die ik maar zo-zo had gevonden..

Mama van dochters Nova (3) en Lou (0)
www.habbich.nl
Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
« Antwoord #79 Gepost op: 11 Maart 2009, 20:45:49 »

Proficiat aan mama en papa! Kus

Citaat van: Andy op 26 Februari 2009, 18:15:13
(..) Iemand uit mijn klas zijn zoontje heet ook Wolf, (..)

Jonge papa in uw klas Knipoog

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: