|
Ine
|
 |
« Gepost op: 26 Augustus 2009, 19:18:53 » |
|
Ik las net op de vtm site dat Koen de liveshow van K2 zoekt K3 zal presenteren  Koen Wauters presenteert finale 'K2 zoekt K3'
Fans van 'K2 zoekt K3' kruisen best zaterdag 3 oktober aan in hun agenda. Dan zendt vtm de live finale uit van de unieke talentenjacht naar 'de nieuwe blonde' van K3. De zoektocht zal in goede banen geleid worden door Koen Wauters.
Op 6 september worden de kandidaat-K3's gereduceerd tot 8. Deze geselecteerden krijgen vervolgens een unieke opleiding en worden klaargestoomd voor een nieuw leven als popster. De live finale op 3 oktober wordt echter slechts gespeeld door 3 uitverkorenen. Ik leid hieruit af dat het dus maar eenmalig zal zijn, maar toch 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Augustus 2009, 19:34:21 » |
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is toch wat ze hier in NL ook uitzenden op SBS?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Augustus 2009, 20:08:31 » |
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat is toch wat ze hier in NL ook uitzenden op SBS?
ja idd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Augustus 2009, 20:43:29 » |
|
SBS heeft altijd vreselijke reclames. Met popstars kwam Gerard Joling TV uitzendingen onderbreken. Als ze dat moet Koen ook doen zal je mij niet meer horen klagen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Augustus 2009, 21:02:23 » |
|
ik snap 't niet helemaal... in Nl was van de week de 1e uitzending en deze werd gepresenteerd door.... door wie eigenlijk ook alweer? Door die 2 overgebleven meiden van K3 toch? Of doen zij alleen de audities en neemt Koen het daarna over?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Augustus 2009, 21:29:10 » |
|
ik snap 't niet helemaal... in Nl was van de week de 1e uitzending en deze werd gepresenteerd door.... door wie eigenlijk ook alweer? Door die 2 overgebleven meiden van K3 toch? Of doen zij alleen de audities en neemt Koen het daarna over?
ik heb het ook gezien en dat was idd door Karen en Kristel. zij zullen volgens mij ook de volgende afl in goede banen leiden, maar het is voor de finale (als er dus maar 3meisjes meer overblijven) die finale gaat Koen presenteren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Augustus 2009, 06:56:28 » |
|
Dat is dan toch goed nieuws. Dacht dat koen helemaal niets ging presenteren dit jaar. Dan zal ik zeker kijken.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Augustus 2009, 07:19:42 » |
|
Dan ben ik benieuwd of er ook een nederlandse presentator bij is.... de jury is toch ook half NL en half B.... Ik zag Patty Brard volgens mij (argh!!!!!!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Augustus 2009, 10:56:41 » |
|
Dan ben ik benieuwd of er ook een nederlandse presentator bij is.... de jury is toch ook half NL en half B.... Ik zag Patty Brard volgens mij (argh!!!!!!)
ja idd, dan ook nog Miguel Wiels, Axana Ceulemans en dan nog iemand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Augustus 2009, 10:59:24 » |
|
Oh lijkt me echt super zeg als Koen dat gaat presenteren. Zal goed zijn dat hij door velen weer eens goed wordt bekenen hier in Nederland!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Augustus 2009, 12:58:39 » |
|
ja man... dit was toch ook even shock  tiens tiens, iedereen is hier in shock  hopelijk is het maar 1 keer, want wij vinden het een marteling om naar te kijken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Augustus 2009, 13:09:31 » |
|
hopelijk is het maar 1 keer, want wij vinden het een marteling om naar te kijken  LOL  volgens mij is het maar 1X wij vinden het juist grappig  en zeker die eerste aflerveringen, sommige mensen denken echt dat ze kans maken x)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Augustus 2009, 14:39:59 » |
|
Leuk nieuws in ieder geval!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
Dream_Queen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 27 Augustus 2009, 14:50:23 » |
|
hopelijk is het maar 1 keer, want wij vinden het een marteling om naar te kijken  LOL  volgens mij is het maar 1X wij vinden het juist grappig  en zeker die eerste aflerveringen, sommige mensen denken echt dat ze kans maken x) wij hebben ons ook een breuk gelachen in ieder geval 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|