|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 19 Januari 2011, 20:04:27 » |
|
Vreselijk! Zo erg voor je!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
Bo
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 25 Januari 2011, 20:43:19 » |
|
Dat is geweldig nieuws 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 26 Januari 2011, 17:41:24 » |
|
Jee Atyke wat rot zeg, maar wat een team hier van clouseaufans, dat moet toch heel goed voelen. Zelf heb ik enkel video's van clouseau die nog omgezet moeten worden naar dvd's maar heb daar zelf ook de middelen niet voor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cindys
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 18 Februari 2011, 13:51:09 » |
|
Is er hier iemand die me kan helpen aan de uitzending van Peter Live : 70 jaar Will Tura.. heb ze daarnet per ongeluk gewist en zou ze echt wel terug willen hebben  Wie mij kan helpen moet maar laten weten hoeveel ik moet vergoeden! Alvast heel erg bedankt!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 18 Februari 2011, 22:38:19 » |
|
Heb net een bestelling geplaatst :-)
Zou iemand Hilda op DVD staan hebben?
Groetjes,
Tine
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tine
|
|
|
Tine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 18 Februari 2011, 22:41:44 » |
|
Ik heb de aflevering van Clouseau die hun 3 liedjes voorstellen voor het Songfestival op video (één), maar dit is van mindere kwaliteit. Op het einde maakt Clouseau bekend dat ze naar het Songfestival gaan met Geef Het Op. Kan iemand mij helpen die dit op DVD heeft?
Zou fantastisch zijn.
Groetjes,
Tine
|
|
|
|
|
|
Groetjes, Tine
|
|
|
nathalie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 19 Februari 2011, 15:32:30 » |
|
Ik heb nog een VHS speler, ik wil gerust iemand helpen daarmee, om dingen op DVD te krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 1 Maart 2011, 16:30:04 » |
|
Atyke, ik zou je zo verschrikkelijk graag helpen, maar ik heb niets van die uitzendingen. Hopelijk is er goeie ziel hier op het forum die jou verder kan helpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Buuffies
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 1 Maart 2011, 21:49:00 » |
|
Hoi Atyke,
Ik heb alleen het stukje van Koen terug naar de kleuterklas, maar dat is inderdaad maar 3 minuten. Misschien wil je het liever van iemand die je wat meer kan aanleveren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mireille
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 5 Maart 2011, 18:49:28 » |
|
Hey Atyke,
Fijn dat je bijna alles weer terug hebt van de collectie. Ik zag in je lijstje dat je DRL Koen terug naar kleuterklas (Plan) - 3min en DRL Koen waagt een gokje in kostuum van Stijn Helsen Viage - 3min nog mist. Deze heb ik eventueel. Ik dacht dat ik die toch nog bij op die compilatie dvd bijgeschreven had, die ik je gestuurd heb. Of bedoel je toch een ander fragment? Laat maar weten.
Groetjes Mireille
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 14 Maart 2011, 20:09:22 » |
|
Nog Steeds Gezocht: Mia's 2009 - 100min Zot Van Vlaanderen - 67min K2 zoekt K3 (Finale, presentatie Koen) - 114min & K2 terug K3 - 55min Ik Weet Wat Je Deed (Tinne, Danny, Jelle, Veronique & Lieve) - telkens +/- 50min KRK Racing Report - reportage door Koen op Exci Sport 30 min over de Kia & 30 min over de Viper Vanbinnen in HD Kwaliteit - vorig jaar uitgezonden op Exqi Culture
VTM News Afscheid Guido - 1min De Laatste Show Veiling voor Plan - 1min DRL Koen terug naar kleuterklas (Plan) - 3min TVL Publireportage Koen & Kris gokken in Viage - 3min Het Perfecte Plaatje (echtgenoot) - 6min (enkel 't stukje met Koen) VTM News Zot Van A - 2min KRK Miss België - 3min Decibels Music For Live in 't Sportpaleis - 8min
Opnames van voor 2007 zoals: Idool 2007 Clouseau als gid in hun streek (weet niet meer waar dat bij te zien was) Bij Paul de Leeuw (met de wissel van de shirts) ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 25 April 2011, 10:55:43 » |
|
Is er nu echt iemand die mij nog kan/wil helpen? Ik weet wie wat heeft gekregen van mij  Uiteraard kan ik ruilen of de onkosten vergoeden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 25 April 2011, 15:08:29 » |
|
Is er nu echt iemand die mij nog kan/wil helpen? Ik weet wie wat heeft gekregen van mij  Uiteraard kan ik ruilen of de onkosten vergoeden. Ik heb daar niks van zeker? oftewel ben ik mis :-) want op den duur 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 25 April 2011, 17:39:01 » |
|
Ik kan u niet helpen Atyke, sorry 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 7 Mei 2011, 10:51:17 » |
|
En gelukkig komen er ook nieuwe dingen bij: Kris in de "Klas van Frieda" Kris bij "Zot van Vlaanderen" Koen in "Wat Als.." heb ook nog die leuke reclame met 'I can't wait for the weekend to begin' met stukjes uit Idool 2011
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|