|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 2 September 2007, 08:36:11 » |
|
sorry had het verkeerd begrepen!!!!!!!!!!!!
Gisteren was het Popwijk hè Mammie!  Vandaag is het Oevel! op NIKS!!!!!! ja, k ben een beetje verstrooid denk ik , hihihi
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Nie
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 2 September 2007, 09:06:21 » |
|
een zalige stem zei : " ach, snotterdozeke, oe is 't ? t is hier met de Koen " ik werd euforisch voor heel de straat !!!  Schitterend ! Tof dat hij dat heeft gedaan.  En heb je je waterlanders kunnen binnenhouden of ga je je nickname moeten veranderen naar "snotterdozeke" ?  Ik hoop maar dat er straks in Oevel geen VIPS zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 2 September 2007, 09:12:40 » |
|
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 2 September 2007, 11:13:48 » |
|
Aaaaah Mammie dat is nog eens geweldig zeg!  Lief van de meiden en super dat Koen dat doet. Maar zo is hij wel inderdaad. Ik weet niet of Kris zoiets zou doen. Koen is leuk! hihi! (maar toch blijf ik Kris fan!  )
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
conny een disneyfan
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 2 September 2007, 11:17:45 » |
|
hey mammie heb je eindelijk wel kunnen slapen ,ik zou geen oog dichtdoen k'zou altijd maar aan dit mooie moment denken, ben daar toch wel een beetje jaloers op hoor hey linds de volgende keer mag je dat voor mij ook doen hoor 
|
|
|
|
|
|
sportpaleis 17/12/2010 sportpaleis 18/12/2010 sportpaleis 22/12/2010 sportpaleis 26/12/2010 sportpaleis 28/12/2010 sportpaleis 29/12/2010
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 2 September 2007, 11:31:54 » |
|
amai vicky, nu komen der nog meer traantjes als ge woensdag opnieuw afscheid moet nemen haha
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
valeke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 2 September 2007, 11:57:08 » |
|
Het was gewoon super gisteren. We zijn toegekomen na 20u en gevraagd of we in het vip vak mochten want had al inlichtingen gekregen van mommema via sms. Daar toegekomen een beetje met hen Mommema en Tania gepraat en toen begon het concert. Mijn nicht heeft er echt van genoten het was haar eerste concert. Bij deze hebben ze een fan bij en dan nog uit Brazilië. Na het concert vroeg ik aan mijn nicht of ze nog wou naar tmft kijken maar nee ze wou naar huis we hadden al een lange dag achter de rug. We waren nog naar mechelen geweest ook. Bij het buiten gaan volgden we Mommema dat was makkelijker anders moesten we die massa terug door. Toen zagen we Vincent staan en heb ik hem om een foto gevraagd en langs waar de andere gingen buiten komen. We hebben dan iets verderop staan wachten was wel akkelig in het pikkedonker maar alle daar liep nog volk rond. Toen zag mijn nicht iemand komen en begon ze er tegen te spreken in het portugees en het bleek Sjarel te zijn en die kan toevallig portugees en heeft zelf ook in Brazilië gewoond. Dan nog ff gewacht en daar kwam Koen. Met hem staan kletsen over vanalles en nog wat en fotoke gemaakt en wij weg. Toen we terug op straat waren zagen we een heleboel mensen staan wachten voor het hekken en wij hadden toen al onze foto.
|
|
|
|
|
|
6 december sportpaleis
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 2 September 2007, 12:51:38 » |
|
Hey mammie, super! Leuk dat Koen je gebeld heeft. Daar zal je nog een tijdje moeten van bekomen zeker 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
valeke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 2 September 2007, 16:12:14 » |
|
Ik vind dat zo grappig he precies dat Koen haar zelf heeft gebeld  er zal iemand staan bellen hebben en hij heeft gewoon de telefoon genomen zoals ik hem dat al zien doen heb bij idool. 
|
|
|
|
|
|
6 december sportpaleis
|
|
|
|
wullebolle
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 2 September 2007, 19:24:27 » |
|
Vent, hoe doe jij dat, mammie??? Koen die belt naar jou.  Als ik nu niet jaloers ben, ben ik het nooit!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 2 September 2007, 19:46:47 » |
|
@ Valeke : Linds heeft gevraagd aan koen om me op te bellen ( alle mede-forummers die er in moerkerke bij waren weten ook waarom ) dus nee hij heeft niet zo maar een gsm gegrabbeld  spijt mij maar is zo 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 2 September 2007, 19:55:55 » |
|
Ik was er gisteren ook bij en ik hem genoten ! Ook van de andere optredens trouwens. Ik vond ze allemaal super ! We stonden wel redelijk ver en de mensen rondom mij kenden enkel de bekendere nummers... Maar ach ik heb lekker staan sjaken  En mammie ik ben zooooooooo jaloers  je had dat moeten kunnen opnemen 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 2 September 2007, 20:06:05 » |
|
dat heb ik ook al vaak gedacht  maar het is allemaal dankzij linds - margo - elise dus nogmaals BEDANKT DAMES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan dit niet benadrukken !!!!!!!!!!!!!!! BEDANKT
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 2 September 2007, 22:59:47 » |
|
Ik vind dat zo grappig he precies dat Koen haar zelf heeft gebeld  er zal iemand staan bellen hebben en hij heeft gewoon de telefoon genomen zoals ik hem dat al zien doen heb bij idool.  Bespeur ik hier enige jaloezie soms? 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
sophie hooftman
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 3 September 2007, 08:10:54 » |
|
amai, zo leuk voor u, koen aan de telefoon!!! was ik maar in uw plaats 
|
|