Laetzke
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 10 April 2007, 16:11:53 » |
|
Ook dit jaar zakken de broertjes weer af naar Opwijk. Alleen staan ze dit jaar niet al te laat op de affiche. Wij zullen zeker op zoek gaan naar een babysit want ik wil het voor geen goud van de wereld missen.
Zijn er nog meer mensen die naar hier komen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 April 2007, 18:58:33 » |
|
Oh ja, Opwijk is een buurgemeente van Asse (waar ik woon) Dus ik zal er zeker bij zijn ! Wij staat er nog op de affiche ? Weet je dat?
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 April 2007, 19:32:45 » |
|
Hier vind je meer info: http://www.popwijk.behet programma ziet er in elk geval niet slecht uit, 't is ook in mijn buurt, dus misschien ga ik ook wel
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
Laetzke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 April 2007, 19:39:53 » |
|
Mieke daar kun je idd de affiche zien. Ziet er niet slecht uit hé. Wij gaan overdag wel eens naar daar wandelen met de kids. Maar tegen de tijd dat de broertjes het podium opkomen zouden onze deugenietjes toch wel in hun bed moeten liggen. Wij weten dus nog niet hoelang we van het gebeuren zullen genieten. En de locatie is ook veranderd. De voorbije jaren was dat net aan ons huis en als de ramen openstonden konden we alles horen. Nu zijn ze daar aan het bouwen en wij hebben er ons huisje verkocht. Toch zullen we zeker van de partij zijn. Wie weet zien we elkaar daar wel! Kunnen we mss wel afspreken ofzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
katje21
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 April 2007, 20:54:06 » |
|
Amaai, Dit is echt wel leuk. Ik zal daar ook zijn samen met nog een aantal vrienden. Dan ga ik wel niet enkel voor Clouseau maar ook voor Stan en Roel hoor. Stan kan echt suuuuuppppper zingen. Mij zal je daar zeker zien. Ik ben vorig jaar ook geweest en het was toen heel tof, enkel jammer van de regen op het einde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 April 2007, 21:52:53 » |
|
oh ja, stan en roel. Njammie  Ben ook wel benieuwd om die is live aan het werk te horen !
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
Laetzke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 11 April 2007, 06:38:56 » |
|
Mijn euro valt nu pas  1 september is een zaterdag! Dan weet ik al wie zal babysitten : mijn ouders  En dan kunnen wij ook heel zeker al van in het begin aanwezig zijn!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 11 April 2007, 09:21:12 » |
|
Idd  't is een zaterdag. En ik denk dat het 2 september gordel is. Ik zal daar met kleine oogjes aan meedoen denk ik 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
katje21
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 11 April 2007, 11:23:17 » |
|
Op een zaterdag! Oei, gelukkig begint het dan niet te vroeg ook, want ik moet tot 2 uur werken. En ik ben dan maar rond half 3, kwart voor 3 thuis en dan moet ik mij nog klaarmaken om naar Opwijk te gaan. Vorig jaar heb ik enkel het begin gemist van Gene Thomas (Hij was al bezig). Zolang ik niets mis van Stan, Roel en Clouseau!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 April 2007, 15:02:18 » |
|
Ga zeker proberen om daar te geraken. Want qua afstand kan ik het moeilijk laten liggen. Trouwens het hele affiche valt goed mee. Van de week met mijn vriendin overleggen. Alleen zal het wel een zwaar weekend worden. Normaal gezien help ik met de gordel
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 11 April 2007, 17:42:51 » |
|
Hoi, wil hier ook heengaan met Monique. Er staat dat je geld moet overmaken. Maar krijg je via de mail ook het IBAN en BIC nummer gestuurd. Of krijg je een acceptgiro thuis? Wie kan me hiermee helpen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laetzke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 April 2007, 18:59:34 » |
|
Hoi, wil hier ook heengaan met Monique. Er staat dat je geld moet overmaken. Maar krijg je via de mail ook het IBAN en BIC nummer gestuurd. Of krijg je een acceptgiro thuis? Wie kan me hiermee helpen?  Daar heb ik geen ervaring mee. Dus ik kan je daarbij niet echt helpen. Ik zou zeggen : je kan een mailtje sturen om te vragen hoe het juist zit, maar het is niet zeker dat je een reactie krijgt op je mail. Als je iemand nodig hebt die ze voor jullie in voorverkoop wilt gaan halen, dan wil ik dat wel doen hoor. Dan spreken we eens af hoe we het verder oplossen ofzo wat geld en afgeven ticketjes betreft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 12 April 2007, 17:17:24 » |
|
Bedankt Laetzke voor je aanbod. Maar het is inmiddels allemaal gelukt hoor. Heb gewoon aan Monique (do-mino) van het forum gevraagd of zij de kaartjes wil bestellen. Zij woont wel in Belgie. Dus dat was handiger. Ben zeer blij dat we hierheen gaan. Helemaal leuk. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 April 2007, 18:15:49 » |
|
Bedankt Laetzke voor je aanbod. Maar het is inmiddels allemaal gelukt hoor. Heb gewoon aan Monique (do-mino) van het forum gevraagd of zij de kaartjes wil bestellen. Zij woont wel in Belgie. Dus dat was handiger. Ben zeer blij dat we hierheen gaan. Helemaal leuk.  Als het goed is is het geregeld  Heb er ook al helemaal zin in  We kunnen ze niet vaak genoeg zien hè 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 12 April 2007, 18:44:11 » |
|
ik ga er ook naartoe (zoals elk jaar), woon in merchtem dus in de buurgemeente ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|