|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 23 Augustus 2009, 20:17:24 » |
|
Zover ik mij herinner zijn er in de Elisabethzaal geen staanplaatsen.  wel vervelend dat je bij bestelling via internet niet weet welke plaats je gaat hebben 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 23 Augustus 2009, 20:19:01 » |
|
zijn die duurste kaarten dan in de midden want als je het bij de kleur bekijkt zijn die vooraan ietsje goedkoper...
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 23 Augustus 2009, 20:25:52 » |
|
zijn die duurste kaarten dan in de midden want als je het bij de kleur bekijkt zijn die vooraan ietsje goedkoper...
Ja, dat lijkt wel zo. De zaal loopt af naar het podium toe, dus als je gans vooraan zit, moet je eigenlijk omhoog kijken, tegen het podium aan.
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 23 Augustus 2009, 20:46:53 » |
|
Ja, dat lijkt wel zo. De zaal loopt af naar het podium toe, dus als je gans vooraan zit, moet je eigenlijk omhoog kijken, tegen het podium aan. Ga jij Katia? en waar zou jij da eventueel zitten?
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 23 Augustus 2009, 20:57:28 » |
|
wel vervelend dat je bij bestelling via internet niet weet welke plaats je gaat hebben  De plaatsen worden pas toegewezen nadat ze de betaling ontvangen hebben,hebben ze mij teruggestuurd.
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 23 Augustus 2009, 21:25:44 » |
|
Ja, dat lijkt wel zo. De zaal loopt af naar het podium toe, dus als je gans vooraan zit, moet je eigenlijk omhoog kijken, tegen het podium aan. Ga jij Katia? en waar zou jij da eventueel zitten? Ik heb in elk geval veel zin om te gaan ja. Als jij ook wil gaan, laat maar iets weten. Dan bestel ik 2 kaartjes! Met 2 is altijd leuker dan alleen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 23 Augustus 2009, 22:07:05 » |
|
Ja, dat lijkt wel zo. De zaal loopt af naar het podium toe, dus als je gans vooraan zit, moet je eigenlijk omhoog kijken, tegen het podium aan.
Inderdaad, 'tzal daarom wel zijn dat ze vooraan goeikoper zijn.. je krijgt er gratis een stijve nek bij in de elizabetzaal haha  Ik denk dat ik ook wel ga gaan !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 24 Augustus 2009, 13:38:02 » |
|
Ja, dat lijkt wel zo. De zaal loopt af naar het podium toe, dus als je gans vooraan zit, moet je eigenlijk omhoog kijken, tegen het podium aan. Ga jij Katia? en waar zou jij da eventueel zitten? Ik heb in elk geval veel zin om te gaan ja. Als jij ook wil gaan, laat maar iets weten. Dan bestel ik 2 kaartjes! Met 2 is altijd leuker dan alleen  ik ging het er over hebben vrijdag met saskia ook zij zou ook willen gaan en denk Linds ook en Kelly ging er ook over nadenken... Mss kunnen we allen samen gaan :p ik zou wel alleen de zondag kunnen om 15u in de namiddag
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 24 Augustus 2009, 16:18:35 » |
|
ben benieuwd op welke rij wij belanden... betalen vanuit Nederland kost een paar dagen en pas na betaling worden de plaatsen toegewezen.... er zijn overigens idd geen staanplaatsen in Elisabethzaal. Ik heb kaarten in de groene zone, recht voor het poduim besteld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 24 Augustus 2009, 18:01:15 » |
|
ik ging het er over hebben vrijdag met saskia ook zij zou ook willen gaan en denk Linds ook en Kelly ging er ook over nadenken... Mss kunnen we allen samen gaan :p ik zou wel alleen de zondag kunnen om 15u in de namiddag
Dan zie ik jullie zeker en vast,want heb ook kaartjes voor 18/10 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Kellylambert
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 24 Augustus 2009, 18:56:21 » |
|
ik ging het er over hebben vrijdag met saskia ook zij zou ook willen gaan en denk Linds ook en Kelly ging er ook over nadenken... Mss kunnen we allen samen gaan :p ik zou wel alleen de zondag kunnen om 15u in de namiddag
Dan zie ik jullie zeker en vast,want heb ook kaartjes voor 18/10  Katia je mag mij erbij rekenen hoor!!! de familiefeest is op 11 oktober 
|
|
|
|
|
|
De terminologie = dansvloertherapie
|
|
|
|
deborah
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 24 Augustus 2009, 19:18:16 » |
|
ben benieuwd op welke rij wij belanden... betalen vanuit Nederland kost een paar dagen en pas na betaling worden de plaatsen toegewezen.... er zijn overigens idd geen staanplaatsen in Elisabethzaal. Ik heb kaarten in de groene zone, recht voor het poduim besteld.
@ Femke: Ik heb vorig jaar (november) ook een betaling gedaan, en twee dagen later kreeg ik bericht van die persoon dat het geld aangekomen was.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 24 Augustus 2009, 19:54:35 » |
|
Ik ga zaterdag 17 okt, heb kaart cat 1 ! Had eigenlijk ook liever cat 2 gehad dichterbij podium ! Maar heb de kaart niet zelf besteld. De zoon van vrienden van ons speelt mee ! Heb eigenlijk zin om zondag ook te gaan eventueel met mijn dochter maar ben nog niet zeker ! http://files.musichallgroup.be/other/ZAALPLAN.pdf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|