|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 1 September 2009, 17:07:06 » |
|
Aan het feit dat ik vanaf morgen terug mag gaan werken! Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij hebt toch een administratieve functie op school, niet? Want op de meeste scholen beginnen zij toch al zo rond de 15de augustus... Neen hoor, ik werk in de onderhoud en de keuken en wij mochten pas de 1 ste september beginnen
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
SandrinaD
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 1 September 2009, 19:10:45 » |
|
Ik heb officieel toestemming gekregen van de VUB om op Erasmus te vertrekken in oktober. Ben echt blij! Nu kan ik eindelijk mijn vertrek plannen, iets waar ik mee heb gewacht omdat dat vertrek tot nu toe nog niet eens zeker was. Germanyyy, here I come! 
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 1 September 2009, 22:49:20 » |
|
Ik heb officieel toestemming gekregen van de VUB om op Erasmus te vertrekken in oktober. Ben echt blij! Nu kan ik eindelijk mijn vertrek plannen, iets waar ik mee heb gewacht omdat dat vertrek tot nu toe nog niet eens zeker was. Germanyyy, here I come!  Oh is inderdaad heel leuk nieuws, daar zou ik mij ook niet aan ergeren :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 2 September 2009, 07:20:50 » |
|
Proficiat Sandrina & alvast héél véél plezier ginder
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 2 September 2009, 10:20:13 » |
|
Het feit dat ik vandaag thuiswerk  Heb de Clouseau cdtjes gepakt en ben begonnen met hoezo en werk zo naar recenter materiaal tot de werkdag om is. Ondertussen verzet ik veel werk... Nu even een heel korte pauze die ik op het werk ook gewoon mag nemen. Zag ook wel even sterretjes omdat hetgeen ik hier doe best wat inspanning van de hersens vergt  Nu weer snel verder!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 2 September 2009, 13:28:34 » |
|
@ sonja doe je dan ander werk thuis dan normaal??
knap hoor thuis werken ik werk soms thuis wel eens extra maar ben dan wel eens vaker afgeleid maar goed op het werk klets je ook soms
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 2 September 2009, 14:47:56 » |
|
Proficiat Sandrina!
Aan het feit dat ik vandaag lekker vrij was, en de mama heb geholpen met de keuken, die trouwens ook bijna af is! Woehoe!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 2 September 2009, 16:34:54 » |
|
@ sonja doe je dan ander werk thuis dan normaal??
knap hoor thuis werken ik werk soms thuis wel eens extra maar ben dan wel eens vaker afgeleid maar goed op het werk klets je ook soms
Ik ben hier absoluut minder afgeleid omdat ik hier geen telefoon heb, geen collega's die kletsen, geen gedoe om me heen, geen mensen die constant onderbreken. Ik doe op zich werk wat wij op het werk ook doen, vaak gingen we dat in een aparte ruimte doen voor een paar uurtjes. Nu doe ik dat de hele dag. Ivm achterstand deed ik het nu de hele dag maar als het straks bij is kan ik ook andere dingen gaan doen, maar gewoon eigen werk dus!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 2 September 2009, 22:38:30 » |
|
Aan het feit dat ik thuiskwam en plots zag ik dat ik gloednieuwe diepvriezer staan heb! Met 6 vakken én A-label!  Bel ik naar mama en roept ze 'verrassing'!  En te zeggen dat ze dat 2 jaar eerder deed met een droogkast en vaatwasser. Wat een mama zeg! (maar zelfs zonder die spullen zie ik ze doodgraag hoor  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 3 September 2009, 07:23:55 » |
|
Dat ik vrijkaarten gewonnen heb voor het Fia GT championship weekend van 24 & 25 oktober in Zolder  Mag beide dagen gratis binnen  + kan nog iemand meenemen ook  Ik had de zondag van de 24u meegedaan aan een prijsvraag, maar dacht dat ik er meer dan ruim naast zat met m'n antwoord. Blijkbaar niet dus 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 3 September 2009, 09:22:58 » |
|
Het feit dat mijn manager erg tevreden is over mijn prestaties gisteren  Hoe ik mijn tijd in deel maakt hem geen fluit uit als ik mijn gestelde targets maar haal. Kan dus net zo goed thuis gelijk even doorwerken in de avond en de volgende dag vrij nemen..... Nou ja ik hou me maar gewoon aan mijn normale uren maar wie weet komt dat eens van pas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 3 September 2009, 19:32:01 » |
|
Aan het feit dat ik thuiskwam en plots zag ik dat ik gloednieuwe diepvriezer staan heb! Met 6 vakken én A-label!  Bel ik naar mama en roept ze 'verrassing'!  En te zeggen dat ze dat 2 jaar eerder deed met een droogkast en vaatwasser. Wat een mama zeg! (maar zelfs zonder die spullen zie ik ze doodgraag hoor  ) Amai plezante verrassing...leuk om zo thuis te komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 3 September 2009, 20:40:57 » |
|
Aan het feit dat ik thuiskwam en plots zag ik dat ik gloednieuwe diepvriezer staan heb! Met 6 vakken én A-label!  Bel ik naar mama en roept ze 'verrassing'!  En te zeggen dat ze dat 2 jaar eerder deed met een droogkast en vaatwasser. Wat een mama zeg! (maar zelfs zonder die spullen zie ik ze doodgraag hoor  ) Ja zeg, zo'n verrassing zou ik ook wel zien zitten! Super Belle! 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 3 September 2009, 20:51:17 » |
|
Hehe, inderdaad. Morgen heb ik mijn vrije dag en ga ik even bij haar langs met een bedankkaartje en taart. En krijgt ze een dikke knuffel! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 3 September 2009, 22:40:52 » |
|
Het feit dat mijn manager erg tevreden is over mijn prestaties gisteren  Hoe ik mijn tijd in deel maakt hem geen fluit uit als ik mijn gestelde targets maar haal. Kan dus net zo goed thuis gelijk even doorwerken in de avond en de volgende dag vrij nemen..... Nou ja ik hou me maar gewoon aan mijn normale uren maar wie weet komt dat eens van pas  fijn voor je sonja!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|