|
marti
|
 |
« Antwoord #390 Gepost op: 29 December 2010, 08:29:12 » |
|
way to go, Marti! Geniet van het leven!!!!
Zo is het maar net!  Mercikes  Dat genieten komt wel in orde hoor  Hoe meer ik met positieve mensen om ga, des te beter het is 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #391 Gepost op: 29 December 2010, 09:44:56 » |
|
Zo is het maar net!  Mercikes  Dat genieten komt wel in orde hoor  Hoe meer ik met positieve mensen om ga, des te beter het is  Hoe was je avond Marti? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #392 Gepost op: 29 December 2010, 13:41:43 » |
|
Zo is het maar net!  Mercikes  Dat genieten komt wel in orde hoor  Hoe meer ik met positieve mensen om ga, des te beter het is  Hoe was je avond Marti?  Om kort samen te vatten: Zalig.  super gezellig  voor herhaling vatbaar 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #393 Gepost op: 29 December 2010, 13:43:15 » |
|
Zo is het maar net!  Mercikes  Dat genieten komt wel in orde hoor  Hoe meer ik met positieve mensen om ga, des te beter het is  Hoe was je avond Marti?  Om kort samen te vatten: Zalig.  super gezellig  voor herhaling vatbaar  't Was dus wel leuk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #394 Gepost op: 29 December 2010, 13:46:11 » |
|
Zo is het maar net!  Mercikes  Dat genieten komt wel in orde hoor  Hoe meer ik met positieve mensen om ga, des te beter het is  Hoe was je avond Marti?  Om kort samen te vatten: Zalig.  super gezellig  voor herhaling vatbaar  't Was dus wel leuk  Het was super leuk.  Op naar de volgende Herbalife party 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #395 Gepost op: 29 December 2010, 19:56:43 » |
|
Zo is het maar net!  Mercikes  Dat genieten komt wel in orde hoor  Hoe meer ik met positieve mensen om ga, des te beter het is  Dat is super om te horen Marti, blij te zien dat het met jou beter gaat!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #396 Gepost op: 30 December 2010, 08:42:39 » |
|
De problemen qua scheiding & faillissement zijn nog lang niet opgelost, maar ik probeer me in de mate van het mogelijke te concentreren op het goede hé. Er zijn al genoeg ergernissen in heel het 'proces' gepasseerd, maar ik probeer die te bezien als een noodzakelijk kwaad. Of zoals mijn collega's het zeggen: "Problemen bestaan niet, zie het als een uitdaging. Elk probleem is een 'groeiproces".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #397 Gepost op: 6 Januari 2011, 21:29:13 » |
|
Het feit dat ik geheel zelf zonder mannen hulp een pc aangesloten + geinstalleerd heb LOL Ik heb daar nooit zoveel verstand van maar ging dat toch eens zelf proberen, et voila 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #398 Gepost op: 6 Januari 2011, 22:13:42 » |
|
Wat goed van je Sonja!! Ik doe het je niet na denk ik. Veel plezier met je nieuwe PC!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #399 Gepost op: 6 Januari 2011, 23:07:32 » |
|
Ja en het werkt ook gewoon, ik sta van mezelf te kijken 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #400 Gepost op: 7 Januari 2011, 00:08:20 » |
|
Goed zo Son  Bravo... Nu is het enkel nog wennen aan een paar nieuwe snufjes (zoals Windows Mail  ) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kaatje
|
 |
« Antwoord #402 Gepost op: 22 Januari 2011, 10:59:50 » |
|
dat de nieuwe single van Yevgueni sinds gisteren te beluisteren is via FB. 'was er maar iemand' is een super nummer, ik kijk al uit naar hun optredens in maart!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #403 Gepost op: 23 Januari 2011, 13:54:34 » |
|
aan dit forum, fantastisch gewoon  na heel wat hulp krijg ik zo goed als alles terug bijeen en ik krijg er zelf nog een dankjewel bovenop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #404 Gepost op: 25 Januari 2011, 15:39:14 » |
|
aan dit forum, fantastisch gewoon  na heel wat hulp krijg ik zo goed als alles terug bijeen en ik krijg er zelf nog een dankjewel bovenop  ik vind het jammer dat ik je niet kan helpen, hopelijk krijg je alles terug via via
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|