|
Sonja
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 7 Augustus 2009, 09:57:09 » |
|
Kijk het is een goed doel, je krijgt er een diner bij.... wellicht een wat speciaal optreden. Maar om daar 250 euro voor neer te tellen blijft belachelijk veel geld wat ik er gewoon niet voor over heb. Had ik een geldboom gehad (of een rijke man hahaha LOOOL) dan was het wat anders geweest. Maar voor 250 euro kan ik behoorlijk wat boodschappen doen in de maand en dat is dan toch belangrijker dan een speciaal concertje van Clouseau! Ik zie Clouseau genoeg deze zomer en in december! En 2 oktober zit ik ook nog eens voor de prijs van 2 kaartjes voor dit concert voor 2 weken op La Palma. Nou dan weet ik wel wat ik liever doe  Maar voor wie wel gaan veel plezier en verslagjes zien we uiteraard graag tegemoet 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 7 Augustus 2009, 10:21:58 » |
|
diegene die zo veel concertjes afdwijlen  die mogen , dit toch niet laten gaan hé  als goeie sponsor  en voor een goed doel wat wil je nog meer 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 7 Augustus 2009, 10:24:17 » |
|
Ik pleit voor de andere volgorde, zij die zoveel concertjes afdweilen mogen weleens gesponsord worden door Clouseau  Koen en Kris betalen ons 250 euro p.p. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 7 Augustus 2009, 14:24:05 » |
|
Dat is nog eens een gedacht dat mijn volle steun heeft 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 7 Augustus 2009, 18:39:50 » |
|
250 euro is inderdaad superveel geld... niet voor mij dus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 8 Augustus 2009, 16:20:30 » |
|
Ik zal dit ook aan mij laten voorbijgaan...250 euro is wel een beetje overdreven... Persoonlijk geven we gemiddeld jaarlijks wel meer aan "goede doelen"...maar dan krijg je nadien ook wel een attest...en wordt het fiscaal aftrekbaar  Moest dat chiqué gedoe met diner enz...er nu niet bij zijn geweest...dan zou ik er nog eens over nadenken  Maarja, dat is ieder zijn mening hé 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 8 Augustus 2009, 22:19:52 » |
|
250 euro is veel geld, da's 1, en tussen al die vermoedelijk chique dames en heren zou ik me waarschijnlijk niet erg op mijn gemak voelen, da's 2. En wat moet je aan naar zo'n avond? Gewoon een nette broek of rok met een fris bloesje zullen denk ik niet voldoen. Hoe speciaal het ook moge zijn, dit is geen spek voor mijn bek 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 8 Augustus 2009, 22:48:54 » |
|
250 euro is veel geld, da's 1, en tussen al die vermoedelijk chique dames en heren zou ik me waarschijnlijk niet erg op mijn gemak voelen, da's 2. En wat moet je aan naar zo'n avond? Gewoon een nette broek of rok met een fris bloesje zullen denk ik niet voldoen. Hoe speciaal het ook moge zijn, dit is geen spek voor mijn bek  daar zit wat in!! zo had ik er niet over nagedacht  die mensen zullen waarschijnlijk niet staan springen en dansen tijdens het concert.... echt wel jammer!! waarom richtten ze zich enkel op de 'chique' klasse?? als je het goedkoper neemt, en dan zonder diner komt er volgens mij meer volk op af...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 8 Augustus 2009, 23:10:21 » |
|
waarom richtten ze zich enkel op de 'chique' klasse?? Money, money, money, en liefst zo gul mogelijk gegeven 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 8 Augustus 2009, 23:32:25 » |
|
ja k weet wel, maar als ze nu vb 50euro nemen zonder eten dan komen er toch veel meer 'gewone' mensen op af en dan hebben ze uiteindelijk ook veel winst. nu komt er enkel chique volk en dat eten zal dus waarschijnlijk ook niet van het goedkoopste zijn... + dan moeten er geen tafeltjes staan en kunnen er meer mensen binnen  ik zou dat snel eens oplossen  ik blijf het echt zo jammer vinden! maar ik zal er mijn zinnen niet moeten op zetten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleuterjufke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 9 Augustus 2009, 09:09:42 » |
|
Misschien is 't de bedoeling dat iedereen eerst nog voor 250 ( +...) euro bij "Vallie" hare boetiek passeert ;)voor een gepaste outfit. Ik denk ook dat ik me tussen dat volk niet op mijn gemak zou voelen.Het is misschien ook de bedoeling dat het een exclusief feestje wordt en niet voor "Jan en alleman".Héél spijtig!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 9 Augustus 2009, 11:19:00 » |
|
Tja er is voor de gemiddelde Clouseaufan al genoeg aan concerten hey. Dat er eens iets exclusief is en niet voor Jan en alleman is niet bepaald iets waar ik van kan wakker liggen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleuterjufke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 9 Augustus 2009, 14:04:05 » |
|
Ik ook niet zalle,wees gerust 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 3 Oktober 2009, 09:51:52 » |
|
In Gazet van Antwerpen van 3 en 4/10/2009 een groot interview met de vrouw van Jacques Vermeiren en de mama van Valerie over Parkinson,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 3 Oktober 2009, 17:54:56 » |
|
Het is vandaag,ook wat te zien op het vtm nieuws. Om 13.00 uur vanmiddag naar het nieuws gekeken. Zal dadelijk om 19.00 uur wel herhaling zijn.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|