|
1888Kimpie
|
 |
« Gepost op: 3 Augustus 2009, 22:18:17 » |
|
Ik heb eens gelezen dat er op 02/10 een benefietconcert zou zijn met Clouseau en Soulsister. De benefiet zou georganiseerd worden door Mieke (mama van Valerie) en Martine (vriendin Jacques Vermeire). Heeft er soms iemand al wa meer info over gevonden ofzo? Of iemand da weet dat dit nog wel doorgaat? Kweet tis nog effe,maar nu ik eraan dacht kom ik het maar effe posten hier 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 4 Augustus 2009, 07:00:14 » |
|
Ik heb dat onlangs ook ergens gelezen, maar wat het concreet gaat inhouden heb ik ook geen idee van. Had het niet iets met de ziekte van Parkinson te maken  Ik weet dat ze die beide hebben
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 4 Augustus 2009, 16:12:49 » |
|
Ik heb dat onlangs ook ergens gelezen, maar wat het concreet gaat inhouden heb ik ook geen idee van. Had het niet iets met de ziekte van Parkinson te maken  Ik weet dat ze die beide hebben Yeps,idd theeft met Parkinson te maken die'n benefiet.
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Kellylambert
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 4 Augustus 2009, 20:07:43 » |
|
Heb het ook al eens ergens gelezen (denk ik dag allemaal of zo) maar weet er verder nog niks over...
|
|
|
|
|
|
De terminologie = dansvloertherapie
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 4 Augustus 2009, 21:16:11 » |
|
merciekes Kim om te melden dit moeten we zeker in het ook houden
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 4 Augustus 2009, 22:36:15 » |
|
Er lag een flyer in de winkel van Valerie. De avond kreeg de naam Art for Parkinson en gaat door in The Event Lounge in Brussel. Eén kaartje kost 250 euro, en als je per tafel van 10 bestelt kost het slechts.....2500 euro  , Er wordt tevens een kunstveiling georgansieerd, onder toezicht van een bekwaam veilingmeester. Presentatie : Veronique De Kock en Jacques Vermeire, supporting act : Jean-Charles De Keyser zingt Jacques Brel.
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
|
kleuterjufke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 5 Augustus 2009, 09:44:51 » |
|
Het zal dan ook weer voor een selectief publiek zijn.Ook al vind ik het een fijn iniatief en voor een goed doel.Voor gewone werkende mensen is dit toch een vrij groot bedrag.(het is al gauw x2 x3 x4) Toch hoop ik dat het een groot succes wordt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 5 Augustus 2009, 11:23:37 » |
|
Oei,das wel duur. Dan pas ik toch maar voor da optreden 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 6 Augustus 2009, 07:43:05 » |
|
Het idee vind ik wel schitterend, maar 250€ heb ik in de gemiddelde maand niet direct beschikbaar 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
sophie hooftman
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 6 Augustus 2009, 11:43:54 » |
|
weet er iemand waar ik kan bestellen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 6 Augustus 2009, 12:12:27 » |
|
 Serieus? Maar wellicht staat het op de flyer van katiaH en anders eens informeren via contact op die site?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
sophie hooftman
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 6 Augustus 2009, 17:41:48 » |
|
 Serieus? Maar wellicht staat het op de flyer van katiaH en anders eens informeren via contact op die site? ja ik wil echt graag gaan maar dan moet ik natuurlijk iemand vinden da mee wilt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 6 Augustus 2009, 21:14:39 » |
|
als mijn engels nog een beetje goed is, zingen soulsister en clouseau samen op het podium.
"Not one after another, something they've done many times but with each other. Koen and Kris Wauters, Jan Leyers and Paul Michiels will sing and play their best songs together."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 6 Augustus 2009, 21:27:56 » |
|
als mijn engels nog een beetje goed is, zingen soulsister en clouseau samen op het podium.
"Not one after another, something they've done many times but with each other. Koen and Kris Wauters, Jan Leyers and Paul Michiels will sing and play their best songs together."
't is juist dit dat het zo speciaal maakt! 't is niet enkel een optreden van 2 groepen, maar samen... ik zou ook wel heel graag gaan! maar 250euro is echt heel veel van mijn spaarcentjes... (en m'n ouders zullen dat waarschijnlijk ook niet toelaten...) Ik ga er is met mijn nicht over spreken (zij is zot van soulsister  ) maar de kans dat ik ga/mag is 1/100000 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|