nele
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 13 April 2007, 10:18:31 » |
|
mijn laatste film was ook music and lyrics. In het begin vond ik er niet veel aan maar die muziek en die danspasjes deden het hem toch wel  Daarvoor ben ik naar blind gaan kijken.Niemand die film gezien over een blinde jongen en een meisje die uiterlijk nogal wat beperkingen(littekens) heeft.Dat vond ik een heel mooie film, alleen von ik het jammer dat het een open einde was(vind ik altijd wat jammer) Maar ik vond dart een heeeele goeie film!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 20 April 2007, 22:12:57 » |
|
de laatste film die ik heb gezien was saw 3 super goeie film! k heb hem voor de 2e keer gezien (ook al in de bios) Volgende maand naar de nieuwe piratesfilm!! johnny depp fan hier:)
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 21 April 2007, 11:57:29 » |
|
Mijn laatste film was op DVD "Liever verliefd" ik vond het een tegenvallende film. Had er veel meer van verwacht.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 22 April 2007, 07:45:56 » |
|
Ben afgelopen week naar Music & lyrics gaan zien. Ik vond hem schitterend  Voor fans van de Pirates of Caribeans films. De 3e zou ca 23 mei in cinema komen  De preview die ik van de week zag, is al veel belovend
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
katje21
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 22 April 2007, 12:07:28 » |
|
Ben afgelopen week naar Music & lyrics gaan zien. Ik vond hem schitterend  Voor fans van de Pirates of Caribeans films. De 3e zou ca 23 mei in cinema komen  De preview die ik van de week zag, is al veel belovend Ik kijk ook enorm uit naar deze film. Maar ik denk dat er wel meerdere mensen uitkijken naar de nieuwe piratenfilm met Johnny Depp en Orlando Bloom. (Dit is eigenlijk een van de laatste films die ik bekeken heb in de bioscoop) Dat het maar snel 23 mei is hoor!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 27 April 2007, 21:18:07 » |
|
Ik ben net eindelijk eens gaan zitten voor Zwartboek! Wauw zeg! Eindelijk weer eens een echt goede Nederlandse film! Spannend, absoluut niet voorspelbaar, goed acteerwerk, ja ben hier echt over te spreken! Moet hem alleen nog een keer kijken maar dan een originele want dit was een kopie zonder enkele ondertitels. En een deel is toch in het Duits en een klein deel in het Engels. Ik kan hem van harte aanbevelen!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 11 Mei 2007, 18:06:54 » |
|
IN 2 dagen, 2 films gezien kheb echt mijn record verbroken  ja das het voordeel als je niet meegaat op schoolreis gisteren apocalypse now gezien, vond hem nogal saai en langdradig en ook nog al een warrige boel, best wel ingewikkeld om te volgen en dan op het laatste... koppen die afgehakt worden enzo... kheb dat stuk toch niet gekeken hoor baaaaaaaaaah veel te erg voor mij  en vandaag was het raise your voice... da vind ik nu es prachtige film!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 13 Mei 2007, 14:09:02 » |
|
Ik heb deze week de avant premiere van fracture gezien. Een psychologische triller met anthony hopkins. Echt een aanrader ! Ik was enthousiast ! Gaat over Hopkins die zijn vrouw vermoord en nadien een psychologisch spelletje speelt met advocaat. Gisteren op tv nog eens de musical Annie gezien. Een echte klassieker 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 13 Mei 2007, 15:58:01 » |
|
Heb gisterenavond sinds lange tijd weer eens een film gezien. We hebben naar De Davinci Code gekeken. Vond hem wel heel goed. We kijken momenteel niet veel films meer. Maar we hebben wel de serie Lost geleend van iemand, en daar zijn we helemaal verslaafd aan geraakt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
friemelke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 13 Mei 2007, 16:20:01 » |
|
'16 blocks' met Bruce Willis. DVD van een vriendin... Vond de film niet slecht, maar heb er al betere gezien. Het sleepte gewoon te lang aan. Ik ben nu vol ongeduld aan't aftellen voor de nieuwe pirates!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 14 Mei 2007, 08:48:16 » |
|
Heb gisterenavond sinds lange tijd weer eens een film gezien. We hebben naar De Davinci Code gekeken. Vond hem wel heel goed. We kijken momenteel niet veel films meer. Maar we hebben wel de serie Lost geleend van iemand, en daar zijn we helemaal verslaafd aan geraakt.  Ben benieuwd Michaël en ik willen die ook graag nog een keer zien,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nele
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 14 Mei 2007, 18:26:38 » |
|
ik heb 2 wkeen geleden to walk again gezien over Marc herremans en vond hem heel goed!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 14 Mei 2007, 21:14:53 » |
|
* Miss Potter, prachtige film over het leven van Beatrix Potter - een aanrader. * 300 - boeiende film, wanneer je in Griekse geschiedenis geďnteresseerd bent, een aanrader. * Kruistocht in Spijkerbroek, goeie film. Ik heb het gelijknamige boek niet gelezen, dan had ik waarschijnlijk wel geweten dat het zou aflopen met een open einde... Daar hou ik bij een film niet zo van... * Hot Fuzz, zeer flauwe politiefilm.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hamsterke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 16 Mei 2007, 13:00:55 » |
|
Ik heb deze week de avant premiere van fracture gezien. Een psychologische triller met anthony hopkins. Echt een aanrader ! Ik was enthousiast ! Gaat over Hopkins die zijn vrouw vermoord en nadien een psychologisch spelletje speelt met advocaat.
ben eergisteren ook naar fracture gaan kijken, inderdaad een hele goeie film! anthony hopkins doet het weeral is super. een spannende film waar je tot het einde in spanning mee volgt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 16 Mei 2007, 21:04:25 » |
|
ikke ben aan het kijken naar mijn dvd box van de X FILES.
ben nog altijd gek van die serie.
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|