|
Simone
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 27 Mei 2007, 15:57:01 » |
|
We hebben net Happy feet gekeken, hij was wel grappig,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 27 Mei 2007, 17:54:00 » |
|
Heb net Nanny McPhee gezien. Die is zooooooo leuk!!!!!!
Moeder is overleden en de zeven kinderen zouden onder toezicht moeten staan van een kinderjuf, maar ze hebben er nu al 17 versleten, en het uitzendbureau kan geen bereidwilligen meer leveren. De kinderen weten echter genoeg van sprookjes om te weten dat een stiefmoeder ook geen optie is. Vader krijgt nu echter mysterieuze boodschappen dat hij de kinderjuf McPhee nodig heeft. Ze verschijnt aan zijn deur bij slecht weer, is een markante verschijning en heeft maar 1 regel: ze laat zich niet wegsturen, zolang de kinderen haar begeleiding nodig hebben, en zal verdwijnen zodra de kinderen niet meer zonder haar kunnen.
Kleurrijke en mooi gefilmde film met mooie muziek en humor. Niet alleen leuk voor kinderen, maar zeker ook voor volwassenen die wel houden van een leuke fantasy film!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 27 Mei 2007, 19:27:24 » |
|
We zijn nu de serie lost aan het kijken, seizoen 1, al 2 afleveringen gezien, erg spannend, nu al,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 28 Mei 2007, 10:03:25 » |
|
Ik heb seizoen 1 van JAG doorlopen... Next.... :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 28 Mei 2007, 10:35:12 » |
|
ikke heb hem gezien Pirates of the caribienen.......en hij is goed 
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
katje21
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 28 Mei 2007, 13:58:53 » |
|
Ik heb gisteren Pirates 2 gezien op DVD, zodat we volgende week Pirates 3 kunnen bekijken in de bioscoop. Ik kijk er echt naar uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 28 Mei 2007, 15:50:51 » |
|
Oh we zijn verder gegaan met lost, oh zo spannend,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 28 Mei 2007, 17:02:00 » |
|
Ben zaterdag avond naar POTC3 geweest echt super mooi! Jammer dat dit waarschijnlijk alweer de laatste film is.. Niet normaal meer hoeveel mensen er heen gaan de wachtrij stond helemaal tot buiten. gelukkig had ik de tickes al besteld 
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 28 Mei 2007, 19:00:07 » |
|
Ik wacht wel tot het wat rustiger is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 28 Mei 2007, 20:09:59 » |
|
Yep, ik ook...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennis
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 28 Mei 2007, 20:25:00 » |
|
Ben ook naar Pirates 3 gaan kijken. Echt een fantastische film. Spijtig genoeg de laatste in de reeks.  Maar er zal wel nog een film gemaakt worden rond het personage van kapitein Barbossa.
|
|
|
|
|
|
We moeten geloven in een betere tijd Open je ogen, zet je woede opzij Het kan ook anders, we keren het tij Kom we omarmen, de tegenpartij
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 29 Mei 2007, 08:34:20 » |
|
Oh we zijn verder gegaan met lost, oh zo spannend,
Spannend he. Wij waren er helemaal verslaafd aan geraakt. We konden er uren achtereen naar kijken. Nog een paar afleveringen van seizoen 3, en dan zit het er hier voorlopig op wat betreft Lost. Hierna zijn we van plan om naar de serie Prison Break te gaan kijken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 29 Mei 2007, 11:22:00 » |
|
Wij hebben nog heel wat te gaan met Lost, want wij zijn pas begonnen met Seizoen 1 en we zijn inderdaad allebei verslaafd er aan, we huren ze en we hadden dus zondag 4 aflevringen gezien en maandag ook 4 en nu moeten we ze gauw eer huren haha, want we willen weten hoe het verder gaat. Ze zijn al wel ver als jullie Seizoen 3 al helemaal hebben bekeken.
Ik vind het ook heel fijn dat we het allebei zo leuk vinden,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 30 Mei 2007, 14:09:01 » |
|
Thirteen
Een realistisch verhaal over de soms harde wereld van tieners. Voor de 13-jarige studente Tracy (Evan Rachel Woods) verandert haar leven totaal, wanneer Evie (Nikkie reed), het mooiste en populairste meisje van de school, haar meetrekt in de wereld van sex, geweld en drugs.
========
Hele indrukwekkende film en als je het mij vraagt verplichte kost voor elke puber met daarbij het dringende advies dat het zo dus NIET moet! Maar dat zal uit de film ook duidelijk naar voren komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koentjesfan
Adrenaline
ik samen met koen
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 30 Mei 2007, 17:07:14 » |
|
wij zijn ook gaan kijken naar pirates of the caribbeanen 3 super gewoon hopelijk komt er nog een vervolg want heb gelezen dat jonny depp eerst wou stoppen na de 3 maar hij vondt het zo leuk om piraat te spelen dat hij er nog mee wilt doorgaan dus hopelijk nog een vervolg het zijn zo'n goede films heb de 1 en 2 al op dvd nu achten op de 3 uit is op dvd heb de 3 nu al twee maal gaan zien in de cinema
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|