|
katje21
|
 |
« Gepost op: 9 April 2007, 22:28:53 » |
|
Wat is de laatste film die je gezien hebt? Waarom heb je die film bekeken, had je er goede verhalen over gehoord of was het gewoon toevallig? Heb je de film gehuurd, bekeken op televisie of in de bioscoop? Wat vond je van de film? Goede acteurs, goed verhaal, leuke sfeer etc? Is het een aanrader of afrader? Je kan misschien zo tips geven aan andere mensen die graag eens naar een film kijken.
Veel vragen na elkaar. Vertel er maar op los!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 April 2007, 07:59:57 » |
|
Ik ben dit weekend naar Mr Bean gaan kijken in de cinema. Mr Bean heeft een reis gewonnen naar Cannes en de film draait eigenlijk over de weg ernaartoe. Best wel grappig maar je moet wel voor Mr Bean zijn (namelijk kunnen lachen met flauwe grappen  ) Ik vond hem wel leuk, maar je hoeft hem niet pressé in de cinema te zien. Op tv kan evengoed.
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 April 2007, 08:04:02 » |
|
Mr. bean is geweldig, die film ga ik zeker nog kijken. Maar inderdaad je moet er van houden want het is super flauwe humor. De laatste film die ik heb gezien is het laatste deel van de Angelique serie. Die heb ik op DVD gekocht, had ik 2 weken terug gekocht in een leuke prijsactie van de V en D. Ik had die al als box op VHS maar nu dus ook op DVD. Erg mooie serie, maar wel een hoop drama!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Fien
Adrenaline
Blijf altijd jezelf!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 April 2007, 10:04:53 » |
|
Ik ben circa twee weken geleden naar de Vlaamse film "Firmin" gaan kijken in de cinema. Het gaat over een bokser, Firmin, genaamd ,een komisch typetje van Chris van de den Durpel. Ik vond het een goede film, er zit humor in ( weliswaar simpele, maar daar hou ik van  ), er zit drama in, en ook enkele onderliggende boodschappen zoals dat je niemand mag dicrimineren adh huidskleur e.d. Mijn conclusie ==> 
|
|
|
|
|
|
Na 22 jaren in het leven, maak ik het testament op van mijn jeugd- BdG
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 April 2007, 12:50:20 » |
|
Ik heb gisteren "The Truman Show" op dvd gekeken. Het was lang geleden dat ik die gezien had, ik vind het een geweldige film. Gewoon het idee dat je hele leven bepaald word voor een televisieshow 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 April 2007, 13:57:38 » |
|
the pasion of the christ kben normaal niet zo katholiek aangelegt en normaal intreseren die films me niet maar aangezien er zo'n comotie rond geweest was toch maar gekeken was best een schone film, aangrijpend en zo
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
katje21
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 April 2007, 15:07:48 » |
|
the pasion of the christ kben normaal niet zo katholiek aangelegt en normaal intreseren die films me niet maar aangezien er zo'n comotie rond geweest was toch maar gekeken was best een schone film, aangrijpend en zo
Ja, ik heb deze film ook gezien. Deze zaterdag was hij op de televisie. Ik had de week voordien les moeten geven over de Goede Week en daardoor wou ik deze film toch wel eens bekijken. Veel kinderen stellen hierover ook veel vragen over de kruisiging enzo.(Spijtig dat de film te laat begon voor die kinderen) Het was echt een mooie film. Toen die juist uit was, waren er veel mensen tegen die film. Maar ik vind daar niets mis mee hoor. Deze film heeft me echt aangegrepen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_culferke_
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 April 2007, 15:27:41 » |
|
ik ben onlangs gaan kijken naar norbit met eddy murphy is wel een toffe film hoor. maar niet om te zeggen van ga allen vlug gaan kijken...
|
|
|
|
|
|
want mijn lief, altijd heb ik je lief ik kan niet zonder jou bestaan. 
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 April 2007, 16:12:00 » |
|
ik ben ook norbit gaan kijken en hij was wel goed maar niet wauw; eddy murphy is meestal superhard lachen maar dit keer vond ik hem niet zo schitterend als anders. op m'n verlanglijstje staan verder nog mr. bean en music and lyrics.
xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 10 April 2007, 17:39:57 » |
|
Music and lyrics is hylarisch, maar wel een typische hugh grant film. Verwacht er ook geen super verhaal bij, maar is gewoon erg vermakelijk. Ik vond hem in elk geval erg leuk.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Annesje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 10 April 2007, 19:01:15 » |
|
Music and lyrics is hylarisch, maar wel een typische hugh grant film. Verwacht er ook geen super verhaal bij, maar is gewoon erg vermakelijk. Ik vond hem in elk geval erg leuk.
Vind ik ook. Leuke ontspannende film!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hamsterke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 10 April 2007, 21:36:56 » |
|
ik ben vandaag Epic Movie gaan zien. het is van de makers van Scary Movie en dus ook een parodie op gekende films zoals oa Pirates of the Caribean, Chronicles of Narnia, Harry Potter enz. Ik vond hem niet slecht, maar zeker niet zo hilarisch als de Scary Movie films. je moet er natuurlijk ook voor zijn, maar het is zo'n film die je best wel kan huren of op tv bekijken, niet zo fantastisch dat je hem in de bioscoop moet gaan zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 11 April 2007, 10:52:49 » |
|
Daar ben ik dus als laatste heen geweest en ik vond hem erg leuk en ik heb heel erg gelachen, hugh die met zijn kontje schut, hilarisch gewoon,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 11 April 2007, 14:37:49 » |
|
Van mij was het ook Music & Lyrics  Was met enkele Belle vriendinnen die ik heb leren kennen via het belle forum ( ja ben dus ook belle perez fan  ) Vond het ook wel toffe film, grappige muziek... maar die liedjes bestaan dus echt he  als iemand ze moet hebben, heb ze allemaal op mijn computer staan  Maar als ze hem ooit op tv tonen, ga ik zeker terug kijken hoor...zitten best grappige stukken in En Mr Bean ben ik de dag ervoor gaan bekijken, vond ik ook super, heb liggen wenen van het lachen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennis
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 12 April 2007, 19:28:22 » |
|
Ben de nieuwe Mr. Bean gaan kijken, vond hem grosso modo wel goed, maar hij kon toch een beetje beter.Vind de eerste Bean-film toch de betere. Heb ook "de zaak alzheimer" gezien (de honderste keer denk ik), echt een fantastische film, net zoals "Windkracht 10 koksijde rescue".
|
|
|
|
|
|
We moeten geloven in een betere tijd Open je ogen, zet je woede opzij Het kan ook anders, we keren het tij Kom we omarmen, de tegenpartij
|
|
|
|