|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 17 Augustus 2009, 20:37:31 » |
|
Hehe  Kvind het echt nen vreselijke foto  Khad toen trouwens ook nogal schrik,kdierf amper achter Koen te gaan staan. Haha,nu is daar toch wel wa verandering ingekomen 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 17 Augustus 2009, 20:40:57 » |
|
Hehe  Kvind het echt nen vreselijke foto  Khad toen trouwens ook nogal schrik,kdierf amper achter Koen te gaan staan. Haha,nu is daar toch wel wa verandering ingekomen  Inderdaad moest je nu kunnen he  details zal ik je besparen 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 17 Augustus 2009, 20:44:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 18 Augustus 2009, 18:09:33 » |
|
Zo een leuke foto!!! Ik had je niet herkend zeg!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 18 Augustus 2009, 18:46:52 » |
|
leuke foto's barbara  die met koen vind ik zeer mooi  Beetje donker wel hé, maar idd wel geslaagd. Met grote dank aan KatiaH, want ik had natuurlijk weer geen fototoestel mee...  Bedankt voor de eer, maar die foto's zijn niet van mijn hand, want ik had toen de afspraak gemist, remember.... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 23 Augustus 2009, 21:22:31 » |
|
leuke foto's barbara  die met koen vind ik zeer mooi  Beetje donker wel hé, maar idd wel geslaagd. Met grote dank aan KatiaH, want ik had natuurlijk weer geen fototoestel mee...  Bedankt voor de eer, maar die foto's zijn niet van mijn hand, want ik had toen de afspraak gemist, remember....  Achot, ja!  Dus: dank je aan diegene die de foto's maakte!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zahra1
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 11 September 2009, 19:31:01 » |
|
Mijn eerste foto is heel erg recent: morgen exact een week oud:D 't Was wel in een rij wachten, dus het is niet echt speciaal:p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lies_vg
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 11 September 2009, 19:47:52 » |
|
dus het is niet echt speciaal:p
maar toch wel leuk hé 
|
|
|
|
|
|
In mijn bloed klopt verlangen naar onstuimig avontuur...
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 12 September 2009, 10:21:04 » |
|
Mijn eerste foto is heel erg recent: morgen exact een week oud:D 't Was wel in een rij wachten, dus het is niet echt speciaal:p
Maakt niet uit  Een eerste foto is altijd speciaal vind ik 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
lindz
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 13 September 2009, 09:48:51 » |
|
Heb niet veel foto's van mezelf met de broertjes maar de eerste dateert van 1991 in Rome, moet er ook nog naar zoeken en inscannen... Tof topic 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svenneke
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 19 September 2009, 17:07:12 » |
|
Ik heb ze nog nooit ontmoet,denk ni dat ze direct op de foto gaan met deze 32jarige kerel,is vin ik meer iets voor jongeren en de vrouwelijke bevolking,niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 19 September 2009, 17:35:43 » |
|
maaar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  moet je gewoon doen !!!  leeftijd of geslacht speelt helemaal geen rol!! Als je met hen een foto wil moet je ervoor gaan zij gaan heus niet zeggen: "jij bent te oud, je mag niet" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elske
Adrenaline
Hello
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 20 September 2009, 13:53:42 » |
|
Vanaf mijn 6jaar fan nu bijna 30 en eindelijk mijn 1ste foto met Koen en 1met Kris. Ik was rustig en zo blij da'k ze is mocht vast pakken en dat deed Koen ook.
|
|
|
|
|
|
Doe maar gek,grijp je kans Laat je benen los en dans!!!
|
|
|
natje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 25 September 2009, 13:36:02 » |
|
Mijn eerste foto met Koen en Kris is nog maar enkele jaartjes geleden maar sindsdien heb ik er al veel met Koen en Kris en dat vind ik zo leuk.....Maar die eerste foto daar ben je echt wel trots op hé dat is iets die je altijd zal herinneren...Ik weet nog dat ik eens tijdens de Sportpaleizen es uren in de kou heb gestaan om toch es op de foto te staan met Koen en kris....toen het 2.30u in de nacht was kwam de security ons vertellen dat ze een andere uitgang genomen hadden...was dat ff balen....Maar enkele maanden later had ik toen toch die eerste foto en was het hun heel snel vergeven  Nu ben ik bijna alle concerten erbij in het sportpaleis maar dan als medewerker en begrijp ik nu wel heel goed waarom ze af en toe es een andere uitgang nemen 
|
|
|
|
|
|
Ook zonder ringen aan je hand....ben jij een pure diamant...
|
|
|
Diana
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 11 Januari 2010, 16:33:02 » |
|
haha oo wat leuk die foto,s! ik heb die van mij ook nog ergens,moet ik vanavond even gaan zoeken ik was toen 17, 11 jaar geleden,dat was de eerste keer met koen en kris op de foto ik zal ze er vanavond of morgen even opzetten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|