|
Katia R
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 6 Augustus 2009, 11:22:12 » |
|
Dit is dus mijn eerste (mooie) geslaagde foto met Koen en Kris (in bijlage want anders krijg ik die hier niet  ) die van koen was in antwerpen op 12 maart '91 die met Kris op 16 nov '90 de eerste keer da ik ze ontmoete was in Kortrijk op 12 okt '91 maar die fotos trekken van mijn kant nergens op je hebt een foto uit 90 en ééntje uit maart 91 en de eerste keer dat je ze ontmoete was oktober 91...kan even niet volgen  slimme jongen  inderdaad de eerste ontmoeting was in Kortrijk 12 okt ' 90 foutje 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 14 Augustus 2009, 10:38:28 » |
|
Nou dan moet ik wel heel goed graven waar die is, die liggen namelijk bij mijn schoonouders in een doos, weet wel dat de 1ste foto met koen was, euh aug. 91 kan het geweest zijn, koen zat toen in Dienst in Turnhout en toen zat hij in de auto en ik er naast, was toen erg leuk, was toen met een vriendin, jee kan het me nog goed heugen, maar ik was nog wel piep jong, haha en koen natuurlijk ook. Kris was wat later, ik durf dat eigenlijk niet meer helemaal te zeggen, wanneer dat was,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
In Stereo

Jij daar, Jij daar maakt mijn dromen waar...
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 14 Augustus 2009, 20:07:06 » |
|
Hier is dan mijn eerste met Koen! Genomen na een opname van Familieraad!! Juiste daum weet ik niet meer... Maar was wel al heel close!!!
[verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
In Stereo

|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 14 Augustus 2009, 20:15:05 » |
|
Misschien niet de juiste plaats om het te posten maar iemand die zichzelf of iemand anders hierop herkent? Heb ik genomen na een concert in het KC of VN Brussel ben niet meer zeker!!!
[verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 14 Augustus 2009, 21:59:36 » |
|
Misschien niet de juiste plaats om het te posten maar iemand die zichzelf of iemand anders hierop herkent? Heb ik genomen na een concert in het KC of VN Brussel ben niet meer zeker!!!
Ik herken zoweiso annemie en wendy, maar ik zie nog meer bekende gezichten, maar weet de namen daar even niet van,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 14 Augustus 2009, 22:43:46 » |
|
Inge en Mieke staan er ook op! Lang geleden! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 15 Augustus 2009, 07:32:13 » |
|
Hier is dan mijn eerste met Koen! Genomen na een opname van Familieraad!! Juiste daum weet ik niet meer... Maar was wel al heel close!!!
amai Gina, ik had je hier echt niet herkend hoor je bent nogal veranderd
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
Gina
In Stereo

|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 15 Augustus 2009, 08:40:45 » |
|
@Vicky, was toen nog heel jong en zo'n 15 kilo zwaarder dan !!! Kan je wel zien aan mijn blaaskopje!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 15 Augustus 2009, 09:55:16 » |
|
amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai  zo'n zaluuuge foto's!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 15 Augustus 2009, 14:11:28 » |
|
Echt een leuke foto Gina!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 16 Augustus 2009, 18:41:22 » |
|
Hier men eerste fotoke met Koen en Kris (1996) Echt nie op mij letten he mensen  ,kijk maar enkel naar den onderkant haha,das vele beter  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 16 Augustus 2009, 19:58:28 » |
|
Hier men eerste fotoke met Koen en Kris (1996) Echt nie op mij letten he mensen  ,kijk maar enkel naar den onderkant haha,das vele beter  schone foto :p ik zou je wel niet herkennen ( je bent toch dat rechtse meisje hoop ik )
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 16 Augustus 2009, 21:28:13 » |
|
Hier men eerste fotoke met Koen en Kris (1996) Echt nie op mij letten he mensen  ,kijk maar enkel naar den onderkant haha,das vele beter  schone foto :p ik zou je wel niet herkennen ( je bent toch dat rechtse meisje hoop ik ) Hehe,jaja ik ben de rechtse 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
friemelke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 17 Augustus 2009, 11:57:21 » |
|
Hé kim, ik was daar die dag toen ook!!! Maar het was daar niet mijn eerste foto met koen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doremieke
Adrenaline
|