|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 2 Augustus 2009, 11:48:03 » |
|
Dit is mijn eerste foto met Koen: genomen tijdens een signeersessie voor Rodania, in Wijnegem shopping center  Die met Kris moet ik nog gaan zoeken want die vind ik niet zo direct, maar die is een paar maandjes eerder genomen
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 2 Augustus 2009, 13:11:48 » |
|
oooo wat was em knap hier
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 2 Augustus 2009, 17:53:12 » |
|
Hehe, grappig, hij lacht meer dan jij! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 3 Augustus 2009, 07:47:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 3 Augustus 2009, 14:05:11 » |
|
Is al van even geleden (oa Swentibold), Donna's Pepercircus op 't Dussartplein, die met Koen was mislukt toen  Later in Turnhout, de gelukte foto met Koen, veel mensen wensten mij toen proficiat met mijn nieuw lief  Ze vonden ons een stralend koppelke, hadden onze Koen niet herkend onder zijn muts 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 3 Augustus 2009, 14:43:11 » |
|
Dit is dus mijn eerste (mooie) geslaagde foto met Koen en Kris (in bijlage want anders krijg ik die hier niet  ) die van koen was in antwerpen op 12 maart '91 die met Kris op 16 nov '90 de eerste keer da ik ze ontmoete was in Kortrijk op 12 okt '91 maar die fotos trekken van mijn kant nergens op [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
Doremieke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 3 Augustus 2009, 21:18:40 » |
|
Dit is dus mijn eerste (mooie) geslaagde foto met Koen en Kris (in bijlage want anders krijg ik die hier niet  ) die van koen was in antwerpen op 12 maart '91 die met Kris op 16 nov '90 de eerste keer da ik ze ontmoete was in Kortrijk op 12 okt '91 maar die fotos trekken van mijn kant nergens op Dit zijn écht nog piepjonge Wauterskes, amai. Bedankt aan diegenen die hier al meewerkten, er komen prachtige foto's uit de bus, vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 4 Augustus 2009, 16:49:21 » |
|
Wat een leuke foto's!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 5 Augustus 2009, 09:49:31 » |
|
De mijne zijn nog recent, nl van september vorig jaar. Foto's in bijlage.
[verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 5 Augustus 2009, 10:11:22 » |
|
leuke foto's barbara  die met koen vind ik zeer mooi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Doremieke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 5 Augustus 2009, 20:59:21 » |
|
Ja, die vind ik ook prachtig, amai!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 5 Augustus 2009, 23:17:34 » |
|
Inderdaad schone foto's 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 6 Augustus 2009, 00:31:09 » |
|
Dit is dus mijn eerste (mooie) geslaagde foto met Koen en Kris (in bijlage want anders krijg ik die hier niet  ) die van koen was in antwerpen op 12 maart '91 die met Kris op 16 nov '90 de eerste keer da ik ze ontmoete was in Kortrijk op 12 okt '91 maar die fotos trekken van mijn kant nergens op je hebt een foto uit 90 en ééntje uit maart 91 en de eerste keer dat je ze ontmoete was oktober 91...kan even niet volgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 6 Augustus 2009, 07:08:18 » |
|
Wat een leuk topic is dit. Leuke foto's!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 6 Augustus 2009, 08:41:18 » |
|
leuke foto's barbara  die met koen vind ik zeer mooi  Beetje donker wel hé, maar idd wel geslaagd. Met grote dank aan KatiaH, want ik had natuurlijk weer geen fototoestel mee... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|