|
Rita
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 9 April 2007, 11:35:39 » |
|
Proficiat aan de winnaars hé,ik speel ook vol verwachting mee maar tot nu toe nog niks. Het spelletje voor de bbq heeft me niks gekost want het was via de site van Radio2 dat we gewonnen hebben.dus kan ik nu wat meer spenderen hé
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 9 April 2007, 11:54:17 » |
|
wat ik niet begrijp : hoe komen zij aan 300 winnaars ? iedere dag tussen 6u en 23 u = 17 winnaars per dag het zijn duotickets, dus 17 X 2 = 34 winnaars en dat voor 5 dagen dat komt op een totaal van 170 winnaars  daarbij rekenen ze wellicht de 40 winnaars van de rode loper = 210 personen misschien volgen nog wedstrijden ?
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 9 April 2007, 11:57:26 » |
|
wat ik niet begrijp : hoe komen zij aan 300 winnaars ? iedere dag tussen 6u en 23 u = 17 winnaars per dag het zijn duotickets, dus 17 X 2 = 34 winnaars en dat voor 5 dagen dat komt op een totaal van 170 winnaars  daarbij rekenen ze wellicht de 40 winnaars van de rode loper = 210 personen misschien volgen nog wedstrijden ? dat is zo bij radio 2 ook hé,ze zeggen 100 winnaars maar ze gaven per dag toch ook maar 4 duotickets weg,dus 4x5 is ok maar 20 duotickets dat is naar mijn rekenkunnen ook maar 40. oftewel kunnen ze bij de radio niet goed tellen
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 9 April 2007, 12:25:26 » |
|
op radio 2 zeiden ze ook dat er ieder uur een winnaar was, tot het uitkwam dat er maar 4 winnaars per dag waren
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 9 April 2007, 12:29:02 » |
|
He, balen weer niks voor nederland! Gefeliciteerd voor alle winnaars!;)
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 9 April 2007, 12:45:45 » |
|
wat ik niet begrijp : hoe komen zij aan 300 winnaars ? iedere dag tussen 6u en 23 u = 17 winnaars per dag het zijn duotickets, dus 17 X 2 = 34 winnaars en dat voor 5 dagen dat komt op een totaal van 170 winnaars  daarbij rekenen ze wellicht de 40 winnaars van de rode loper = 210 personen misschien volgen nog wedstrijden ? Ik denk zelfs dat ze in het spotje op donna zeggen van 7u tot 23u. En ik heb tussen 12u en 13u ook geen "woehoe" gehoord en ook geen winnaar, ofwel heb ik het gemist...
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 9 April 2007, 12:48:06 » |
|
wat ik niet begrijp : hoe komen zij aan 300 winnaars ? iedere dag tussen 6u en 23 u = 17 winnaars per dag het zijn duotickets, dus 17 X 2 = 34 winnaars en dat voor 5 dagen dat komt op een totaal van 170 winnaars  daarbij rekenen ze wellicht de 40 winnaars van de rode loper = 210 personen misschien volgen nog wedstrijden ? Ik denk zelfs dat ze in het spotje op donna zeggen van 7u tot 23u. En ik heb tussen 12u en 13u ook geen "woehoe" gehoord en ook geen winnaar, ofwel heb ik het gemist... Tis al 2u geleden da iemand gewonnen heeft...
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 9 April 2007, 12:48:35 » |
|
denk niet dat je het gemist heb, of ik moet et ook gemist hebben haha ook dit uur nog niks gehoord maar ze hebben nog 12 min haha mannekles wat is dit stresserend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 9 April 2007, 12:54:43 » |
|
op radio 2 zeiden ze ook dat er ieder uur een winnaar was, tot het uitkwam dat er maar 4 winnaars per dag waren
Zaterdag waren er nog 4 tickets te winnen in Zigzag. Mieke en ik hebben daar elk eentje van gewonnen. Maar dan kom je nog maar op 24 x 2 = 48. Misschien rekenen ze er al het personeel van Radio2 en/of Donna bij. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 9 April 2007, 12:57:18 » |
|
En alle bandleden en misschien hun partner er ook nog bij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 9 April 2007, 12:57:48 » |
|
Om 12u18 hebben ze in een Clouseau spotje wel een "Woehoe" laten horen maar ik weet niet of dat meetelde. Een winnaar hebben ze alleszins niet laten horen. 't Is weer heel duidelijk allemaal. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 9 April 2007, 12:59:48 » |
|
Volgens mij tellen die spotjes toch niet mee. En ja, dan moeten ze nadien toch een winnaar laten horen ook hé...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 9 April 2007, 13:06:00 » |
|
Die spotjes tellen volgens mij ook niet mee zenne...want er wordt dan idd ook niemand afgeroepen als winnaar...
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 9 April 2007, 13:15:13 » |
|
heb een mail gestuurd, ze spelen maar opnieuw vanaf 16 u, ze hebben problemen met hun server ofzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 9 April 2007, 13:21:17 » |
|
ze mogen dat toch ook eens omroepen, dus om 16u hebben ze dan ineens 5 winnaars ofzo ?
ga ervoor !!!
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|