|
v 054116
|
 |
« Gepost op: 20 Juni 2009, 18:25:39 » |
|
gisteren hebben we voor jou nog gezongen in geel. Ik wens je hier nog een gelukkige verjaardag toe. wendy
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Juni 2009, 23:03:57 » |
|
gisteren hebben we voor jou nog gezongen in geel. Ik wens je hier nog een gelukkige verjaardag toe. wendy
alleen was hij jammer genoeg niet jarig  het was een grap van de boys 
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
Nighthawk
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 21 Juni 2009, 08:20:26 » |
|
alleen was hij jammer genoeg niet jarig  het was een grap van de boys  Vind dat altijd super,blijkbaar trappen er toch veel mensen in zelfs vaste fans 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Juni 2009, 09:18:35 » |
|
Op welke dag is herman dan jarig.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Juni 2009, 12:53:01 » |
|
Hahahahahaha! Herman is wel 15x per jaar jarig, net zoals de rest van de band 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Juni 2009, 17:51:41 » |
|
ik begrijp ook nooit dat niemand dat door heeft.... je ziet ze aan het einde altijd samen "overleggen" wie er vandaag nou weer eens jarig is... meestal is Kris degene die beslist. Frank is vaak de pineut, maar ook Herman komt geregeld aan de beurt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Juni 2009, 18:18:22 » |
|
ik heb het nog nooit geweten :p het zou me opvallen als ik naar een concert zou gaan en hij dan weer 'jarig' zou zijn  maar dat was nu nog niet het geval het waren toevallig andere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 21 Juni 2009, 18:37:37 » |
|
Dat geintje wat ze uithalen is onderhand eigenlijk wel een beetje flauw en afgezaagd want ze doen dat echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren! Ik denk dat ze er in 1993 al mee begonnen zijn (ongeveer).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Juni 2009, 18:46:24 » |
|
Dat geintje wat ze uithalen is onderhand eigenlijk wel een beetje flauw en afgezaagd want ze doen dat echt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren! Ik denk dat ze er in 1993 al mee begonnen zijn (ongeveer).
ik vind de lol er ook al jaaaaaaren vanaf, en zing ook zeker niet meer mee met het "lang zal ie leven". Maar goed, blijkbaar zijn er nog altijd mensen die het wel leuk vinden, en ook de heren op het podium schijnen het nog altijd errug grappig te vinden. Volgens mij dateert de joke al van voor 1993 hoor...ik meen me te herinneren dat ik 'm in Ahoy (1992) voor het eerst hoorde (en 'm toen ook nog geloofde!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Juni 2009, 18:52:51 » |
|
Wij hebben nog weleens een hele mand met cadeautjes voor Dany meegenomen die dan hard begon te lachen en niet jarig bleek hahaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stef cambré
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Juli 2009, 00:22:08 » |
|
Op welke dag is herman dan jarig.
31 maart op de zelfde dag als mijn broer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 1 April 2010, 06:52:24 » |
|
Gelukkige verjaardag herre. Zal je hier wensen,al lees je het niet. Op facebook geraak ik alleen op de voorpagina,kan niets meer schrijven. 
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
judje
Adrenaline
optimistische clouseau-fan
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 2 April 2010, 23:16:53 » |
|
een happy birthday,dikke kussen xxx
|
|
|
|
|
|
bij jou zijn is de kick die ik echt wou
|
|
|
sampaguita
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 12 April 2010, 08:13:40 » |
|
Nachträgliche Geburtstagsgrüße. Darf Sie haben eine sehr fruchtbare und gesegnete Jahre. glücklich glücklich Geburtstag wieder. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|