Hallo allemaal,
Graag wil ik hier even vertellen waarom ik me op dit forum heb ingeschreven.
Mijn inschrijving op dit forum heeft indirect te maken met Clouseau.

Het zit zo: het afgelopen weekend was ik met een aantal mensen op Pinkpop, waaronder een Zweedse vriendin. Deze Zweedse vriendin heeft ooit uit zichzelf Clouseau ontdekt (door de Engelstalige versie van Daar gaat ze) en luistert ook naar de niet-Engelstalige nummers van Clouseau! Volgens mij is dat best bijzonder!! Dat er iemand in Zweden geniet van Clouseau!
Deze Zweedse vriendin is sowieso internationaal georiënteerd, want ze is helemaal tot over haar oren idolaat van Sakis Rouvas, een Griekse zanger, die in Griekenland
enorm populair is. Sakis Rouvas vertegenwoordigde Griekenland tijdens het afgelopen Eurovisie Songfestival.
Hoe dan ook, op Pinkpop stonden wij in de pit bij Bruce Springsteen, aangezien we allemaal enorme Springsteen-fans zijn. We hadden gedurende de dag behoorlijk wat over Sakis gepraat met de Zweedse vriendin en de avond van tevoren had zij mij juist Close Encounters van Clouseau laten horen (ik kende de Engelse versie nog niet). Enfin, we gaan weer terug naar Pinkpop. Voordat Bruce opkwam, raakten we in gesprek met een Belgische Springsteen-fan (een jonge man) en begonnen we ook samen liedjes te zingen. Dat was erg gezellig! We zongen Bruce-liedjes, maar ook Close Encounters van Clouseau! De Belgische man (en met name zijn vriendin) bleken ook grote Clouseau-fans te zijn. We waren een beetje aan het zingen en aan het praten en opeens - out of the blue - begon de Belgische man het Eurovisie-liedje van Sakis Rouvas te zingen! Mijn Zweedse vriendin sloeg pal achterover, want ze komt nooit iemand tegen die Sakis Rouvas kent en al helemaal niemand die zijn liedjes kent! Zoals ze me later zei: "This really made my day". Ze heeft ook meteen een foto gemaakt van de Belgische fan. Het was gewoon allemaal erg toevallig.
Kortom: nu is zij op zoek naar deze Belgische Bruce Springsteen / Clouseau / Eurovisie Songfestival - fan. Ze wil 'm graag de foto sturen! We weten geen naam, maar misschien is de man of zijn vriendin (die gedurende het concert op de grond ging zitten en die ik nog mijn witte trui aangeboden heb) wel op dit forum actief en lezen zij dit!
Dat was het verhaal! In elk geval bedankt voor het lezen en tips om de Belgische fans te vinden, zijn altijd welkom natuurlijk!
Ik wens iedereen een mooie dag!