Om 14u vertroken uit Roeselare ( werken als steward ) De bus rit verliep in operbestestemming..
Rond 15u30 waren we in Brussel.. We kregen onze spullen en lunchpakket en kregen we tribune 3 toegewezen...
De Stewards van Roeselare , Lokeren , Mechelen enz.. waren dolblij om elkaar weer te zien

We kregen onze briefing , en we verdelden onze taken ik stond samen met Alian & Nie ( zij had kaartje voor tribune 3 maar gezien er iemand van ons op laatste moment besliste van ik ga niet mee was zij de juist op de juiste plaats....) we deden controle 2...
We hielpen eerst ook nog met het controlen van de trubine ondertussen waren de mannen van Clouseau op het podium aan het soundchecken we kregen Leve Belgie hebben he 7x gehoord en het klinkt bangelijk Goed...Om 16u30 moesten we op onze plaats staan.. want om 17uur gingen de deuren open enz...
Plots werd er door Nie aan mijn jasje getroken ik dacht het hangt niet goed vandaar maar wat bleek Herre, Eric, Hans, Frank ,Tom , Vincent en Kris stonden in Steward taal op 12uur van mij...Ze beken ons en Kris jawade die begon te lachen alsof ik juist een van mijn beste moppen had verteld..
We deden ons werk en controlerden de bende van ......... op hun pasjes voor ze tribune 3 inwilden.. ze beken ons aan van alle wat is dat nu met U zeker
Kris zijne blik was goedwaard

toen ik vroeg mag ik jou pasje eens zien...Mocht mijne baas er niet gestaan hebben dan mochten ze zo door maar ja ....
Om 17u begonen de toekomstige atleten ( jeugd) aan hun nummers. Rond 19u30 ofzo begon dan de Memorial Van Damme. De atleten werden voorgesteld in Old timmers terwijl ze een rondje reden in het Koning Bouwdewijn stadion ( allé chauffeur reed hé )
De artisten die de voorbije jaren kwamen zingen bleven allemaal in hun loge maar onze belgische populerste band bleef op het podium staan om te genieten van de atleten...
Om 21u15 kwam het stadion wild ,want niemand minder dan The fastest man of the earth Usian Bolt stond klaar om de 200 meter te lopen..Het startshot werd gegeven en als een speer starte hij JAWADE wat kan die man lopen, mijne mond viel open en deze keer niet omdat er één knappe vent in de beurt was of omdat Koen op het podium stond

..
Om 22u gingen de lichten uit ,werden de lichtjes bovengeaald wat een sfeer... Clouseau begon en iedereen stond recht ( zeker in tribune 3 hé Daphne

)
Tijdens Vonken & Vuur ging het vuur werk af naar mijn mening veel te vroeg normaal is het vuurwerk na het optreden...
De mensen gingen zonder probleem naa huis.. We kregen nog een kliene briefing onze chef was zéér tevreden over ons iedereen groeide ...

plots ging mijne foon was Kelly om te vragen welke nummerplaat Koen heeft ..

Kelly hoe moet ik dat nu weten

. Kelly oke ik bel straks een terug.. 10 min later ging mijn foon opnieuw. hebben wagen gevonden ikke oke tof...Plots hij is er kom je af... Trezeke wij staan hier nog aan tribune 3 en jullie aan tribune 1.. Kelly ik zeg dat hij moet wachten ikke ja probeer maar , maar dat zal niet lukken ...
Nie & Ik trokken eventjes de spurt schoenen van Asafa powell & Usian Bolt aan

. in mijn clouseau bestaan heb ik nog nooit zo snel gelopen denk dat de Powell & Bolt waarschijnlijk eventjes jaloers zouden geweest zijn

Kelly had Koen tegen gehouden ,al verstond hij geen snars van het west vlaams dat ze zij...
Nie & Ik komen daar aangelopen met onze tong op de grond

maar de spurt schoenen hadden dan ook super werk gedaan... want koen zag er miljaar goed uit..Hij kom hier ikke Koen eventjes wachten mijn tong hangt nog op de grond

Nie is dan snel op de foto gegaan terwijl ik nog aan het uit blazen was

...
Koen vondt het allemaal grappig...
Afscheid genomen van Kelly, Saskia & Nie en dan richting bus ...
Om 2uur was ik thuis na een super gezellige dag...