't Was leuk, veel Natalia-fans, slecht 3 dames van hier : Kimpie, Sandra (clouseaufreakse) en ikzelf.
Wat hebben ze gespeeld? Bij het soundchecken vroeg Koen aan een dame in de zaal "Wat had U graag nog gehoord?"
Antwoord : Daar gaat ze! Gevloek bij Koen, maar toch maar spelen.

Toen het programma bezig was en Christel vroeg aan Koen en Kris "Wat gaan jullie spelen" was het antwoord "DGZ" !

En dan nog "Zij aan zij".
Kris werd ook even quizmaster voor Ben Crabbé en Koen. Koen had als doe-vraag al huppelend in 20 sec. zoveel mogelijk nr van de Kreuners opnoemen. Hij bleef steken op 1 enkel nr. Grrr, ik kan mijn niet concentreren riep hij..

Ben had dezelfde opdracht, maar dan met nrs van Clouseau, dat ging een heel pak vlotter.
Ben zei ook dat zijn zoontje van 3 Koen op TV feilloos herkent, en dan zingt Jij geeft me....

De broertjes vertelden ook dat ze gisteren een suuuper belangrijke vergadering hadden, waar al een eerste selectie gemaakt werd in de nrs voor de nieuwe CD. Er zijn er een paar goeie gesneuveld zei Kris, maar wat overblijft is ook zeer de moeite. Ze hebben zelfs even getwijfeld om er een dubbel CD van te maken, maar dat plan is afgevoerd.
Toen Natalia even voor 10 uur het laatste nummer van de uitzending inzette, glipte eerst Koen en daarna Kris weg.
Tegen dat we buiten waren, was Koen al riebedebie. Kris stond bij zijn auto te praten met Bob Savenberg, en reed vervolgens ook weg

En Natalia : die stond binnen rustig te praten met haar fans, fotootjes trekken en signeren : geen probleem. Ook al voor de uitzending trouwens. Koen en Kris deden vooral moeite om over de hoofden heen te kijken

Eén dame merkte op : doen Koen en Kris altijd zo afstandelijk tegen hun fans?