|
Katia R
|
 |
« Gepost op: 23 April 2009, 22:22:59 » |
|
Ik weet niet of ik dit op de juiste plaats zet  maar wisten jullie al dat Tom Lodewijckx ( die ook bij Nathalia en Tom Helsen speelt ) Tom Vanstiphout gaat vervangen op de zomertoer van Clouseau?
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 24 April 2009, 07:58:39 » |
|
Hmmmm toch een vervangende gitarist dus.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 24 April 2009, 08:48:15 » |
|
kwistet! kwistet! en das ook ne goeie zelleeeeeuh!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 24 April 2009, 08:51:47 » |
|
Ik zal wel een zeikerd zijn, maar ik vraag me af of dat nou echt nodig is. Lijkt me ook raar eigenlijk... Ik zal het eerst maar beluisteren en dan verder oordelen, maar van mij had het niet direct gehoeven....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 24 April 2009, 08:53:46 » |
|
Misschien als ik een foto zie dat ik weet om wie het gaat, maar de naam zegt me niets. Of het een waardige vervanger is, zal ik wel zien bij de concerten  , maar geef hem het voordeel van de twijfel
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 24 April 2009, 10:11:44 » |
|
zo'n triestige figuur 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24 April 2009, 11:05:46 » |
|
allright, inderdaad een vervanger zoals verwacht. En Sonja, het is echt wel nodig hoor. De arrangementen voor de meeste nummers zijn geschreven voor 2 gitaren, soms zelfs 3 als Kris meespeelt, dus muzikaal gezien is het wel nodig...
vwala, ik sluit me bij andy aan  en euhm carine? wie is een triestig figuur?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 24 April 2009, 15:52:48 » |
|
wie hem niet kend 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 April 2009, 16:28:19 » |
|
Dat meen je toch niet. Wat een triestige vent is me dat op die foto. Op de foto vind ik hem triestig,maar op concert gaat het hoplelijk meevallen. De 16 mei kan ik pas een oordeel vellen.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 24 April 2009, 18:52:05 » |
|
Ja mij spreekt hij ook niet direct aan in vergelijking met Tom!! maar eerst zien: dan oordelen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 24 April 2009, 19:08:03 » |
|
Wie weet is Clouseau voor hem wel DE uitdaging.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 24 April 2009, 20:03:58 » |
|
Halllloooohoooo... het gaat toch niet over uiterlijk, mag ik zo hopen. Ik vind hem er ook niet al te knap uitzien, maar als hij een goei stukske gitaar kan spelen, is dat toch het voornaamste zeker? Mss is hij ook wel uitzonderlijk sympathiek?!
Ik geloof alleszins in zijn kunnen, want ik denk niet dat Koen en Kris anders voor hem waren gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 24 April 2009, 20:12:26 » |
|
Alsof Eric Melaerts nou zo'n lekker ding is  Maar wat ik dus bedoel mbt dat het van mij niet had gehoeven, ik had gewoon de stille hoop ze weer eens in een wat andere setting te zien. Je kan mij niet wijsmaken dat je een nummer ineens niet meer zou kunnen spelen omdat er een gitarist "ontbreekt" ....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 25 April 2009, 08:45:48 » |
|
hij kan wel goed spelen  en daar komt het eigenlijk op aan hé op tv zie je hem ook dikwijls spelen op één ofzo akoestische tour - dat zou eens tof geweest zen
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 25 April 2009, 09:44:52 » |
|
@Kris : met een triestige figuur bedoel ik iemand met weinig uitstraling en dat gaat echt niet over knap zijn of niet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|