Hier dan mijn verslag(je) zou zeggen neem weer alles bij de hand 
Na een week geen clouseau was het ( dringend ) tijd voor mij om nog eens een concertjes te doen want ik begon afkick manieren te krijgen

Om 12uur vertrokken richting Kelly L haar werk. Rond 12u10 kwam de klienste van de bende van Cartouche af.. snelweg op richting Deerlijk waar katia & Koen ons stonden op te wachten... Om 12u45 Saskia opgepikt en zo was de bende van Cartoushe compleet

en dan richting Hamont - Achel... voor een rustige rit allé dat dachten we

Snelweg Gent plots uit het niks een rookwolk om u tegen te zeggen, Vrachtwagen die een klapband had.. was eventjes schrikken..
Mensen vertrouw nooit blindelijks een gps

want die van ons heeft ons ( bijna) gans Nederland laten zien

we hadden dan nog file op de snelweg grrrrr....Toen we dachten oke uit de file kwam het ...... Plots voor ons enkele wagens gingen zonder boe of ba op de rem

Wat toen volgde de beste filmregiseurs in hollywood zouden jaloers geweest zijn om zo'n senario te schrijven..Wagen voor ons remde zo hard dat die naar links moest uitwijkenwij( allé Koen) gooide de rem toe.. en gelukkig dat die wagen voor ons naar links was geweken anders was de bende van Cartouche tussen 4 planken geeindigd

we zaten met den daver op ons lijf.. de 2 wagens voor ons waren met poolse nummerplaat wat ze gezegt hebben tegen elkaar daar heb ik nu nog het raden naar... We zetten de rit verder maar de eerste 15 minuten was het muisstil in de wagen....
de gps die was blijkbaar ook van slag.. Gelukkig had Katia een reserve gps bij en de wegenkaart. Maar de gps was echt een museum stuk.. en als ik zeg een museum stuk dan was het er een

want je moest nog een ding op je auto zetten

.. Kelly die was nog altijd onder de indruk van onze net niet botsing dat ze dacht dat ze in een politie wagen zat

. Onze chauffeur was de gps zo danig beu dat die het licht doofde... Katia haalde de wegenkaart boven en als en echte co-piloot lijde ze Koen zonder probleem terug naar Belgie...

.
Om 16u45 waren we in Hamont -achel.. we stapten uit de wagen ik gaf een kreet denk dat ze in Hamont- achel gedacht hebben welk beest hebben ze hier los gelaten..
Dan de eenzame fietser bijna van zijne velo getroken om te vragen waar er een frituur of wat dan ook in de buurt was.. De eenzame fietser dames juis hier om de hoek... Oke dames het worden frietjes van de frituur

maar die waren niet te eten

Rond 18 post gevat aan de deuren. Het was rustig het volk kwam maar met mondjes maat toe. De Vips mochten als eerste binnen ze kregen eten enz... Maar het was allemaal op het comando ( het leger hier zo ook jaloers zijn)
Om 20uur gingen de deuren open allé was al 20u15 en als Hilde nie had geroepen naar de mensen dan stonden we daar waarschijnlijk nog

.. Plots komt er ene de deur open doen

die was al open die bekijkt me aan van allé jullie zijn niet naar binnen gegaan. Ja meneer wij zijn brave mensen zulle.aan de ticket controle ja Hallo ik was als eerste binnen gaf mijn ticket en kreeg een stempel...was ook als eerste binnen in de zaal plaats gehouden , maar het bleef maar duren voor de andere er waren. toen ik de verhalen hoorde wist ik genoeg

..
De tijd ging snel voor we het wisten was het 21uur.. enjawel weer moeders die hun kinderen vooraan dropten

Oke als ze het beleeft vragen , maar niet zomaar u kind dropen zonder wat te zeggen wij zijn geen babysitters hé...
De gasten kwamen op de mensen in de zaal brulden wel maar nu niet om te zeggen uit volle borst..
Wij op de eerste & tweede rij hielden ons kalm tot Koen op het podium kwam

( één van ons was al uit haar dak gegaan toen Kris opkwam

) we lieten ons gaan

.. Het was een tam publiek en denk dat de gatsen het ook voelden ... Op de 2de rij & 3de rij stonden zo"n groepje kliene jongens denk een jaar af 8à9 die zongen alle nummers uit volle borst mee ( buiten de nieuwe nummers) maar die brulden zo hard denk dat Kim & cindy Koen niet meer hoorden

....
Concert vloog voorbij allé dat dachten wij we kregen als toegiften wil niet dat je weggaat ( man was om kippevel van te krijgen ) Wat een leven, het andere ben ik kwijt... Louise werd weg gelaten.. Kris omdat Koen jarig was krijgen julllie nog één nummer we kregen Anne.. Na het optreden op het dodegemak naar buiten..
Niet lang daarna kwamen Koen en Kris buiten ( ze reden samen) Hallo wat was me dat een drukte van je welste iedereen liep naar Koen ( net winnie the pooh met zijn honingpot )
Het liep allemaal gaotich niet te doen.. De bende van Cartouche bekeek het allemaal van op een afstand. niet te doen en wild dat ze waren die mensen...
Oke uiteindelijk zij Kris mensen nu zijn we weg ik tel af lol..... Toen ze weg waren zette de bende van Cartouche hun weg verder richting oost- west vlaanderen er werd gelachen enz... Gestopt aan de Mac donalds en ze zulllen het geweten hebben zeker die aan den drive in
Oke dan de weg verder gezet.. jawadde zwarte kat gezien en dat is nooit goed....
Koen die wou een short cut nemen

en wat voor één

Hij speelde letterlijk en figuurlijk spookrijder.. Hij dood leuk er is een achteruit zulle aan de wagen

.. na het spookrijdend avontuur werd het stil in de wagen 3 van de bende van Cartouche hadden dromenland opgezocht...
Om 3 ( ofzo) was ik thuis...
Katia& Koe ,Saskia , Kelly , Margo Merci

voor de leuke middag/ avond/ nacht.. en wie ik vergeten ben........