Was er gisteravond ook bij & het was een toffe geslaagde avond. Daar om ca 18u30 toegekomen. Op dat moment waren er al enkele personen aan het wachten. Dan was het wachten tot 20u als de deuren zouden open gaan. Blijkbaar waren er ook een aantal vips & die mochten vanaf 19u al binnen, om eerst d'r hapjes & d'r drankjes te kunnen nuttigen

Om ca 20u mochten we dan binnen, direct was het een drummen & duwen van mensen die dachten van achter naar voor te kunnen komen als een stel dolle stieren

Maar gelukkig stonden de langst wachtenden ook van voor & niet ergens van achter

Eenmaal binnen was het wachten tot dat ze eraan begonnen. Ondertussen me maar beziggehouden met een spelletje op m'n gsm. Vrijwel stipt 21u begonnen ze eraan. Buiten Leve België was er volgens mij niets veranderd aan de set. Op het einde is er dan nog gezongen voor Koen & werd Anne weer eens opgevoerd als 'extraatje'

Dan was het gedaan & zijn we naar vanachter gegaan. Het duurde niet lang of ze kwamen al buiten. Ook Kris & Koen waren snel buiten. Koen was precies een pot honing waar een flinke dosis bijen ronddwarrelde

Kris had het vrij rustig, maar met dat z'n broer met hem meereed, moest hij toch wachten. Ben uiteindelijk toch met alletwee op de foto geraakt, maar ben er zeker van dat erbij waren die meerdere keren met Koen op de foto zijn geweest, of toch op z'n minst een poging tot hebben ondernomen. Daarna ben ik voort gegaan & ca 20 min daarna was ik al thuis.