|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 19 Maart 2009, 08:37:32 » |
|
Volgens mij ontbrak dit topic hier nog... je kan wel overal een nieuw topic voor aanmaken, maar we kunnen ook wat we graag willen delen/bespreken in 1 topic gooien.
Vanmorgen las ik een erg triest bericht op teletekst waar ik best wel van schrok:
Actrice Natasha Richardson overleden na ongeval Uitgegeven: 19 maart 2009 06:11 Laatst gewijzigd: 19 maart 2009 06:16
LOS ANGELES - De Britse toneel- en filmactrice Natasha Richardson, dochter van de bekende actrice Vanessa Redgrave en regisseur Tony Richardson, is overleden.
Dat heeft een familiewoordvoerder donderdag bekendgemaakt. Richardson, vrouw van acteur Liam Neeson, is 45 jaar geworden.
''Neeson en de hele familie zijn geschokt door de tragische dood van hun geliefde Natasha. Ze zijn dankbaar voor de steun en liefde en vragen om privacy in deze moeilijke tijd'', aldus de zegsman in een verklaring.
Skiongeval
De actrice liep maandag ernstig hoofdletsel op bij een skiongeval bij Montreal. Richardson won in 1988 een Tony Award voor haar rol in de musical Cabaret. Ook was ze te zien in films als Waking up in Reno, The Parent Trap en Maid in Manhattan. Ze had met Neeson twee zonen van twaalf en dertien.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Maart 2009, 08:47:36 » |
|
Ik vind het best kunnen... Het is geen vervolgverhaal, het zijn op zich staande films. Als ze Elizabeth Swann ineens door een ander zouden laten spelen, dat zou ik geen goed idee vinden. Maar dat ze ontbreekt, lijkt me niet zo erg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 19 Maart 2009, 08:49:13 » |
|
Iedereen vindt haar een mooie vrouw en ik vind het maar een lelijk mokkel Maar ik word onderhand ook wel een beetje pirates moe.... is Depp als Sparrow nog wel leuk in een deel 4?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Maart 2009, 10:48:32 » |
|
Keira Knightley is de reden om naar die film te kijken... Laat maar zitten dus dat vierde deel 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 19 Maart 2009, 16:19:59 » |
|
Keira Knightley roept al bijna 2 jaar dat ze niet in het 4de deel zal meedoen, dus het is geen verrassing. Orlando Bloom wilde in eerste instantie ook niet aan deel 4 meewerken, dus ik ben benieuwd of ie ondertussen van mening is veranderd (wellicht dan door een extraatje op de bankrekening  ). Voor mij hoeft deel 4 er eigenlijk ook niet te komen, maar toch zal ik wel weer genieten van Jack Sparrow hoor. Depp speelt die rol gewoon zo goed!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Maart 2009, 16:30:53 » |
|
Iedereen vindt haar een mooie vrouw en ik vind het maar een lelijk mokkel Maar ik word onderhand ook wel een beetje pirates moe.... is Depp als Sparrow nog wel leuk in een deel 4? pff stomme films  heb e rnog niet één uitgekeken, maja kheb ook geen enkele lords of the ring gezien of harry potter dus ja  ik ben niet echt een referentie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 19 Maart 2009, 16:46:10 » |
|
Inderdaad ! Verhaallijnen genoeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 19 Maart 2009, 18:12:00 » |
|
Iedereen vindt haar een mooie vrouw en ik vind het maar een lelijk mokkel Maar ik word onderhand ook wel een beetje pirates moe.... is Depp als Sparrow nog wel leuk in een deel 4? pff stomme films  heb e rnog niet één uitgekeken, maja kheb ook geen enkele lords of the ring gezien of harry potter dus ja  ik ben niet echt een referentie  Harry Potter is wel leuk hoor, kan ik je wel aanraden  Maar dan gewoon met film 1 beginnen die nog wat kinderlijk is, maar daar moet je even doorheen kijken  LOTR heb ik alle 3 gezien maar vond het niet veel aan, mooi gefilmd zeker... maar veel te lang dradig... POTC is leuk, maar ze hadden het gewoon lekker bij deel 1 gelaten. Die blijft het leukste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 19 Maart 2009, 19:10:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 20 Maart 2009, 17:02:22 » |
|
Er is een nieuwe Scientology-baby op komst : Katie Holmes (mevrouw Tom Cruise) is zwanger van spruit nr. 2!
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Maart 2009, 19:26:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Maart 2009, 19:31:15 » |
|
Zo cool dat Obama in Jay Leno is geweest! Das echt een president naar mijn hart!  Echt, die man heeft zoveel charisma en staat dicht bij het volk. Oh yes he can! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Maart 2009, 11:25:41 » |
|
Ik heb daar ook een stukje van gezien op het Nieuws. Was eigenlijk wel hilarisch!
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 Maart 2009, 10:11:56 » |
|
Ik zag net dat Jade Goody overleden is, vannacht in haar slaap ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Maart 2009, 10:33:13 » |
|
Wie is Jade Goody?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|