|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 15 Maart 2009, 17:46:28 » |
|
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Maart 2009, 17:57:04 » |
|
Oh my god. Zo kort bij huis voor mij. Deze ga ik toch zeker proberen te doen. Nu al maar een babysit zoeken zeker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Maart 2009, 18:30:39 » |
|
Leuk, Lasgo en Clouseau samen! Sam zal een gat in de lucht springen denk ik zo! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Maart 2009, 21:12:26 » |
|
leuk  het zal dan wel tussen dit en turnhout worden want twee dagen na elkaar... dat zullen ze hier thuis geen goed idee vinden  moet je hier een ticket voor hebben? en vanaf hoe laat is dat meestal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Maart 2009, 21:56:35 » |
|
Normaal gezien kunnen hiervoor gewoon tickets aan de kassa gekocht worden, maar weet niet of ze nu met clouseau op de affiche iets anders willen doen. Ook het tijdstip is afhankelijk van het programma. Ik vermoed dat Lasgo nog na Clouseau gaat spelen, maar het hele programma is nog niet bekend. Afwachten nog dus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Maart 2009, 08:28:13 » |
|
Hééél interessant & lekker dichtbij  Maar max een half uur van m'n deur. Ik vind alleen de combi met Lasgo wat minder. Doe mij dan maar de thunderbirds. Ambiance verzekerd 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 4 Mei 2009, 13:05:30 » |
|
Ik heb juist m'n ticket besteld & betaald  Weer eentje op m'n lijst 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 4 Mei 2009, 13:39:56 » |
|
Ik heb juist m'n ticket besteld & betaald  Weer eentje op m'n lijst  Heb net hetzelfde gedaan. Bedankt Marti om het hier te posten, wist niet dat je tickets kon kopen in vvk. Nu ben ik tenminste zeker, want het zal daar weer superdruk worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 4 Mei 2009, 13:46:10 » |
|
Ben er zelf maar bij toeval achtergekomen  Was gaan zien of er al nieuws was & heb dan maar direct een kaartje aangeschaft. Zo ben ik zeker hé
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evita
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 20 Mei 2009, 10:35:57 » |
|
Wie gaat er nog allemaal naar de kiezelfeesten? Ik in ieder geval! Bree is me goed bevallen
|
|
|
|
|
|
Groetjes Evita en pootje van beagle Koen!!
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Mei 2009, 10:41:29 » |
|
ikke dus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sandraatje
In Stereo

Hoeveel is te veel!!
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 7 Juni 2009, 15:04:27 » |
|
Hey Marti, ik zie dat je hier ook naar toe gaat. Zin om samen te gaan? Ik zal je een pm sturen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|