|
katje21
|
 |
« Gepost op: 4 April 2007, 16:35:48 » |
|
Ben jij iemand die op een forum vooral leest? Of ben je eerder iemand die op een forum post?
Ikzelf doe beide een beetje. Ik zal sowieso alles eens lezen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik zal reageren op een bepaald topic. Het hangt ook af van dag tot dag. Soms kan ik echt van die dagen hebben dat ik heel veel zal posten, maar andere dagen kan het zijn dat ik totaal niets post.
Wat doen jullie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 4 April 2007, 16:45:41 » |
|
ik ben ook iemand die leest en post. bepaalde topics lees ik alleen maar en in andere post ik,
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 4 April 2007, 16:50:49 » |
|
Lezen en posten maar alleen dat wat ik interessant vind..... Als dingen erg offtopic gaan dan houdt het bij mij al snel op. Ik was op het off. forum een van de fans met de meeste posts op mijn naam, maar postte lang niet overal omdat veel dingen mij niet interesseerden of gewoon nergens over gingen..... Ik ben niet zo iemand die in elk topic persé haar naam moet plaatsen dus dan maar onzinnige dingen gaat roepen om even van zich te laten horen 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Laetzke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 4 April 2007, 16:56:59 » |
|
Ik sluit me aan bij Sonja. Ik lees veel en post ook weleens, maar alleen als ik iets zinnigs te zeggen heb. Ik zit nog op een ander forum (over kinderen) en ben daar moderator. Daar post ik wel vrij veel en probeer ik iedereen te volgen. Maar ik zie daar ook dat sommige mensen daar het aantal posts die ze hebben veel belangrijker vinden dan wat ze zelf posten. Die mensen reageren in sommige topics met alleen maar een smiley.. en zo verhogen die idd wel hun aantal posts maar hebben ze, mijn inziens, niets zinnigs gezegd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 4 April 2007, 17:22:46 » |
|
Hier ook, ik lees veel topics (behalve de echt onzinnige) en indien nodig post ik.
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
Annesje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 4 April 2007, 18:37:50 » |
|
Ik ben eigenlijk vooral een lezer...maar soms post ik wel eens iets..hoop het meer en meer te kunnen doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 4 April 2007, 18:47:39 » |
|
Ik post regelmatig iets
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 4 April 2007, 19:19:10 » |
|
ik dacht dat ik zowat beide doe ongeveer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 4 April 2007, 19:49:27 » |
|
ik ben vooral een lezer denk ik, nu en dan ga ik ook wel eens iets posten als het zinnig genoeg is, of aansluit bij wat ik te zeggen heb haha
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 5 April 2007, 08:50:23 » |
|
Beide, ik lees in principe alle topics, maar reageer enkel nog als het nodig is. In het verleden (op het andere forum) zijn er wel topics geweest waar ik bleef reageren omdat er bijna niets anders was.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 5 April 2007, 12:08:38 » |
|
Ik beiden ik lees veel en als ik iets zinnigs te melden heb zal ik het zeker niet laten om te posten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 5 April 2007, 17:08:43 » |
|
Ik ben ook beiden. Maar de laatste tijd ben ik meer een lezer geworden. Heb niet zo heel veel tijd meer. En door te lezen blijf ik wel op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anika
Adrenaline
|