Neem deze keer opnieuw genoeg voorraad bij jullie 
Na vorige week zondag te hebben gekwijld op Mega Toby was het nu weer tijd om te kwijlen op Mega , Sexy, Hot Koen

..
Na een te korte nachtrust ( memorial die de max was ) springt de wekker af.. Om 7u30 opgestaan met volle moed spring ik de badkamer binnen oke douche nemen maar den baas ten huize Gardin vond er niks beter op dan de kraan van de afwasbak open te draaien

Om 8u30 was Kelly er... en dan richting Deerlijk wat later kwam onze chauffeur van dienst Katia & Koen. Onderweg onze 5de musketier opgepikt de rit verliep vlot en met de nodige verhalen van gisteren....
Om 10u waren we in St-niklaas, wagen geparkeerd, we namen de lift met de nodige fun en fantasie

. We verkenden eventjes de markt waar het nog zeer rustig was...Dan besloten we gaa nde winkelstraten onveilig maken.. liepen de ene winkel na de andere binnen maar buiten onze regenponcho's kochten we niks...
Om 13u30 besloten we om plaats te nemen op de markt zéér grote markt maar een wat tegenvallend podium naar mijn mening veel te klien volgens de markt...De sfeer was operbest....
De schepen ( Wouter) van St-niklaas kwam ons bewonderen en een praatjes slaan met ons... We waren weer op alls voorzien ( regen, hagel, sneeuw enz....) in ons belgenlandje weet je nooit hé...
Het legendarische Uno werd bovengehaald (dat spel heeft al dienst gedaan tijdens den tour)
Ondertussen waren de activieten losgebarsten nouja buiten de luchtballons enz... was er op de arkt niet veel te zien..
Sommige van ons namen de gewoontes van spanje over en begonnen aan hun siesta enz....
Daphne , Heidi , Nie, Kristof , Patje , Kriske en Karen waren ook toegekomen..
We voelden ons weer als vissen in een veel te grote viskom, maar we blubten zéér beleefd terug naar de mensen...

De verslaggeefster van dienst heeft voor den eerste keer deze tour ook een siesta gehouden en wat voor een

Toen ik uit mijne siesta ontwaakte dacht ik er zal een massa volk staan maar niks was minder waar..We bewonderden de leden van Capoeira( is een comninatie van vechtsport, dans, cultuur , muziek en acrobatie een espetaculare en intensieve sport, bevordert je kracht , lenigheid coordinatie vermogen en conditie)... De zon was ondertussen den tonele verschenen en we hadden dan poncho's gekocht pfff.... onderussen al 18uur sommige besloten om eten te gaan halen wat achteraf voor de nodige sfeer verhalen zorgde... De mensen kwamen met mondjesmaat toe, maar bleven beleefd ( We gaan het nu ook niet van het dak van hetstadhuis schreeuwen

) Katia hare blik( rodelboekje ) heft al in honderend handen gezetten

...
Om 20u was het nog verdacht kalm op de markt, wij dachten eventjes we zitten verkeerd maar niks was minder waar gezien we in de middag de beste fun hadden met de mensen van de Crew.zoals de traditie het wil kregen ze allemaal weer een lolly

Rond 21u sprong ( ik dacht Raymand van het groenewoud) op het podium, maar het was niet waar het was zijne Look a like

De sfeer zat er onmiddelijk in zeker bij ons op de eerste rij

... De mannen hadden er zin in net als wij want het was het allerlaatste openlucht concert van denzen tour... Kris die heeft bij mijn weten nog nooit zoveel gelachen op het podium als nu

Het concert vloog voorbij " Doe het " werd weggelaten maar we kregen " leve belgie". Na vrijdag 7x te horen was ik het eigenlijk al een klien beetje beu gehoord...

We kregen als toegift " wat een leven , Wil niet dat je weggaat ( bangelijk) louise & Anne "
Na afloop van het concert al onze spullen in zeve haasten gezocht want die lagen van sommige echt overal ja wat wil je na een gevecht met de hekkens

was de eerste keer dat er niks bleef liggen op de hekkens denk dat wij een kliene aardbeving veroorzaakt hebbeb

Dan was het een hels gedoe om van de markt te geraken. Maar deze keer geen dodentocht of Navy seals gedoe.... deze keer stonen ze gewoon in de ondergrondse parking.. Het was een drukte van je welste...het alarm van de parking besloot om ook eventjes van zicht te laten horen

Grote broer was als eerste buiten ( Herre, Eric waren al weg) iedereen nouja bijna iedereen rende er naar toe net als mieren die iets zoets geroken hadden.

maar ondanks de drukte verliep alles vlot
Ik ondertussen een praatje aan het doen met Valeré over giteren ( memorial ) enz... Kliene broer liet op zich wachten
Om middernacht was kliene broer er opnieuw iedereen als mieren er naar toe

maar opnieuw ging alles snel en vlot.Ben ook eventjes met Kliene broer op de foto geweest ,traditie in eer houden hé ( sommige weten wel waar ik het over heb

)
Dan afschied genomen van iedereen.. sommige zeiden tot vrijdag ( Mol) Ikke nee tot de week erna.. Er kwam en ware schokgolf op gang omdat ik er vrijdag niet zal zijn

ja mensen er moet nog gewerkt worden ook hé....
De rit van de 5 musketiers verliep deze keer minder gaotisch dan andere keren...
Saskia thuis afgezet en dan richting Deerlijk. Afscheid genomen van Katia & Koen. Ons Kelly die zat plots in mijne nek

ze had iets gehoord in het struikgewas
Wat ruist er door het struikgewas 
Nadat ze uit mijn nek was geklomen en Katia & Koen bekomen waren van de lachbui konden we ook vertreken richting huis...
Om 1u30 ofzo was ik thuis...
Aan iedereen MERCI voor de leuke dag...