|
Ine
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 26 Maart 2009, 20:25:30 » |
|
kben alleen een beetje bang voor vandeveire, diene mens is ook populair!! hopelijk wint koen  dan nog liever de andere twee dan peter van de veire....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 Maart 2009, 13:19:10 » |
|
De winnaars in alle categorieën :
Beste presentatrice : Phara De Aguirre ('Phara', Canvas), uitgereikt door Véronique De Kock.
Beste presentator : Erik Van Looy ('De slimste mens ter wereld', Eén), uitgereikt door Piet Huysentruyt, Jeroen Meus en Viki Geunes.
Rijzende Ster van 2009 : An Lemmens (vtm, 2BE), uitgereikt door Goedele Liekens.
Beste entertainmentprogramma : 'De Slimste Mens ter Wereld' (Eén), uitgereikt door Marleen Renders, Sabine Appelmans en Ulla Werbrouck.
Beste fictieprogramma : 'De smaak van De Keyser' (Eén), uitgereikt door Jan Verheyen.
Beste actrice : Hilde De Baerdemaeker ('LouisLouise', vtm), uitgereikt door Koen Wauters (Eurosong 1989, ESF 1991).
Beste acteur : Matthias Schoenaerts ('De smaak van De Keyser', Eén), uitgereikt door Wilfriend Pasmans (Mark Tijsmans) en Raymond Jacobs (Ludo Hellinx) uit 'Flikken'.
Beste realityprogramma : 'Mijn restaurant' (vtm), uitgereikt door Paul Jambers.
Beste informatieprogramma : 'Het Journaal' (Eén), uitgereikt door Kris Peeters, Vlaams Minister-President en Minister van Media.
De Carrièrester : Gaston Berghmans, uitgereikt door Ben Crabbé.
Televisiester voor het populairste televisieprogramma : 'De Slimste Mens ter Wereld' (Eén), uitgereikt door Mike Verdrengh, Jean-Marie en Hans Vandewalle. Vader en zoon Vandewalle werden bekend dankzij 'Man bijt hond' (Eén).
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
Kellylambert
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 Maart 2009, 13:39:20 » |
|
En wat was ik blij dat ik keek... Kris kwam ook een paar keer in beeld 
|
|
|
|
|
|
De terminologie = dansvloertherapie
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 Maart 2009, 16:05:34 » |
|
Jammer dat koen niet gewonnen heeft. Maar heb hem gelukkig gewoon kunnen bewonderen en met zijn vrouw. En kris zagen we ook een paar keer voor bij komen,tof.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 28 Maart 2009, 19:45:01 » |
|
Vond het ook superjammer!!! en sommige awards vond ik serieus onterecht maarja dat is natuurlijk persoonlijke smaak!!!  en Koen zag er toch prachtig uit in zijn kostuum!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 30 Maart 2009, 10:21:10 » |
|
Dju, Koen niets gewonnen... Had de helft v/h programma gemist.... 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 30 Maart 2009, 19:24:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 30 Maart 2009, 23:00:31 » |
|
Bedankt voor de links, ik heb ze snel eens bekeken: voor foto's van Kris: http://www.showbizzsite.be/fotoboek/fotos.asp?aid=6723pagina 9 foto's van Koen en Valerie ben ik niet tegengekomen... Misschien komt er binnenkort nog een reeks foto's erbij...
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 30 Maart 2009, 23:31:17 » |
|
Hot damn!  Wat ziet ie er knap uit in z'n kostuum! Effe van m'n melk haha!  Merci Mieke! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 31 Maart 2009, 09:19:51 » |
|
foto's van Koen en Valerie ben ik niet tegengekomen... Misschien komt er binnenkort nog een reeks foto's erbij...
hier staan er alvast een paar http://www.showbizzsite.be/fotoboek/fotos.asp?aid=6725&S=5Blijkbaar hebben ze hun outfits op elkaar afgestemd 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 31 Maart 2009, 09:30:18 » |
|
ooh, die had ik nog niet gezien. Dank je Katia. Ja, ze hadden hun outfit wel op elkaar afgestemd. Die eerst is zo mooi van hun!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 31 Maart 2009, 12:02:19 » |
|
Katia bedankt voor de link,van koen en valerie nog niet gezien.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Mieke