Geestige Wortel
Adrenaline
Gotta Get To The Heart Of The Matter
|
 |
« Gepost op: 11 Februari 2009, 21:47:54 » |
|
Aangezien er nu waarschijnlijk weinig of geen nieuwe nummers zullen worden gespeeld, kunnen we misschien eens raden naar wat ze wel gaan spelen. Ik heb alleen nog maar zomerfestivals gedaan bij hun tournee's, waar ze dan behalve wat nieuwe nummers veel hits spelen.
Ik weet dus niet of ze tijdens de theaterconcerten, (die toch altijd bijna een uur langer duren), soms ook specialekes uit hun hoed toveren.
Als ik het goed voor heb spelen ze dan twee keer een uur met pauze.
Bovenaan mijn wenslijstje staat alvast "Oker". Iets engels ga'k zelfs niet hopen, want dat komt er toch niet van. De rockversie van "Fiets", "Vroeger Is Voorbij" of "Voltooid Verleden Tijd" mogen ertussen om eens vollen bak vooruit te gaan . Ik zou zo heel graag "Als Je Me Wil" eens live horen, da's een redelijke hitsingel geweest en toch spelen ze die nooit, zo jammer. Verder "Vanavond Ga Ik Uit", volgens mij een kanshebber en "Ben Je Daar Vannacht" (toch ook alweer lang geleden).
Welke van deze songs maken enige kans voor een theaterconcert, willen we wel eens horen, en/of welke andere ben ik volgens jullie vergeten.
Meld dit bericht aan de moderator 81.83.136.232
-------------------------------------------------------------------------------- En Als Je Vraagt Waarom... Er zijn Geen Woorden Pagina's: [1]
|
|
|
|
|
|
En Als Je Vraagt Waarom... Er zijn Geen Woorden
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Februari 2009, 08:46:24 » |
|
Boeiend topic  , maar goed, kzal eens reageren hehe dat ze verlangen maar doen zoals int sportpaleis vorig jaar, en dan nog wil niet dat je weggaat, niets meer én vannacht bij je slapen als trage nummers en als rockers graag voltooid verleden tijd, louise, etc
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Februari 2009, 18:15:49 » |
|
Ik hoop op Oker, Als je me wil en Fiets (rockversie).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Februari 2009, 18:34:32 » |
|
Ik hoop op een strip act van Kris!  Oh het ging om de muziek hey!  Euh ik hoop veel nieuw materiaal en in de theaters lijkt het me geweldig om in elk geval Oker inderdaad nog eens te horen  En de rockversie van Fiets, Vanavond ga ik uit.... Wil niet dat je weggaat. Ik wil vannacht bij je slapen. Mary-Lou nog eens....
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Februari 2009, 18:55:10 » |
|
Me too, me too! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Februari 2009, 09:09:01 » |
|
Voor mij=Mary-lou en oker
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Februari 2009, 13:54:03 » |
|
ooh ja Mary lou  zo'n zalig nummer!! en 'ik wil naar huis' vind ik ook leuk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 21 Februari 2009, 14:35:24 » |
|
ooh ja Mary lou  zo'n zalig nummer!! en 'ik wil naar huis' vind ik ook leuk  idd  ma 't is 'naar huis' ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Februari 2009, 14:39:17 » |
|
ooh ja Mary lou  zo'n zalig nummer!! en 'ik wil naar huis' vind ik ook leuk  idd  ma 't is 'naar huis' ;-) oké dan ;P ik heb daar enkel het cassetje van en hoor het dus niet zoveel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Februari 2009, 14:49:26 » |
|
Cdtje kopen? Via ebay zijn die te vinden voor een prikkie 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Februari 2009, 14:50:36 » |
|
Cdtje kopen? Via ebay zijn die te vinden voor een prikkie  dan ga ik eens kijken hangt er wel van af wat je een prikkie vindt  bedankt voor de tip 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 21 Februari 2009, 18:26:30 » |
|
Heb er al verschillende singeltjes van,had er eerst voor geboden,maar heb nooit meer dan 8€ per singeltje betaalt.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:14:15 » |
|
ja ik heb ook al wat rond gekeken en je kan er idd mooie zaken doen ik ga nu wel wachten tot op het einde van de bieding (weet nu waarom  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:35:24 » |
|
ooh ja Mary lou
Een mix van Oh Ja en Mary Lou? 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:39:48 » |
|
ooh ja Mary lou
Een mix van Oh Ja en Mary Lou?  dat mag ook altijd 
|