|
v 054116
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 4 Februari 2009, 21:15:01 » |
|
Dat heb ik niet meegemaakt
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 5 Februari 2009, 08:34:57 » |
|
Ach kom, hoe vaak heeft 'ie wel niet geroepen geen alcohol te drinken...dont get me started about the boy and the booze!  idd!!!!!! toch iemand dat niet zo goed gelovig is  man man man, sommige fans denken idd dat Koentje en Krisje engeltjes zijn die nooooooit een biertje, jenevertje of wijntje drinken, ja nou zeg LOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 5 Februari 2009, 08:35:40 » |
|
die tijd heb ik gemist denk ik  laat mij dus maar op mijn wolkje zitten  al goed dan dat t'es tjij nie niet meer bestaat  Bij die optredens was hij wel eens nuchter, maar vaak ook niet  wat zou ik blij zijn als 't es tjij nie weer begon was zooooo super!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 5 Februari 2009, 08:38:56 » |
|
Ach kom, hoe vaak heeft 'ie wel niet geroepen geen alcohol te drinken...dont get me started about the boy and the booze!  idd!!!!!! toch iemand dat niet zo goed gelovig is  Er zijn wel meer mensen die niet zo goed gelovig zijn hoor! Ik word doodmoe van het ideale schoonzoon imago van Koen en Kris. (En Marco Borsato is nog erger!). En inderdaad, zeker in de tijden van TTN stond hij vaak goed bezopen op het podium. Dat waren nog eens tijden  Ik snap ook niet zo goed waarom het als verkeerd word gezien als Koen of Kris eens wat drinkt... tis toch normaal? Een wijntje, biertje... tja als ze elke avond straalbezopen zijn dan vind ik het wat anders, maar gewoon een biertje of een wijntje.... tssss.....
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 5 Februari 2009, 08:39:09 » |
|
die tijd heb ik gemist denk ik  laat mij dus maar op mijn wolkje zitten  al goed dan dat t'es tjij nie niet meer bestaat  Bij die optredens was hij wel eens nuchter, maar vaak ook niet  wat zou ik blij zijn als 't es tjij nie weer begon was zooooo super!!!! En gij niet alleen  Maar het zou toch niet meer hetzelfde zijn als toen 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 5 Februari 2009, 08:40:37 » |
|
Ach kom, hoe vaak heeft 'ie wel niet geroepen geen alcohol te drinken...dont get me started about the boy and the booze!  idd!!!!!! toch iemand dat niet zo goed gelovig is  man man man, sommige fans denken idd dat Koentje en Krisje engeltjes zijn die nooooooit een biertje, jenevertje of wijntje drinken, ja nou zeg LOL Deze fan denkt daar toch echt anders over
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 5 Februari 2009, 10:33:15 » |
|
Ik snap ook niet zo goed waarom het als verkeerd word gezien als Koen of Kris eens wat drinkt... tis toch normaal? Een wijntje, biertje... tja als ze elke avond straalbezopen zijn dan vind ik het wat anders, maar gewoon een biertje of een wijntje.... tssss.....
Wel ja, als wij uitgaan drinken wij toch ook al eens een wijntje of iets anders? Ik zie daar echt de schande niet van in, tenzij je straalbezopen de baan gaat oprijden. Ik moet vaak lachen wanneer ik bij bekende personen als lievelingsdrank 'mineraal water' zie staan. Yeah right! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 5 Februari 2009, 10:56:18 » |
|
Er zijn wel meer mensen die niet zo goed gelovig zijn hoor! Ik word doodmoe van het ideale schoonzoon imago van Koen en Kris. (En Marco Borsato is nog erger!).
Oh Borsato......dat is echt erg ja, braaaaaak. Daarom alleen heb ik dus een hekel aan die man. Hij is vast heel aardig enzo, maar als je zó perfect naar buiten toe treedt is het eerste wat ik denk: "En wat heb JIJ te verbergen..." LOL Ik vond Koen eigenlijk veel leuker toen, niet vanwege de drank natuurlijk maar ik vind het nu allemaal zo braaf en stijfjes en gestyled en gladjes. Gewoon het hele Clouseau gebeuren eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 5 Februari 2009, 11:36:24 » |
|
[/quote]
Ik vond Koen eigenlijk veel leuker toen, niet vanwege de drank natuurlijk maar ik vind het nu allemaal zo braaf en stijfjes en gestyled en gladjes. Gewoon het hele Clouseau gebeuren eigenlijk. [/quote]
precies !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 5 Februari 2009, 19:10:12 » |
|
idd!!!!!! toch iemand dat niet zo goed gelovig is  man man man, sommige fans denken idd dat Koentje en Krisje engeltjes zijn die nooooooit een biertje, jenevertje of wijntje drinken, ja nou zeg LOL zo goed gelovig ben ik dan ook niet en dat hoeft voor mij ook niet... vind dat ze niet zat op een podium ofzo moeten staan... maar niet drinken  iedereen zal toch ooit wel eens zat zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 5 Februari 2009, 19:33:16 » |
|
. Ik moet vaak lachen wanneer ik bij bekende personen als lievelingsdrank 'mineraal water' zie staan. Yeah right!  Wat is daar mis mee? Ikzelf drink ook vaker een theetje of een glas water dan wat anders 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 5 Februari 2009, 19:40:41 » |
|
|
|
|