|
KatiaH
|
 |
« Gepost op: 3 Februari 2009, 09:41:59 » |
|
Het artikel gaat o.a.over het feit of BV's ook in het openbaar een sigaret opsteken zoals bv Nicole Kidman en Koen komt ook even aan bod "Koen Wauters zegt nooit nooit, maar is zo goed als gestopt. En als hij toch eens trekt, dan buiten het zicht van de kinderen." Foei Koen, zo stiekem roken 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 3 Februari 2009, 09:44:30 » |
|
Foei Koen, zo stiekem roken  Roken op zich is foei, maar liever weg van de kinderen, dan in hun zicht hé 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 3 Februari 2009, 09:52:30 » |
|
Hij geeft dan toch toe dat hij dat doet. In plaats van altijd zeggen dat hij gestopt is, terwijl dat je hem af & toe toch echt wel ziet roken.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 3 Februari 2009, 10:52:32 » |
|
Haha! Ik heb er hier thuis ook zo ene zitten. Ikzelf heb hem al minstens 5 jaar niet meer ZIEN roken, maar ik weet wel dat hij het nog doet. Maar ik ben absoluut tegen en daar houdt hij rekening mee door niet in mijn buurt te roken. Zelf vindt ie ook dat het niet kan van te roken voor of in de buurt van de kinderen. En daar ben ik blij om. Maar dus: Koen is zeker geen uitzondering hoor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 3 Februari 2009, 11:04:24 » |
|
Dju, hij heeft toch 'n slechte eigenschap  lol Ik heb vroeger ook gerookt, en ik zou 't ook wel 'stiekem' terug doen, maar helaas heb ik sindsdien slechte luchtwegen en krijg ik 'n verstikkend gevoel als ik rokers nog maar moet passeren (En ik wens de mensen met onbegrip absoluut hetzelfde toe, heb al vaak commentaar gekregen als ik dan naar lucht zit te happen  ) Als kind ook 't geluk had om continu in 'den doemp' te mogen zitten met 'n rokende pa. Maar toen wisten ze niet beter, nu gelukkig wel, oef.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 3 Februari 2009, 13:39:28 » |
|
Maar je ziet Aty, hij houdt er rekening mee 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 3 Februari 2009, 14:19:12 » |
|
Vind het wel fijn van koen,dat hij al niet bij zijn kinderen rookt.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 3 Februari 2009, 16:25:03 » |
|
Ach kom, hoe vaak heeft 'ie wel niet geroepen geen alcohol te drinken...dont get me started about the boy and the booze! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 3 Februari 2009, 18:34:46 » |
|
Haha, idd!  Ach, ze zijn nu éénmaal een voorbeeldfiguur en weten dus precies wat te zeggen tegen de pers. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 3 Februari 2009, 20:06:40 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 4 Februari 2009, 10:27:57 » |
|
die tijd heb ik gemist denk ik  laat mij dus maar op mijn wolkje zitten  al goed dan dat t'es tjij nie niet meer bestaat  Bij die optredens was hij wel eens nuchter, maar vaak ook niet 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 4 Februari 2009, 11:53:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 4 Februari 2009, 11:54:23 » |
|
Hij begon meestal vrij nuchter aan die optredens  , maar na de avond vorderde............................ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 4 Februari 2009, 15:17:21 » |
|
Hij begon meestal vrij nuchter aan die optredens  , maar na de avond vorderde............................  Oooh bedoelde je het zo, ja nee dan ben ik weer mee, dacht al, waar heeft die het nu over.. ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|