|
Belle
|
 |
« Gepost op: 30 Januari 2009, 17:55:54 » |
|
Volgens mij bestaat dit topic hier nog niet, maar ik vind het wel een leuke (idee overgenomen van 'mijn' autosportforum  ). Ik heb door die thread regelmatig nieuwe liedjes leren kennen, daarom dat ik er hier ook graag ééntje wil openen. Welk liedje raast er al de hele dag door je hoofd? Of welke plaat loop je al uren aan een stuk te neuriën? Welke nieuwe song op de radio deden je haren rechtop staan? Enfin, you get the clue.  Dit nummer heb ik daarnet hardop meegezongen in de auto, op weg naar huis: 'Sober' van Pink!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 Januari 2009, 17:58:23 » |
|
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Januari 2009, 18:06:11 » |
|
Snap! - Rhythm is a dancer. Eén van de beste dance-producties ooit 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Januari 2009, 18:11:45 » |
|
Ik ken dit liedje (en de uitvoerder) niet maar ik zet em meteen bij men favorieten! Super plaat!
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 Januari 2009, 18:15:42 » |
|
Ja, als ik die cd hier opzet, zit ik ook de hele dag met die muziek in mijn hoofd. Blijft heel gemakkelijk hangen vind ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 Januari 2009, 18:18:13 » |
|
Zeg AYO Technology is gewoon origineel van 50 cent! Shock! Zie dat net op you tube... help!!!! HAHA!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Januari 2009, 18:21:37 » |
|
Lol inderdaad. En mogelijk heeft Milow er nu (terecht) minstens evenveel succes mee.
Voor de rest van zijn repertoire moet ik Andy wel gelijk geven...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Januari 2009, 18:24:00 » |
|
Zeg AYO Technology is gewoon origineel van 50 cent! Shock! Zie dat net op you tube... help!!!! HAHA!
Oh, ik dacht dat je dit wist.  Ik vind ook de versie van Milow nog mooier!  Rhythm is a dancer is gewoon SUPERZALIG !!!!!!!!! Stond gewoon alle dagen op toen ik 13 was! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Januari 2009, 18:28:01 » |
|
Andy, dat liedje 'Arno Cost - Souvenir' kende ik nog niet maar dit zal hier de komende dagen nog VEEL opstaan! Zaluggg! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Januari 2009, 18:35:07 » |
|
Mijn muziekstijl is zeer divers. Hoor zowat alles graag gaande van hip hop, house, rock, pop tot zelfs keltische muziek en zo. Enkel hard core en dead metal genieten niet zozeer mijn voorkeur. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 30 Januari 2009, 23:59:19 » |
|
dit is het eindlied van het totaalspektakel, en raast dus al de hele dag door mijn hoofd het is echt een mooi nummer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 31 Januari 2009, 00:06:56 » |
|
Inderdaad een mooi nummer, Ine! En ik vind het zelfs mooier zo live. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 31 Januari 2009, 10:07:58 » |
|
Tof topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ( Feesteeeeeee !!!! ;-) ) Hier kan ik vanalles terguvinden tot nu toe, 90's, en vroegere platen, maar ook hetgene nu in de TOP50 staat!!! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 31 Januari 2009, 13:33:19 » |
|
Laidback Luke - Break down the house
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|