|
Tikry
|
 |
« Gepost op: 20 Januari 2009, 16:05:14 » |
|
( Er zijn nog geen topics gestart per datum zie ik, dus doe ik het maar ;-) Kwestie van een overzicht per dag te hebben, nietwaar  ) Wie gaat? En wie zit of staat waar? Ik wilde nét boeken voor deze show, maar tickets voor het middenplein zijn al uitverkocht!  T'Is maar dat je het weet 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Januari 2009, 16:18:49 » |
|
Ja, maar hier komt wss zittend middenplein, later zullen er wel terug staanplaatsen in verkoop komen als de productie bekend is. Hier heb ik ook kaartjes voor besteld! Blok 154 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
deborah
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Januari 2009, 16:32:00 » |
|
( Er zijn nog geen topics gestart per datum zie ik, dus doe ik het maar ;-) Kwestie van een overzicht per dag te hebben, nietwaar  ) Wie gaat? En wie zit of staat waar? Ik wilde nét boeken voor deze show, maar tickets voor het middenplein zijn al uitverkocht!  T'Is maar dat je het weet  De tickets voor het middenplein zijn nog niet beschikbaar. Heb er zelf naar gevraagd toen ik bestelde voor 4 december.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Januari 2009, 17:19:59 » |
|
Tickets zijn besteld! Blok 119, rij 6, stoel 5 en 6.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Kellylambert
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Januari 2009, 17:26:26 » |
|
Misschien... Ben het nog niet zeker of ik naar deze ga
|
|
|
|
|
|
De terminologie = dansvloertherapie
|
|
|
|
kaatje
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Januari 2009, 10:40:00 » |
|
dan ben ik er met de kids, blok 117
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Januari 2009, 18:12:21 » |
|
Ja, maar hier komt wss zittend middenplein, later zullen er wel terug staanplaatsen in verkoop komen als de productie bekend is.
De tickets voor het middenplein zijn nog niet beschikbaar. Heb er zelf naar gevraagd toen ik bestelde voor 4 december.
Oh! Echt waar! Dan kan ik er toch nog bijzijn!!  Super om te laten weten 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 24 Januari 2009, 20:12:30 » |
|
Ik kan dit eigenlijk in elk topic zetten maareuuhm... Hoe is dat eigenlijk die staanplaatsen? Heb al tweemaal bij Clouseau in blok 130 gezeten. Dat is me telkens goed bevallen maar ik zou eigenlijk wel is willen weten hoe het is om recht te staan bij zo'n concert. Hier zitten ongetwijfeld mensen met ervaringen, zodus, deel die! 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Januari 2009, 21:26:19 » |
|
Ja, maar hier komt wss zittend middenplein, later zullen er wel terug staanplaatsen in verkoop komen als de productie bekend is.
De tickets voor het middenplein zijn nog niet beschikbaar. Heb er zelf naar gevraagd toen ik bestelde voor 4 december.
Oh! Echt waar! Dan kan ik er toch nog bijzijn!!  Super om te laten weten  De staanplaatsen zijn ondertussen beschikbaar 
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 24 Januari 2009, 22:05:36 » |
|
Ik kan dit eigenlijk in elk topic zetten maareuuhm... Hoe is dat eigenlijk die staanplaatsen? Heb al tweemaal bij Clouseau in blok 130 gezeten. Dat is me telkens goed bevallen maar ik zou eigenlijk wel is willen weten hoe het is om recht te staan bij zo'n concert. Hier zitten ongetwijfeld mensen met ervaringen, zodus, deel die!  Staanplaatsen zijn super  , je beleeft het concert op een heel andere manier omdat je echt tussen de massa staat. Het shaken en grooven gaat stukken vlotter  . Maar je mist soms ook wel stukken, het overzicht over de zaal bv, of als je de mannen volgt op de catwalks zie je vaak niet wat op de schermen of op het grote podium gebeurt. Dé oplossing : zit-en staanplaatsen afwisselen! 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25 Januari 2009, 10:26:08 » |
|
Het is niet dat ik het budget heb om me zoveel concerten te veroorloven  Hoe graag ik het ook zou willen. Ik denk dat ik blij mag zijn als ik een concert uit de tour kan zien en dan het Sportpaleis (Suikerrock ga ik normaal gezien zowiezo...). Maar ik zal het eens overwegen. Ik denk dat zowel staan -als zitplaatsen zo hun voor -en nadelen hebben. Bij Milk Inc. vorig jaar zaten we ook, maar dat is al totaal niet handig om eens goed te kunnen springen, dus daar gaan we zeker bij staan komende september 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 25 Januari 2009, 17:11:37 » |
|
Het grootste nadeel aan staanplaatsen vind ik altijd dat je er zo vroeg op voorhand moet zijn voor een leuk plaatsje en het is ook vervelend als je alleen komt ben je meteen je plek kwijt als je een keer naar de wc moet tijdens de pauze 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 25 Januari 2009, 18:33:33 » |
|
Oh! Echt waar! Dan kan ik er toch nog bijzijn!!  Super om te laten weten  De staanplaatsen zijn ondertussen beschikbaar  Zijn ze dan al uitverkocht?  Want hier krijg ik nog altijd negatief antwoord op TTS.. ? 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Januari 2009, 15:56:03 » |
|
Dan heb ik tickets voor blok 118 / rij 6 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 Januari 2009, 19:14:49 » |
|
Zijn ze dan al uitverkocht?  Want hier krijg ik nog altijd negatief antwoord op TTS.. ?  Ja,sorry ik was fout. Ik dacht dat als je gewoon het lijstje opendeed met de prijzen,dat het kadertje van staanplaatsen,daar al rood was. Maar heb nu gezien dat het pas is als je de staanplaatsen aanduid en dan op volgende klikt,dat er dan pas opkomt dat deze niet meer beschikbaar zijn.
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|