|
Nighthawk
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 25 Februari 2009, 21:14:52 » |
|
Wie kan nu zo een mooie clip vergeten,is van dezelfde show als de grappige clip van Kom naar jou met de bordjes als ik me niet vergis. Wel leuk natuurlijk voor de nieuwe generatie fans 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 25 Februari 2009, 21:39:33 » |
|
Wie kan nu zo een mooie clip vergeten,is van dezelfde show als de grappige clip van Kom naar jou met de bordjes als ik me niet vergis. Wel leuk natuurlijk voor de nieuwe generatie fans  ja idd! die met die bordjes is echt zooooo leuk  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 25 Februari 2009, 21:47:14 » |
|
Amaai, ik weet wel zeker dat ik dat flilmpje nooit eerder gezien had. Dat zou ik nog wel weten.  Thanks voor de link Andy
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 25 Februari 2009, 22:05:40 » |
|
Dan moet je dit ook zeker zien Katia 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 25 Februari 2009, 22:19:39 » |
|
Nja dat is van in de tijd dat ik nog niet met Clouseau bezig was, dus je mag het ons niet kwalijk nemen dat we die nog niet gezien hadden. Die staat ook nog niet lang op Youtube hoor, anders zou ik die zeker al gezien hebben. Kom naar jou is dan eentje die hier al grijsgespeeld is, vind ik persoonlijk één van de beste clips van Clouseau. Zo simpel, maar zo geniaal!
|
|
|
|
|
|
Nu blijk je de juiste vergissing... jij bent toch het levende bewijs... je vergissen hoeft zo erg nog niet te zijn!
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 25 Februari 2009, 22:24:12 » |
|
Nja dat is van in de tijd dat ik nog niet met Clouseau bezig was, dus je mag het ons niet kwalijk nemen dat we die nog niet gezien hadden. Die staat ook nog niet lang op Youtube hoor, anders zou ik die zeker al gezien hebben. Kom naar jou is dan eentje die hier al grijsgespeeld is, vind ik persoonlijk één van de beste clips van Clouseau. Zo simpel, maar zo geniaal!
ik neem je absoluut niets kwalijk!! Ik ben zelf nog maar een groentje  Ben deze toevallig tegen gekomen als ik alle filmpjes van hun aan het opzoeken/bekijken was  Kom naar jou vind ik ook geweldig! mss wel simpel, maar je moet er maar opkomen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 25 Februari 2009, 22:43:03 » |
|
/quote] Nja dat is van in de tijd dat ik nog niet met Clouseau bezig was, dus je mag het ons niet kwalijk nemen dat we die nog niet gezien hadden. Die staat ook nog niet lang op Youtube hoor, anders zou ik die zeker al gezien hebben. Kom naar jou is dan eentje die hier al grijsgespeeld is, vind ik persoonlijk één van de beste clips van Clouseau. Zo simpel, maar zo geniaal!
ik neem je absoluut niets kwalijk!! Ik ben zelf nog maar een groentje  Ben deze toevallig tegen gekomen als ik alle filmpjes van hun aan het opzoeken/bekijken was  Kom naar jou vind ik ook geweldig! mss wel simpel, maar je moet er maar opkomen  was ook niet naar jou bedoeld hoor  maar ik zou wel graag eens de andere clips zien van Clouseau, die niet op de DVD staan, maar die hier ooit wel eens in een topic beschreven zijn!
|
|
|
|
|
|
Nu blijk je de juiste vergissing... jij bent toch het levende bewijs... je vergissen hoeft zo erg nog niet te zijn!
|
|
|
|
Nighthawk
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 25 Februari 2009, 22:54:29 » |
|
/quote] Nja dat is van in de tijd dat ik nog niet met Clouseau bezig was, dus je mag het ons niet kwalijk nemen dat we die nog niet gezien hadden. Die staat ook nog niet lang op Youtube hoor, anders zou ik die zeker al gezien hebben. Kom naar jou is dan eentje die hier al grijsgespeeld is, vind ik persoonlijk één van de beste clips van Clouseau. Zo simpel, maar zo geniaal!
ik neem je absoluut niets kwalijk!! Ik ben zelf nog maar een groentje  Ben deze toevallig tegen gekomen als ik alle filmpjes van hun aan het opzoeken/bekijken was  Kom naar jou vind ik ook geweldig! mss wel simpel, maar je moet er maar opkomen  was ook niet naar jou bedoeld hoor  maar ik zou wel graag eens de andere clips zien van Clouseau, die niet op de DVD staan, maar die hier ooit wel eens in een topic beschreven zijn! Dan was het eigenlijk naar mij bedoeld Andy ? Wou je daarmee ook niet persoonlijk aanvallen,ik bedoelde enkel maar dat iemand deze clip al gezien had,die ook niet snel vergeten zou,maar aangezien jij de clip nog niet gezien had ,kan je hem ook niet vergeten zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 25 Februari 2009, 23:31:39 » |
|
ja eigenlijk wel, maar tis wellicht verkeerd begrepen langs deze kant  kan gebeuren hé... Maar je hebt wel gelijk, wie die clips gezien heeft zal die niet vergeten, Kom naar jou is er alleszins eentje die ik zal blijven onthouden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 26 Februari 2009, 07:48:50 » |
|
Bedankt andy voor de clip van nobelprijs,kende het nog niet. Het is een zeer mooie clip.
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Nighthawk
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 26 Februari 2009, 08:00:39 » |
|
Geen probleem hoor Andy,kan gebeuren .
Je hebt alleszins toch nog meer mensen kunnen
blijmaken met de clip,zo zie je maar dat er steeds nog
nieuwe fans bijkomen of oude fans die hem nu pas ontdekken.
Wat ik ook steeds een leuke clip heb gevonden is
die van Anna ,jammer genoeg kan ik hem nergens vinden op
youtube.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 26 Februari 2009, 08:26:25 » |
|
Geen probleem hoor Andy,kan gebeuren .
Je hebt alleszins toch nog meer mensen kunnen
blijmaken met de clip,zo zie je maar dat er steeds nog
nieuwe fans bijkomen of oude fans die hem nu pas ontdekken.
Wat ik ook steeds een leuke clip heb gevonden is
die van Anna ,jammer genoeg kan ik hem nergens vinden op
youtube.
anna staat op de dvd/cd he! Trouwens, de foto's kan je zien, voor een deel tpch, in't boekje van doorgaan  Is idd een leuke clip, al is er weinig 'verhaal' aan, 't is eerder een gaan en komen van knappe madammen en Koen, kris en Bob die onnozel doen en lachen hehe  Ik vind close encounters eigenlijk hun mooiste clip. Die van Nobelprijs, is toch niets aan? Passie is ook leuk en take me down/live like kings zijn ook leuk. Zijn er eig clips van bv piece of candy of worship??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 26 Februari 2009, 08:27:38 » |
|
Nee die zijn er niet. En ik blijf erbij, de leukste clip blijft die van Kom naar jou.... zooo droog 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 26 Februari 2009, 13:57:20 » |
|
De clip van Kom naar jou is in één woord SUPER! (maar ik had hem al wel gezien  )
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
kristina
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 26 Februari 2009, 14:49:09 » |
|
ik had deze clip ook nog nooit gezien  maar wel grappig met die bordjes
|
|