|
berdien
|
 |
« Antwoord #285 Gepost op: 27 April 2011, 15:45:55 » |
|
Kende ik nog, wel al lang geleden. Leuk om terug te zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #286 Gepost op: 27 April 2011, 16:29:10 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #287 Gepost op: 27 April 2011, 17:54:39 » |
|
Ook zo'n leuke en oude beelden van vroeger.  Ik kon nog goed herinneren dat ze beiden liedjes speelden. Van Toon Hermans en Wim Sonneveld. Grappig dat we hier nog een jonge Herman Crambe nog ook het werk zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #288 Gepost op: 27 April 2011, 18:06:13 » |
|
Nog eff dit nog. Want ik ook zo leuk aan beelden die zag. Dat je bij het liedje van Toon Hermans. Zien we ook nog oa Bob zingen. Trouwens ik vind dat hij ook goed en mooi kan zingen. Vind het ook jammer dat hij niet meer deel uit maakt van Clouseau. Gaf toch een vertrouwd beeld aan de groep. Dat Kris goed en mooi kan zingen, dat wisten we al. Blijft gewoon ook de oudere beelden en liedjes mooi vinden. ;)Ook natuurlijk ook de hundige liedjes en samenstelling van de band.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #289 Gepost op: 27 April 2011, 19:07:23 » |
|
Deze is echt super en heb ik nog nooit gehoord, als iemand daar een mooie mp3 van kan maken ,dan hoor ik dat graag !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #290 Gepost op: 28 April 2011, 14:22:36 » |
|
Deze is echt super en heb ik nog nooit gehoord, als iemand daar een mooie mp3 van kan maken ,dan hoor ik dat graag !! Als je ff je mailadres geeft wil ik wel een mp3 ke voor je maken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #291 Gepost op: 13 Mei 2011, 19:11:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #293 Gepost op: 30 Mei 2011, 20:16:27 » |
|
Ik heb zo juist nog iets van Clouseau. Het is van het programma Ministars. Begin jaren 90 denk ik. Hier zingt iemand een liedje op de melodie van Daar gaat ze. Wel grappig dat ze deze muziek hebben gebruikt. Terwijl het een zielig liedje is. De Smurffen hadden ook een liedje van Clouseau gecoverd. Nl Swentibold in de stijl van Smurfenland. Op een van hun Smurffenhouse cd's. http://www.youtube.com/watch?v=MCerLiPQfZ4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #294 Gepost op: 14 Juni 2011, 10:26:28 » |
|
Ik weet niet als jullie deze oude tv beelden nog ooit terug gezien hebben. Maar bij deze dan. Wel grappig om de groep nog eens te zien in de oude bezetting. Helaas de beeldkwaliteit is niet geweldig. Maar het gaat om het liedje. Ze waren opeens met z'n 4. Persoonlijk vind ik een leuk liedje. Een leuke combinatie van Koen en Tjenne. De ene de tekst en andere muziek. Deze 2 hebben in verleden regelmatig samen geschreven. En jammer dat dit liedje nergens meer op een verzamelalbum staat. Ze mogen gerust een keer live spelen, tijdens de Sportpaleis concerten. Lijkt me gaf. Maar natuurlijk zijn er meerdere liedjes die ze mogen spelen. Die nauwelijks tijdens deze show worden gespeeld. http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=698933
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #295 Gepost op: 16 Juni 2011, 16:20:08 » |
|
Ik heb zo juist iets gevonden, waar iedereen helemaal blij kunnen maken met deze bijzondere opnames;D!!! Ik heb sommig stukjes bekeken. Ik was in die tijd al fan van ze. Helaas hadden we toen thuis geen videorecorder. Een de weergaven van de beelden is prima. Ik vind het leuk om juist die 'oude' terug te zien. Want het is maar 'slechts' jaar geleden. Toen ze dit deden. Ik wens iedereen veel kijkplezier. Misschien kunnen we binnenkort nog meer oude tv speciaal terug zien op deze site. http://www.youtube.com/watch?v=WCWa8VKza5s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #296 Gepost op: 17 Juni 2011, 10:30:59 » |
|
Bedankt Jeroen, je hebt me inderdaad blij gemaakt  Had dit nog nooit gezien (was toen twee maand jong  ) Dikke merci..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AnneK
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #297 Gepost op: 17 Juni 2011, 22:06:25 » |
|
Weet het nog precies; heb de uitzending nog regelmatig terug gekeken. Ik heb de videoband nog ergens op zolder liggen  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #298 Gepost op: 20 Juni 2011, 10:36:14 » |
|
Bij deze hartelijk dank voor de moeite  Ik deed het met heel veel plezier. En nu kunnen we nog eens genieten van de beelden van toen. Natuurlijk hoop ik dat nog meer oude tv specials in het geheel terug kunnen zien. Wie weet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #299 Gepost op: 29 Juni 2011, 19:01:49 » |
|
Hallo allemaal! Na veel speurwerk heb ik nog een leuk liedje gevonden uit de oude doos http://www.youtube.com/watch?v=i5-_6pjqdig Naturlijk hebben dit liedje aan gezien en gehoord tijdens het programma Euro Clouseau. Maar deze versie is niet de versie die later op de single is verschenen. Met veel moeite heb ik die single in 1991 kunnen kopen. Ik dacht dat dit liedje een voorbode was voor een nieuw Nederlandsalbum. Maar helaas deze kwam niet op een Nederlandse cd. Wel raar en ik heb op de Nederlandse tv gezien dat Bob met grote gongo's sloeg ipv kleine. En verder zie Kris op de keyboard spelen, klinkt anders toen bij de tv speciaal. En Koen klinkt gewoon het zelfde, toch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|