• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
25 Mei 2012, 00:31:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau In de pers > Dag allemaal : 20/01/'09 : Koen en Valérie zo bezorgd en triest om haar mama
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Dag allemaal : 20/01/'09 : Koen en Valérie zo bezorgd en triest om haar mama  (gelezen 1760 keer)
Klasina 
VanBinnen

Getting angry doesn't solve ANYTHING!

Bekijk profiel WWW
Re: Dag allemaal : 20/01/'09 : Koen en Valérie zo bezorgd en triest om haar mama
« Antwoord #15 Gepost op: 20 Januari 2009, 15:14:17 »

Citaat van: tani op 20 Januari 2009, 15:02:37
maar mensen ik heb verschillende mensen in de familie die met borstkanker te maken gehad hebben en ze lopen nu allemaal weer gelukkig en gezond rond dus er is altijd hoop  Knipoog De medische wereld kan al veel!

Hoewel ik het iedereen oprecht gun, het steekt mij nog altijd als ik lees dat iedereen een paar een ex-borstkanker patientes gezond en wel rond weet te lopen..het kan maar ik vind dat er tegenwoordig snel gedacht worden dat je het wel even verslaat want ze staan toch zo ver wat borstkanker betreft. Nogmaals ik gun dat echt iedereen he, ik zou er wat voor geven zeg, maar  zoals ik al zei heb ikzelf door mijn eigen ervaring altijd erg veel moeite dit van de positieve kant te bekijken. Daarbij is de ene borsttumor de andere niet en gaan vergelijkingen lang niet altijd op.

Katrien ik wilde niet beweren dat je van niets afweet, maar ik vind dat soort dingen altijd zo "hol" klinken snap je wat ik bedoel? Samen met hen het gevecht aangaan, dat zijn van die woorden waar ik nooit zoveel mee kan. Zeker niet als het mensen zijn die ver van je afstaan zoals de moeder van de vrouw van een BV. Dat is wat ik bedoelde te zeggen, wij kunnen niks behalve meeleven en ja dat kan veel doen maar is toch wat anders dan 'vechten'.

Enfin, daar gaat het ook allemaal niet om verder (maar wilde nu toch even uitleg doen want ik klonk wat onvriendelijk geloof ik), ik hoop voor hen hetzelfde als ik wat voor ieder mens hoop die met (borst)kanker te maken heeft.

Mama van dochters Nova (3) en Lou (0)
www.habbich.nl
Rianne
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: Dag allemaal : 20/01/'09 : Koen en Valérie zo bezorgd en triest om haar mama
« Antwoord #16 Gepost op: 20 Januari 2009, 16:27:53 »

Ik heb ook weinig contact met mijn vader en ben mijn mama ook verloren aan kanker. Ze was mijn beste maatje...
Koen en Valerie gaan een heftige tijd tegemoet! Ik wens ze daarbij alle geduld, kracht en sterkte toe!
Katrien T
In Stereo
**

wat een leven

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 20 Januari 2009, 18:30:24 »

Citaat van: Klasina op 20 Januari 2009, 15:14:17
Citaat van: tani op 20 Januari 2009, 15:02:37
maar mensen ik heb verschillende mensen in de familie die met borstkanker te maken gehad hebben en ze lopen nu allemaal weer gelukkig en gezond rond dus er is altijd hoop  Knipoog De medische wereld kan al veel!

Hoewel ik het iedereen oprecht gun, het steekt mij nog altijd als ik lees dat iedereen een paar een ex-borstkanker patientes gezond en wel rond weet te lopen..het kan maar ik vind dat er tegenwoordig snel gedacht worden dat je het wel even verslaat want ze staan toch zo ver wat borstkanker betreft. Nogmaals ik gun dat echt iedereen he, ik zou er wat voor geven zeg, maar  zoals ik al zei heb ikzelf door mijn eigen ervaring altijd erg veel moeite dit van de positieve kant te bekijken. Daarbij is de ene borsttumor de andere niet en gaan vergelijkingen lang niet altijd op.

Katrien ik wilde niet beweren dat je van niets afweet, maar ik vind dat soort dingen altijd zo "hol" klinken snap je wat ik bedoel? Samen met hen het gevecht aangaan, dat zijn van die woorden waar ik nooit zoveel mee kan. Zeker niet als het mensen zijn die ver van je afstaan zoals de moeder van de vrouw van een BV. Dat is wat ik bedoelde te zeggen, wij kunnen niks behalve meeleven en ja dat kan veel doen maar is toch wat anders dan 'vechten'.

Enfin, daar gaat het ook allemaal niet om verder (maar wilde nu toch even uitleg doen want ik klonk wat onvriendelijk geloof ik), ik hoop voor hen hetzelfde als ik wat voor ieder mens hoop die met (borst)kanker te maken heeft.

Ik pak jou helemaal niks kwalijk hoor, geen zorgen, maar woorden kunnen inderdaad hol klinken! Maar weet en vertrouw der op dat er mensen zijn , die menen wat ze zeggen!
Ik probeerde ook uit te leggen dat samen vechten niet de juiste uitdrukking is ! Samen meeleven en het beste hopen is een betere verwoording!
Het is inderdaad moeilijk als je met een nare ervaring zit en kan best begrijpen dat alles dan een pak moeilijker ligt!
En ik leef met iedereen mee die deze ellende meemaakt ook met niet bv's ik ben der supergevoelig voor voor miserie van een ander!
Maar het is hetzelfde als toen het artikel verscheen over de parkinson, net omdat het een bv is wordt er xtra aandacht aan besteed, is niet erg eerlijk voor de gewone mens , maar dat is nu zo, het maakt het voor "gewone gezinnen" niet makkelijker op omdat zij natuurlijk der voor een stuk blijven meezitten met hun probleem en het niet kunnen uitroepen voor heel vlaanderen belgie....!
Ik wens dus met deze iedereen heel veel sterkte die met zo'n ellende te maken krijgt!
v 054116
Vonken & Vuur

hou van het leven hou van clouseau

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 20 Januari 2009, 21:02:38 »

Veel sterkte voor hun en de familie.
Heb het ook meegemaakt met mijn tante,die jammer genoeg aan overleden is.

Wendy
Kimpie
En Dans

♥ Wat een leven, met jou aan mijn zij.... ♥

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #19 Gepost op: 22 Januari 2009, 16:39:47 »

Ze blijven ni gespaard he zeg!
Wens ze veel sterkte en hopelijk komt alles weer goed.

Sam
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 22 Januari 2009, 19:49:04 »

Veel sterkte. Misschien zou er iemand (in naam van Clounited) een kaartje kunnen sturen?

Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater.
Je kan verven, maar je kan ook behangen!
Belle
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #21 Gepost op: 22 Januari 2009, 20:09:39 »

Citaat van: Katrien T op 20 Januari 2009, 18:30:24

Maar het is hetzelfde als toen het artikel verscheen over de parkinson, net omdat het een bv is wordt er xtra aandacht aan besteed, is niet erg eerlijk voor de gewone mens , maar dat is nu zo, het maakt het voor "gewone gezinnen" niet makkelijker op omdat zij natuurlijk der voor een stuk blijven meezitten met hun probleem en het niet kunnen uitroepen voor heel vlaanderen belgie....!

Hmmm...ik zou het net vervelend vinden mochten dat soort familiezaken voor heel Vlaanderen tentoongesteld zou worden. Zo'n dingen moet je in intieme sfeer (binnenin je familie en familiekring) doormaken.

Ik weet nog dat ik er alleszins niet mee kon lachen toen ik RTL-TVI cameramannen zag op m'n vader's begrafenis, om maar een voorbeeld te geven. Rollende ogen

Ik vind het echt erg voor hun en wil ze alleszins veel sterkte toewensen, maar meer kan je nu éénmaal niet doen (dan doneren zoals Klasina aangeeft)...

www.born2race.be

Clouseau 2010 op 19 december
Ine
Vonken & Vuur

teletijdsmachine me naar daar...

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 23 Januari 2009, 20:08:44 »

Citaat van: Sam op 22 Januari 2009, 19:49:04
Veel sterkte. Misschien zou er iemand (in naam van Clounited) een kaartje kunnen sturen?
wil ik wel doen, maar naar welk adres dan?
lieke66
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 24 Januari 2009, 11:08:21 »

naar de ouders van Koen
Sam
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 24 Januari 2009, 19:53:00 »

Citaat van: Ine op 23 Januari 2009, 20:08:44
Citaat van: Sam op 22 Januari 2009, 19:49:04
wil ik wel doen, maar naar welk adres dan?

Er staat hier toch ergens een postadres, of heb ik nu zo fout gekeken?  smiley1

Ine
Vonken & Vuur

teletijdsmachine me naar daar...

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 25 Januari 2009, 14:01:01 »

ja, dat is dat van de ouders...
ik zal eentje nemen met veel sterkte ofzo zeker Huh? en zouden ze weten wie 'clounited' is?? ga morgen een kaartje kopen...
Sam
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 26 Januari 2009, 10:27:17 »

Je kan er eventueel de url (www.clounited.be) onderaan er ergens bijschrijven.

Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: