maar mensen ik heb verschillende mensen in de familie die met borstkanker te maken gehad hebben en ze lopen nu allemaal weer gelukkig en gezond rond dus er is altijd hoop

De medische wereld kan al veel!
Hoewel ik het iedereen oprecht gun, het steekt mij nog altijd als ik lees dat iedereen een paar een ex-borstkanker patientes gezond en wel rond weet te lopen..het kan maar ik vind dat er tegenwoordig snel gedacht worden dat je het wel even verslaat want ze staan toch zo ver wat borstkanker betreft. Nogmaals ik gun dat echt iedereen he, ik zou er wat voor geven zeg, maar zoals ik al zei heb ikzelf door mijn eigen ervaring altijd erg veel moeite dit van de positieve kant te bekijken. Daarbij is de ene borsttumor de andere niet en gaan vergelijkingen lang niet altijd op.
Katrien ik wilde niet beweren dat je van niets afweet, maar ik vind dat soort dingen altijd zo "hol" klinken snap je wat ik bedoel? Samen met hen het gevecht aangaan, dat zijn van die woorden waar ik nooit zoveel mee kan. Zeker niet als het mensen zijn die ver van je afstaan zoals de moeder van de vrouw van een BV. Dat is wat ik bedoelde te zeggen, wij kunnen niks behalve meeleven en ja dat kan veel doen maar is toch wat anders dan 'vechten'.
Enfin, daar gaat het ook allemaal niet om verder (maar wilde nu toch even uitleg doen want ik klonk wat onvriendelijk geloof ik), ik hoop voor hen hetzelfde als ik wat voor ieder mens hoop die met (borst)kanker te maken heeft.
Ik pak jou helemaal niks kwalijk hoor, geen zorgen, maar woorden kunnen inderdaad hol klinken! Maar weet en vertrouw der op dat er mensen zijn , die menen wat ze zeggen!
Ik probeerde ook uit te leggen dat samen vechten niet de juiste uitdrukking is ! Samen meeleven en het beste hopen is een betere verwoording!
Het is inderdaad moeilijk als je met een nare ervaring zit en kan best begrijpen dat alles dan een pak moeilijker ligt!
En ik leef met iedereen mee die deze ellende meemaakt ook met niet bv's ik ben der supergevoelig voor voor miserie van een ander!
Maar het is hetzelfde als toen het artikel verscheen over de parkinson, net omdat het een bv is wordt er xtra aandacht aan besteed, is niet erg eerlijk voor de gewone mens , maar dat is nu zo, het maakt het voor "gewone gezinnen" niet makkelijker op omdat zij natuurlijk der voor een stuk blijven meezitten met hun probleem en het niet kunnen uitroepen voor heel vlaanderen belgie....!
Ik wens dus met deze iedereen heel veel sterkte die met zo'n ellende te maken krijgt!