|
Tikry
|
 |
« Gepost op: 19 Januari 2009, 20:44:23 » |
|
Alweer staat Koen op de cover van DA, maar met alweer minder nieuws.. De mama van Valérie de Booser vecht niet alleen tegen de ziekte van Parkinson, maar nu ook tegen.... borstkanker!  Er staat ook dat ze moet worden geopereerd..  En ook zegt Koen "dat hij als geen ander weet hoe hoog de berg is waar zijn vrouw nu overheen moet." Hij maakte zélf ernstige zorgen om zijn vader, die ondertussen aan de beterhand zou zijn!!  Er gaat veel lof naar Koen, omdat hij zo behulpzaam is... Ik wens de mama van Valérie véél sterkte én beterschap toe! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Januari 2009, 20:45:12 » |
|
Kan iemand morgen de foto inscannen, voor de rest dan?  Ik kan het helaas niet 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 19 Januari 2009, 20:45:37 » |
|
ocharme, weer zo'n miserie voor hun... hoop dat alles ook nu goed afloopt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
deborah
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 19 Januari 2009, 21:10:08 » |
|
Ai ai  . Idd niet zo fijn nieuws om te horen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 19 Januari 2009, 21:42:53 » |
|
In dat interview eind vorig jaar stond nog dat Valerie's mama zo goed reageerde op haar medicijnen en dat ze zich echt veel beter voelde....en nu dit weer....pfff. Sterkte voor mama De Booser en de ganse familie 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Januari 2009, 09:47:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Januari 2009, 10:19:29 » |
|
Dank u Katia voor het posten. Mensen toch, ze hebben het niet gemakkelijk daar! Ik wens de familie veel sterkte en hoop dat Mieke, net als vader Wauters, ook weer betere dagen tegemoet kan gaan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Januari 2009, 10:25:13 » |
|
Thx om te posten 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Januari 2009, 12:21:57 » |
|
Life's a bitch, tell me about it.... Ik heb nooit zoveel zinnigs toe te voegen over dit onderwerp, zie er nooit zo de positieve het-komt-wel-goed-kant van in...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolfijnjte
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 20 Januari 2009, 12:45:59 » |
|
dank u voor het posten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Januari 2009, 14:09:42 » |
|
Life's a bitch, tell me about it.... Ik heb nooit zoveel zinnigs toe te voegen over dit onderwerp, zie er nooit zo de positieve het-komt-wel-goed-kant van in...
Bij mij is het ook meer "bang afwachten" dan "hoopvol naar de toekomst kijken". Toch maar duimen dat het goed komt, al was het maar omdat 58 jaar gewoon nog veel te jong is 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katrien T
In Stereo

wat een leven
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Januari 2009, 14:12:46 » |
|
amai, amai ik las het ook deze morgen.ze blijven ook de laatste tijd van niet veel gespaard hé! laat ons hopen, dat het een beetje kan meevallen allemaal! het moet vreselijk zijn ! bah hopelijk vinden ze de moed samen om der tegen te vechten, ik doe alvast mee! jullie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 Januari 2009, 14:20:21 » |
|
Hoe kunnen wij nu vechten tegen de borstkanker van iemand die we niet eens kennen?  Het enige dat je kan doen is geven aan de kankerstichting, mee doenaan Pink Ribbon-acties, vrijwilligerswerk...allemaal supper nuttig maar ik durf nu niet te beweren dat dat hetzelfde is als 'het gevecht samen met hen aangaan.' Daarmee onderschat je zo'n gevecht nogal vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katrien T
In Stereo

wat een leven
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 Januari 2009, 14:27:11 » |
|
ik omschreef het misschien verkeerd , we kunnen inderdaad niet vechten in de letterlijke zin van het woord, maar we kunnen met ons allen toch hopen dat het goedkomt, daar wordt ook soms kracht uitgeput door de zieke. Ik onderschat het zeker niet, ik gaf mijn pa 5 jaar geleden af aan een vreselijke ziekte(geen kanker maar even dodelijk en vreselijk aftakelend,) en we hebben er met zijn allen voor gevochten omdat hij het toch zou kunnen halen ,we moesten het opgeven helaas! het is niet gelukt! pijnlijk jammer. en ik steun al.... en niet alleen voor kanker der zijn nog andere dodelijke ziektes , waar niets voor gedaan wordt hoor , ik kan er van meepraten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 20 Januari 2009, 15:02:37 » |
|
Bedankt voor de artikels, inderdaad erg dat ze dit nu weer moeten meemaken  maar mensen ik heb verschillende mensen in de familie die met borstkanker te maken gehad hebben en ze lopen nu allemaal weer gelukkig en gezond rond dus er is altijd hoop  De medische wereld kan al veel! Hopelijk waren ze er op tijd bij en draait dit positief uit!! Het zal hoe dan ook een harde periode worden helaas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|