|
Sam
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 14 Januari 2009, 09:55:17 » |
|
Welkom! Goed zeg, nog eindelijk eens wat mannelijk gezelschap erbij. (klopt toch hé, want bij Sam kan je natuurlijk beide geslachten zetten) PHL ? Waar is dat ergens?
Dat klopt ja ;-) PHL, dat is de Provinciale Hogeschool Limburg, gelegen te Hasselt.
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 14 Januari 2009, 10:29:01 » |
|
Welkom Sam! Clouseau 20 was ook mijn eerste SP-concert, maar ondertussen is de teller al aardig opgelopen 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 14 Januari 2009, 11:11:26 » |
|
Welkom Sam! Clouseau 20 was ook mijn eerste SP-concert, maar ondertussen is de teller al aardig opgelopen  En de aantal foto's met Koen ook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 14 Januari 2009, 11:44:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 14 Januari 2009, 17:18:24 » |
|
Welkom hier, en veel plezier!!!!!!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 14 Januari 2009, 17:51:12 » |
|
Welkom Sam!  Naast Clouseau, staat MilkInc ook te pronken op mijn favo'groepen'lijstje! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 14 Januari 2009, 20:01:02 » |
|
En terecht 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 14 Januari 2009, 20:04:14 » |
|
En terecht  Een Clouseau én MilkInc fan hier vinden is trouwens zéér zeldzaam  Ben blij dat er nog iemand het tegendeel komt bewijzen!  Ga je naar MI in het SP komende september?
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 14 Januari 2009, 23:40:13 » |
|
En terecht  Een Clouseau én MilkInc fan hier vinden is trouwens zéér zeldzaam  Ben blij dat er nog iemand het tegendeel komt bewijzen!  Ga je naar MI in het SP komende september? Uiteraard. In september én december zijn er feestjes in het Sportpaleis die ik voor geen geld van de wereld zou willen missen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 14 Januari 2009, 23:51:58 » |
|
Welkom hier, Sam! Hier ook een 'dance-liefhebster' dus mij zal je er niet mee vervelen!  Ik sta trouwens al in het Onderwijs, veel succes nog met je studies!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 14 Januari 2009, 23:53:43 » |
|
Ik sta trouwens al in het Onderwijs!
Zeer interessant. Welk niveau? Ook middelbaar? Zoja, welke vakken? Ook regentaat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 15 Januari 2009, 00:01:28 » |
|
Ik sta trouwens al in het Onderwijs!
Zeer interessant. Welk niveau? Ook middelbaar? Zoja, welke vakken? Ook regentaat? Ik sta er nu mijn 7de schooljaar in. Eerst heb ik 3 jaar Hogeschool Bedrijfsbeheer-Talen gedaan en dan mijn lerarenopleiding in Avondschool afgerond. Wat zwaar was omdat ik terwijl al in het Onderwijs werkte en daar veel werk had aan m'n lesvoorbereidingen. Ik ben hoofdzakelijk leerkracht Engels-Frans, maar ik geef (of gaf) evenzeer Nederlands, PAV en Economie. Van september tot januari gaf ik Nederlands-Frans en nu heb ik een nieuwe opdracht in Tielt-Meulebeke waar ik Nederlands en Engels geef in de 1ste graad. Jaja, ik moet nog steeds op die open uren vallen...het kan effe duren.  Nu studeer ik Spaans in Avondschool zodat ik er later kan ik lesgeven...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 15 Januari 2009, 18:51:15 » |
|
En terecht  Een Clouseau én MilkInc fan hier vinden is trouwens zéér zeldzaam  Ben blij dat er nog iemand het tegendeel komt bewijzen!  Ga je naar MI in het SP komende september? Uiteraard. In september én december zijn er feestjes in het Sportpaleis die ik voor geen geld van de wereld zou willen missen  Good job! Ik hoor het al; We gaan nog goed overeenkomen! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 17 Januari 2009, 19:50:59 » |
|
welkom Sam
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 17 Januari 2009, 22:45:41 » |
|
Dankje debijtje ^^ Dankje allemaal trouwens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|