|
Sam
|
 |
« Gepost op: 13 Januari 2009, 16:27:03 » |
|
Hallo allemaal. Ik ben niet echt nieuw in die zin dat ik hier al heel lang geregistreerd ben en ook regelmatig eens kwam lezen maar ik heb me voorgenomen om wat meer te posten in de toekomst. Dus kan het zeker ook geen kwaad om mezelf eens even voor te stellen... Ik ben Sam, 20 jaar, studeer Lerarenopleiding in de PHL (2de jaar). Hobby is fitness. De Clouseaugekte begon bij mij nog niet zo heel lang geleden... Denk dat dat een jaar of 2.5 a 3 moet geweest zijn. Clouseau 20 was ook de eerste concertreeks die ik heb meegepikt. Maar ik ben verloren tijd dubbel en dik aan het inhalen... Verder lusiter ik ook graag dance (rare combinatie I know, maja wat doe je eraan e?). Top of the bill (naast Clouseau) is voor mij Milk Inc. Als er iemand nog iets moet weten. Ge weet het topic wonen e 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Januari 2009, 16:28:08 » |
|
welkom hier!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 13 Januari 2009, 16:32:16 » |
|
Welkom Sam! Enne, blij dat er ook wat danceliefhebbers bijkomen! Zo heb ik het alleszins graag  Ooh vertel  Zit het hier misschien vol dance-"haters"? Zo ben ik het eigenlijk wel gewend overal 
|
|
|
|
|
|
Als een hard drug, maar zonder verslaving en kater. Je kan verven, maar je kan ook behangen!
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Januari 2009, 16:36:08 » |
|
Tgoh haters nu niet echt, maar volgens mij niet echt overdreven veel danceliefhebbers... En tjah, dance is gewoon het genre van mijn hart, nog meer dan Clouseau eigenlijk. En Clouseau is al heftig bij mij Nuja, ik maak zelf ook dancemuziek dusja... Tzit wel redelijk diep bij mij  En ook Milk Inc. of eerder andere artiesten? Of gewoon DJ's? Nja, zo is het vaak met dance e. De meesten hebben zoiets van 'das goed voor een paar liedjes...'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Januari 2009, 16:44:20 » |
|
Ja de nieuwe Lasgo vind ik bangelijk! Jelle heeft echt een pracht van een stem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Januari 2009, 17:14:18 » |
|
Welkom opt forum!
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 13 Januari 2009, 17:42:35 » |
|
Welkom! Voor dance ben je bij mij wel aan het verkeerde adres LOL  Maar wees welkom!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 13 Januari 2009, 18:40:53 » |
|
Denk dat ik voor Clouseau wel aan het juiste adres zit  Dus echt fout zit ik niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 13 Januari 2009, 18:57:10 » |
|
Welkom Sam! je voelt je hier snel thuis! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 13 Januari 2009, 19:01:55 » |
|
welkom sam
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
kristina
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 13 Januari 2009, 19:39:31 » |
|
welkom! 
|
|
|
|
|
|
Mijn grote liefde heet "MUZIEK"
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 13 Januari 2009, 19:43:37 » |
|
Welkom! Goed zeg, nog eindelijk eens wat mannelijk gezelschap erbij. (klopt toch hé, want bij Sam kan je natuurlijk beide geslachten zetten) PHL ? Waar is dat ergens?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanneke(l)
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 13 Januari 2009, 19:49:53 » |
|
welkom op deze forum
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 14 Januari 2009, 00:11:08 » |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 14 Januari 2009, 08:42:47 » |
|
Welkom Sam  & veel plezier 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|