|
hild@
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 12 Januari 2009, 17:40:11 » |
|
toevallig heb ik dit weekend beide dagen op de love & marriage beurs gestaan met mijn bedrijf, dat is een grote trouwbeurs. ik zit helemaal in de bruidjes en heel veel mooie dingen gezien, heel speciale tijd hoor, ze zal al bijna alles wel hebben, als je nog adviezen wilt sonja, weet je me te vinden he? fijne tijd gewenst
Nou ik ga niet trouwen  Mijn zus is al ver gevorderd die heeft ook geen advies meer nodig  Alles loopt prima! goed bedoeld hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 12 Januari 2009, 18:00:21 » |
|
Ja ja dat snap ik!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 12 Januari 2009, 18:17:42 » |
|
Dat is hier om de hoek! Maar er zijn al genoeg vrienden daar getrouwd, vandaar dat wij dat niet doen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 14 Januari 2009, 13:48:20 » |
|
Het plan wat we hebben gaat lukken!!! We hebben bijna iedereen weten te bereiken, nog 4 mensen en hetgeen we op oog hebben om te doen heeft nog plek voor de 2 data die wij als optie hebben. Dit wordt echt zo leuk  Mijn zus gaat een super leuke dag hebben. Niets raars, we gaan echt iets super leuks doen, iets heel origineels ook! Meer zeg ik niet haha  Foto's volgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 15 Januari 2009, 19:54:41 » |
|
Ik ben "even" een vrijgezellenfeestje aan het organiseren..... weet je wat daar allemaal bij komt kijken? Man man man man man!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 15 Januari 2009, 20:00:24 » |
|
Ik ben "even" een vrijgezellenfeestje aan het organiseren..... weet je wat daar allemaal bij komt kijken? Man man man man man!
Sjah Son...  Ik wil je heus wel helpen, hoor..  Maar als je tóch niet wilt verklappen, wat je doet,  kàn ik jou niet helpen... 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 15 Januari 2009, 20:09:37 » |
|
Iedereen mag het weten  Alleen ik zet dat niet hier! Maar als je dat graag wilt weten mag je me altijd een PM sturen  Tis niet voor jullie geheim hey, maar voor mijn zus wel en als die toevallig een keer hier kijkt (denk het niet, maar neem geen risico) dan is het natuurlijk niet leuk als ze het al weet. Ze is wel nieuwsgierig, maar ze wil het ook gewoon niet weten hoor dat is juist het leuke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 16 Januari 2009, 08:01:20 » |
|
Ja son, het is inderdaad erg leuk, ik weet zeker dat ze dat leuk gaat vinden, want ken je zus natuurlijk ook wel een beetje. Vroeger vaak genoeg gezien toen je nog thuis woonde, haha was ik daar kind aan huis,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 16 Januari 2009, 08:18:03 » |
|
Ja en toen vlogen mijn zus en ik elkaar geregeld nog in de haren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 16 Januari 2009, 10:34:04 » |
|
Ja en toen vlogen mijn zus en ik elkaar geregeld nog in de haren  Ja dat klopt inderdaad, haha dat weet ik nog als de dag van gisteren, bijna tot huilens toe, *lol*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 16 Januari 2009, 10:42:08 » |
|
Ja en toen vlogen mijn zus en ik elkaar geregeld nog in de haren  Hier vliegen de oudste en jongste zus elkaar ook zeer geregeld in de haren  . Ik hoop zo dat ook dat zal verbeteren met de jaren  . (sorry voor het off-topic gaan  )
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 16 Januari 2009, 11:41:47 » |
|
Dat zal wel beteren!  Bij ons is dat toch ook redelijk goed gekomen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 16 Januari 2009, 12:30:41 » |
|
Ja en toen vlogen mijn zus en ik elkaar geregeld nog in de haren  Hier vliegen de oudste en jongste zus elkaar ook zeer geregeld in de haren  . Ik hoop zo dat ook dat zal verbeteren met de jaren  . (sorry voor het off-topic gaan  ) Vroeger was dat altijd ambras tussen ons gedrie. Vooral 2 broers tegen 1 zus  Gelukkig is dat véél verbeterd sinds we allemaal apart wonen. Tegenwoordig kunnen we mekaar niet meer missen  Niet dat we mekaar dagelijks zien, maar we probere mekaar wel zoveel mogelijk te bellen
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 16 Januari 2009, 20:05:13 » |
|
Ik kan wel janken  Hebben we zoiets leuks bedacht... iets wat zo typisch mijn zus is, iets wat ze zo leuk gaat vinden.... Hebben we 2 mensen die lopen te zeuren omdat het zo duur is.... Die moeten eerst met elkaar gaan overleggen (ook zoiets irritants) of ze het wel willen. Alles wordt geregeld.... ik ben hier elke avond een paar uur zoet mee met dingen uitzoeken enzo.... In eerste instantie reageerde iedereen enthousiast, maar nu moet er betaald worden en dan is het ineens te duur. Ja wat dachten ze nou? Dat het gratis is? Alles bij elkaar dus dat iets wat we gaan doen + eten is 63 euro per persoon dat is incl ieders aandeel in de kosten voor mijn zus want die betaalt niets... Je bent een hele middag en avond onder de pannen. Probeer voor een vrijgezellenfeest maar iets goedkoops te verzinnen... Ik ben hier al de hele week elke avond een paar uur mee bezig maar op deze manier heb ik er al weinig zin meer in. Het is dat het voor mijn zus is, voor haar doe ik dit heel graag, maar ik baal hier echt zo gigantisch van. Probeer je iets leuks te organiseren en dan zijn er mensen die dan ineens zodra er sprake is van betalen mensen die zo reageren.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vera
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 16 Januari 2009, 20:20:26 » |
|
Met hoeveel personen ga je weg? Ik denk dat het bijna onmogelijk om een vrijgezellenfeest te organiseren die geen geld kost. Het is toch mooi dat je van te voren al kan zeggen hoeveel het gaat kosten inclusief het betalen voor de bruid. Vind ik het niet zo'n verkeerd bedrag. Hopelijk bedenken ze zich nog! Er zijn altijd mensen die voor niets op de eerste rij willen zitten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|