|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 9 Januari 2009, 17:56:29 » |
|
Nu we toch in de trouwsfeer zijn met al onze aanstaande bruiden op het forum... 3 april gaat mijn zus trouwen  Heel erg spannend allemaal. Ik kijk heel erg uit naar deze dag. Mijn zus heeft haar jurk al uitgekozen, we zijn in september naar Rotterdam geweest. Geweldig... echt heel leuk om mee te maken. Een dezer dagen moet ze bericht ontvangen dat de jurk binnen is en dan moeten we weer heen om te passen en dan zal hij hier en daar nog wat hersteld worden (of niet!). De trouwlocatie is een hele bijzondere: http://www.broekerveiling.nl/Museum Broeker Veiling: historische trouwlocatie Sluit uw huwelijk in de oudste groenteveiling ter wereld: De Broeker Veiling. In het afmijnlokaal van het museum worden huwelijken voltrokken. Deze veilingzaal uit 1912 ademt de sfeer van toen, met zijn eenvoudige houten bankjes en de Jugendstilelementen. De veilingklok uit 1903 vormt als topstuk het schitterende decor voor een geslaagde plechtigheid. De ambtenaar van de burgerlijke stand spreekt het aanstaande echtpaar toe vanaf de plaats waar zich normaal gesproken de veilingmeester bevindt. Het bruidspaar wordt binnengevaren op een houten tuinderschuit. Veel letterlijker kan het huwelijksbootje niet worden uitgebeeld! Het veilinglokaal is uniek in zijn soort en daarom de meest originele locatie die denkbaar is.  Daarna eten en feest in Purmerend. De huwelijksreis gaat naar Maleisië  En niet geheel onbelangrijk: Ik ben getuige van mijn zus! Ben al druk aan het oefenen om netjes mijn handtekening op papier te zetten! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 9 Januari 2009, 18:12:19 » |
|
Lijkt me wel een originele locatie om te trouwen  Nog veel plezier met de voorbereidingen 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 9 Januari 2009, 18:26:14 » |
|
he die locatie heb ik ooit op tv gezien bij zo'n trouwprogramma leuk zeg!
zou maar stoppen met handtekening oefenen op de dag zelf ben je zo zenuwachtig denk ik dat het toch een bibber handtekening word ( ik ben 2x getuige geweest en 2 x bibber debibber lol
weet je al wat jij aan doet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 9 Januari 2009, 18:33:16 » |
|
Sofie was mijn getuige, haar handtekening is 100 x netter dan de mijne haha  En dat zonder bril! Die weigerde ze op te zetten tijdens de dienst, ook al had ze haar lenzen in...wat was het ook alweer waar ze ze in had gedaan....in elk geval was het niet de lenzenvloeistof die ze dácht dat het was 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 9 Januari 2009, 18:43:11 » |
|
Klopt Angelique, daar kende ze de lokatie ook van! Zo is het plan gaan rollen daar te trouwen! Ik heb nog geen idee wat ik aan doe die dag, ik moet het nog kopen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 9 Januari 2009, 18:44:32 » |
|
eerst maar eens kijken welke maat je dan hebt  wie weet hebben ze iets leuks bij Promiss 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 9 Januari 2009, 18:48:30 » |
|
Promiss kan de boom in!  Het zou geweldig zijn als ik tegen dan in een maatje 44 rond huppel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 Januari 2009, 17:02:41 » |
|
mooie sonja,en nog veel succes met de voorbereidingen
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 11 Januari 2009, 14:11:49 » |
|
Son: Proficiat me je 'rol' als getuige-zijn!  Zoek nu maar een toffe outfit uit, voor de grote dag van je zus!  Ergens denk ik dan aangezien dat we hier met zoveel zijn, wie éérst in het huwelijksbootje zal treden, We hebben allen hier thuis een relatie met iemand, sommige pril, andere al een tijdje, en vaal denk ik wie de eerste zal zijn, of wie eerst zal samenwonen ( mijn zus was de eerste maar relatie sprong af en woont weer hier ) ... of wie als eerste een kind op de wereld zet...  Ben benieuwd, en toch wil ik niet de eerste zijn, nu toch nog niet, wil eerst profiteren van mijn leven, op vakantie gaan, etc.... 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Vera
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 Januari 2009, 16:18:39 » |
|
Dat klinkt allemaal heel goed!! Succes met de rol als getuige en ik ben al benieuwd naar je outfit!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 11 Januari 2009, 20:44:12 » |
|
toevallig heb ik dit weekend beide dagen op de love & marriage beurs gestaan met mijn bedrijf, dat is een grote trouwbeurs. ik zit helemaal in de bruidjes en heel veel mooie dingen gezien, heel speciale tijd hoor, ze zal al bijna alles wel hebben, als je nog adviezen wilt sonja, weet je me te vinden he? fijne tijd gewenst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 Januari 2009, 20:46:41 » |
|
Momenteel ben ik een vrijgezellen feestje aan het organiseren. Heb inmiddels een lijst met namen opgekregen van wie mijn zus er graag bij heeft en ook een lijst met data dat ze niet hoeft te werken. Mijn moeder en ik zijn druk aan het zoeken naar iets leuks om te doen en hebben ook al iets gevonden wat zo vreselijk leuk is... kans is vrij groot dat we hiermee verder gaan. Er moet sowieso nog net voor die data plek zijn... we hebben een een twee tal data. Ik ga hier verder niet neerzetten wat we gaan doen want stel dat mijn zus hier af en toe eens kijkt... het moet gewoon een verrassing blijven. Ik denk niet dat ze hier weleens leest, maar ik neem geen enkel risico!  Na de bewuste dag (ik zet hier ook geen data neer haha) zal het verhaal wel volgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 11 Januari 2009, 20:47:44 » |
|
toevallig heb ik dit weekend beide dagen op de love & marriage beurs gestaan met mijn bedrijf, dat is een grote trouwbeurs. ik zit helemaal in de bruidjes en heel veel mooie dingen gezien, heel speciale tijd hoor, ze zal al bijna alles wel hebben, als je nog adviezen wilt sonja, weet je me te vinden he? fijne tijd gewenst
Nou ik ga niet trouwen  Mijn zus is al ver gevorderd die heeft ook geen advies meer nodig  Alles loopt prima!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 11 Januari 2009, 22:15:37 » |
|
d er is volgens mij ook een leuke winkel in Mechelen als je suite kledij zoekt 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 Januari 2009, 22:26:06 » |
|
Mij te ver, en ik vraag me af of ze mijn maat heeft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|