|
kristina
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 10 Januari 2009, 10:44:14 » |
|
Hey Kristina! Welkom hier! Ik woon nu in Kapellen, jaren daarvoor in Stabroek gewoond, misschien hebben we elkaar zelfs al wel es gezien  We zijn inderdaad goed vertegenwoordigd hier! Ilseke en Gina (dakay) zijn ook uit Kapellen afkomstig en Katia H uit Ekeren, allemaal buren dus  dat zou kunnen dat we elkaar dan al eens gezien hebben. Wel tof dat er zoveel fans in de buurt zijn.
|
|
|
|
|
|
Mijn grote liefde heet "MUZIEK"
|
|
|
Alineke
Adrenaline
Oogcontact is in orde, zelfcontrole is goed.
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 10 Januari 2009, 12:14:36 » |
|
Welkom !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1888Kimpie
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 10 Januari 2009, 14:06:13 » |
|
Welkom opt forum!
|
|
|
|
|
|
~Groetjes aan iedereen~
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 10 Januari 2009, 14:39:09 » |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 10 Januari 2009, 17:17:07 » |
|
Welkom
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
kristina
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 10 Januari 2009, 17:21:53 » |
|
bedankt allemaal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 11 Januari 2009, 10:50:21 » |
|
Welkom 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
kristina
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 11 Januari 2009, 11:54:31 » |
|
bedankt  het lijkt mij leuk als ik eens naar een concert ga, om wat fans te ontmoeten die hier ook op het forum zitten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 12 Januari 2009, 10:59:01 » |
|
Welkom op het forum Kristina. Het clubje uit Noord-Antwerpen groeit aan 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
kristina
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 12 Januari 2009, 17:42:28 » |
|
Welkom op het forum Kristina. Het clubje uit Noord-Antwerpen groeit aan  tof dat er veel fans in de buurt wonen de grootste groep woont dus in Antwerpen en omstreken of heb ik het mis?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 16 Januari 2009, 09:51:30 » |
|
Welkom op het forum Kristina. Het clubje uit Noord-Antwerpen groeit aan  tof dat er veel fans in de buurt wonen de grootste groep woont dus in Antwerpen en omstreken of heb ik het mis? Hier op het forum zitten de fans verspreid echt over heel Vlaanderen, Maar misschien dat we in Noord-Antwerpen wel het dichtst(in afstand) bij elkaar wonen.
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 16 Januari 2009, 10:05:00 » |
|
Welkom op het forum Kristina. Het clubje uit Noord-Antwerpen groeit aan  tof dat er veel fans in de buurt wonen de grootste groep woont dus in Antwerpen en omstreken of heb ik het mis? Hier op het forum zitten de fans verspreid echt over heel Vlaanderen, En zelfs in Wallonië 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 16 Januari 2009, 10:06:57 » |
|
Welkom op het forum Kristina. Het clubje uit Noord-Antwerpen groeit aan  tof dat er veel fans in de buurt wonen de grootste groep woont dus in Antwerpen en omstreken of heb ik het mis? Hier op het forum zitten de fans verspreid echt over heel Vlaanderen, En zelfs in Wallonië  Ah ja, da's waar ook. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kristina
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 16 Januari 2009, 17:26:13 » |
|
Welkom op het forum Kristina. Het clubje uit Noord-Antwerpen groeit aan  tof dat er veel fans in de buurt wonen de grootste groep woont dus in Antwerpen en omstreken of heb ik het mis? Hier op het forum zitten de fans verspreid echt over heel Vlaanderen, En zelfs in Wallonië  Tof!!!Hoemeer zielen hoemeer fun!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|