|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 9 Januari 2009, 20:56:35 » |
|
Omygod xD! Kzal zien wa'k kan doen, kweet da wel ni of di persoon da ga wille doen  . Kzal eens goe woordje proberen doen. Als het dan bekend wordt dat je kan bestellen, geefk zo snel mogelyk dan andrs mn rekening nr. en moet je gwn bedrag storte en bestel'k ze =). x De abonnees mogen vanaf 19 juni hun aanvraag doen de eerste aanvragen krijgen de eerste stoelen ...
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
deborah
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 9 Januari 2009, 21:00:11 » |
|
Het zou me verbazen mocht het met kaarten zijn van de spil zelf, aangezien het eigenlijk van make-a-wish komt (dus eigenlijk te gast). We zullen moeten afwachten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 9 Januari 2009, 21:12:44 » |
|
ja idd, je zal gelijk hebben, er is nog hoop want het wordt georganiseerd door derden
Tot slot Deze regels voor kaartverkoop gelden enkel voor voorstellingen georganiseerd door De Spil. Bij voorstellingen georganiseerd door derden in De Spil kan de kaartverkoop aan andere regels onderworpen zijn.
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 9 Januari 2009, 21:47:22 » |
|
Ja, hopelijk geldt die regel voor derden want ik heb wel zin om deze erbij te doen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
Oogcontact is in orde, zelfcontrole is goed.
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 9 Januari 2009, 21:52:10 » |
|
We zien het wel  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 10 Januari 2009, 11:13:57 » |
|
Alineke voor mij mag je ook een kaartje reserveren bij de rest als enkel de abbonees eerste kans krijgen. Noteer me maar bij de rest van je lijstje  Alvast bedankt hé! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 10 Januari 2009, 11:27:09 » |
|
Oke, das goed ;-). Kheb alvast je naam ergens genoteerd als het met abonnees moest zyn, zalk het je dan nog laten weten ;-).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 10 Januari 2009, 11:32:15 » |
|
Dank u zeer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 10 Januari 2009, 16:27:55 » |
|
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 10 Januari 2009, 16:52:53 » |
|
Oke, das goed ;-). Kheb alvast je naam ergens genoteerd als het met abonnees moest zyn, zalk het je dan nog laten weten ;-).
Mij mag je alvast ook noteren, als het kan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 10 Januari 2009, 19:52:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 10 Januari 2009, 20:10:07 » |
|
Zeg meisie, zet mij ook maar op de lijst... ma da wist je zeker wel al  [/quote] Ja xD.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alineke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 10 Januari 2009, 20:10:24 » |
|
Mij mag je alvast ook noteren, als het kan.  In orde =)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 10 Januari 2009, 20:16:00 » |
|
Thanks...das vriendelijk van je. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 11 Januari 2009, 20:23:04 » |
|
hehe... kpeis da da het beste ga zijn: een lijstje maken da je dan concreet kan doorgeven oeveel je er nodig hebt  en als je ooit de prijs es weet ( ja tis natuurlijk nog veraf) laat het zo vlug mogelijk weten e da we het kunnen storten... anders ga da meisje( of haar ouders) da allemaal moeten voorschieten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|